Ga naar inhoud

Koninginnedag 2010!

48 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 30 april 2010 - 21:18

Wat heb je gedaan vandaag?(koninginnedag?)

Naar 't vondelpark in Amsterdam geweest en beetje rondgekeken, zelf wat dingetjes verkocht(alles was weg!!!, uiteten geweest en nu een beetje tv kijken

#2 -

Music is my religion

• Members

Gepost 30 april 2010 - 21:19

song/playbackfestival dat ik samen met een andere stagiair in Lochem heb georganiseerd presenteren.
Was leuk, ondanks het slechte weer!
En vanmorgen even de rommelmarkt afgestruind en de coolste tas gevonden voor 50cent!

That's it.
Jij?

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 april 2010 - 21:33

Vanochtend kwam de koningin in ons dorp van 10 tot 11 dus daar naar gekeken.
En toen begon de optocht, waar ik zelf ook op een kar zat. Duurde tot 3 uur ofzo. En om 5 uur nog even naar de prijsuitreiking voor de mooiste straat versiering en voor de karren.

Hmm dat was het wel XD

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 april 2010 - 21:38

Niks eigenlijk :P een minirondje over de rommelmarkt gelopen hier in t dorp. Maar ik voel me totaal niet lekker en moe dus ja.

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 april 2010 - 21:57

lekker uitgeslapen en op mn gemak gedouchet en alles, en rond 1 uur met mn beste vriend naar de stad geweest, lekker over de rommelmarkt gelopen en naar muziek geluisterd, heel veel mensen tegengekomen en lol gehad, en rond half 4 naar mn achternichtjes verjaardag geweest, daarna wezen uiteten met mn opa, oma, vader en broertje, en daarnet naar het vuurwerk hier in de stad gaan kijken.

En dat was het :)

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 april 2010 - 23:04

Rondje over de vrijmarkt in Groningen en even stad in gegaan, maar was veeel te druk :P
Dus ben ik naar de opening van de waterskiclub gegaan waar ik lid ben.
Toen naar huis met mijn pa op de bank een oranje tompoes gegeten :P

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 30 april 2010 - 23:27

Ze doen hier in Chicago weinig aan Koninginnedag..dus ik ben gewoon naar mijn werk gegaan :P
Maar wel met oranje nagellak vandaag :D

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2010 - 00:00

Bekijk PostMusicjunk, op 30 april 2010 - 21:19, zei:

song/playbackfestival dat ik samen met een andere stagiair in Lochem heb georganiseerd presenteren.
Was leuk, ondanks het slechte weer!
En vanmorgen even de rommelmarkt afgestruind en de coolste tas gevonden voor 50cent!

That's it.
Jij?

Lochem place 2 be!
haha!
In Finland vieren we geen koninginnedag, maar VAPPU, was ook zeer geslaagd!
Vieren we dag van de arbeid!

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2010 - 01:38

Gisteren even uitgeweest hier, was beetje lame, vandaag naar duitsland geweest, en vanavond hier in dorp naar terras geweest met dj's en daarna de kroeg in geweest.

#10 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 01 mei 2010 - 05:19

Amsterdaaam!
beetje overal rond gestruind enzo :P

wat een CHAOS met het ov trouwens zeg
wij zijn van 8 tot half 1 onderweg geweest.. (en nog langer als we neit waren opgehaald in een of ander gehucht)

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2010 - 07:06

Nou koninginnedag, begon al bij de nacht eigenlijk..
Donderdag om half 10 savonds in stadje en cafe in geweest, om half 4 in mijn bedje

Koninginnedag om half 1 weer in stadje, voor bij het cafe gestaan en om half 8 weer thuis :D
mooi feestje!!!

In enschede trouwens

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2010 - 07:37

eerst veel gedronken, toen van de waterglijbaan geweest :P
en toen naar huis gegaan om droge kleren aan te trekken, en daarna kwam mijn vriend, en hebben we met een groepje de bbq aangedaan

#13 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 01 mei 2010 - 07:59

Ik ben voor het eerst in m'n leven naar Amsterdam gegaan met Koninginnedag. Het leek me een goed moment om eens mee te maken omdat een van mijn beste vriendinnen in hartje centrum woont.

Het was wel leuk met haar, maar ik vond de rest echt kut! Wat een stom overrated feest zeg, het enige waar je mee bezig bent is je door een mensenmassa heen worstelen. Het Rembrandtplein sloeg wel alles: alleen maar dronken tokkies en mooiboys, echt verschrikkelijk. Verder denk ik dat ik gewoon op de verkeerde plekken ben geweest, want in de Jordaan was het wel leuk hoorde ik, maar het centrum vond ik 10x niks.

Ook het vervoer was een drama. Over de terugreis (Amsterdam - Rotterdam nota bene!) heb ik 4 uur gedaan, alleen maar omdat een stel tjappies besloot de ruiten in de trein in te gooien waardoor de tjokvolle trein ontruimd moest worden. Vervolgens moest iedereen via één roltrap naar beneden, maar veel mensen vonden dat blijkbaar te lang duren dus sprongen ze maar over het spoor naar de andere perrons. Daardoor waren die treinen ook weer zwaar vertraagd.

Iig kan ik Koninginnedag in Amsterdam van m'n to-do lijst strepen, maar ik weet wel dat ik dit in de toekomst niet meer ga doe. Heel slecht geregeld allemaal en echt een grote bende.

#14 -

Beginner

• Members

Gepost 01 mei 2010 - 08:03

Bekijk PostAotearoa, op 01 mei 2010 - 07:59, zei:

Ik ben voor het eerst in m'n leven naar Amsterdam gegaan met Koninginnedag. Het leek me een goed moment om eens mee te maken omdat een van mijn beste vriendinnen in hartje centrum woont.

Het was wel leuk met haar, maar ik vond de rest echt kut! Wat een stom overrated feest zeg, het enige waar je mee bezig bent is je door een mensenmassa heen worstelen. Het Rembrandtplein sloeg wel alles: alleen maar dronken tokkies en mooiboys, echt verschrikkelijk. Verder denk ik dat ik gewoon op de verkeerde plekken ben geweest, want in de Jordaan was het wel leuk hoorde ik, maar het centrum vond ik 10x niks.

Ook het vervoer was een drama. Over de terugreis (Amsterdam - Rotterdam nota bene!) heb ik 4 uur gedaan, alleen maar omdat een stel tjappies besloot de ruiten in de trein in te gooien waardoor de tjokvolle trein ontruimd moest worden. Vervolgens moest iedereen via één roltrap naar beneden, maar veel mensen vonden dat blijkbaar te lang duren dus sprongen ze maar over het spoor naar de andere perrons. Daardoor waren die treinen ook weer zwaar vertraagd.

Iig kan ik Koninginnedag in Amsterdam van m'n to-do lijst strepen, maar ik weet wel dat ik dit in de toekomst niet meer ga doe. Heel slecht geregeld allemaal en echt een grote bende.

Ik was in het Vondelpark en daar was het niet zo heel erg druk. Het was er heel gezellig en je kon makkelijk lopen. Alleen parkeren was drama, nergens plek.

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2010 - 09:43

Bekijk PostxxMooo, op 01 mei 2010 - 00:00, zei:

Lochem place 2 be!
haha!
In Finland vieren we geen koninginnedag, maar VAPPU, was ook zeer geslaagd!
Vieren we dag van de arbeid!

Vappu is echt chillll! Haha, alleen maar zuipen (A).
Geweldig volk die Finnen.

Ik heb geslapen tot half 3 en toen kwamen m'n ouders nog even langs. 's Avonds even naar DJ Tiësto geweest op 't Museumplein met wat mensen. Was wel geslaagd :)

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2010 - 10:15

Ik was ook in Amsterdam. En ook in het centrum, maar ergens in een zijstraatje. Heb echt helemaal niet zoveel last gehad an de drukte. We waren er zo. Op de heen weg vanuit Utrecht zaten we in een trein die ineens niet verder reed dan Amstel, maar konden zo met de metro verder. Op het Waterlooplein uitgestapt en toen was het echt maar vijf minuutjes lopen ofzo.
Super leuke dag gehad. En op de terugweg konden we ook zo een trein in die naar Utrecht ging, we konden zelfs zitten. Uiteindelijk hebben we er ook helemaal niet langer over gedaan, echt heel relax.

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2010 - 10:46

Ik ben naar Eindhoven gegaan en laat ik nou net in een deel zitten waarbij
1. Amsterdamse Hooligans in zaten en
2. Rotterdamse negers.

Dus. You do the math.
Het was 1 teringherrie en er werd verschrikkelijk veel joints/sigaretten gerookt, dat ik serieus stoned was toen ik na 2 uur weer uit de trein stapte :lol:
Hoop gescheld (Ajax/Feyenoord, je weet)

Maar het was wel leuk haha :lol:

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2010 - 11:03

Hahahaha, niceeee!

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2010 - 11:21

ik naar Amsterdam. Met koninginnenacht gewoon hier in de stad.. en overdag dus amsterdam. Heen was redelijk te doen met vervoer.. welliswaar staan. ergens eerder eruit en met andere trein naar zuid.. die was wel overvol. hele dag museumplein, wel gezelli vond ik het.. alleen op een geven moment werd het wel erg druk en konden we niet meer zo goed op ons kleedje blijven zittten ;) en trug ging het redelijk.. eerst trein van zuid naar duivendrecht, daar overstappen maar die trein ging niet, dus met de metro naar bijlmer en daar de trein naar utrecht en van utrecht naar woerden want die rechtstreekse naar woerden had dikke vertraging. 2 uur over gedaan utieindelijk ipv 3 kwartier normaal ;)

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2010 - 11:22

Ik ben naar arnhem geweest, toen we kwamen ging net zonnetje schijnen en het was echt leuk :)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals