GirlsOnly: Jouw gegevens op internet - GirlsOnly

Ga naar inhoud

Jouw gegevens op internet Wat kun je over jou vinden op internet?

• (2 Pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic
  • -----

#1  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 20:05 (Zware gebruiker) Posts: 4489

Ik doe dit niet om reclame te maken of wat dan ook.
Ik wil mensen hier gewoon waarschuwen voor wat er is te vinden op internet als het gaat om foto's/persoonlijke gegevens.

Er is zo'n hele handige site voor; wieowie.nl

Ik heb net allemaal dingen zitten aanpassen, zodat toekomstige werkgevers dat niets kunnen vinden dat je reputatie kan schaden of anderen waarvan je niet wil dat zij persoonlijke dingen weten.

Kijk maar wat je met deze informatie doet ;), ik vond het iig belangrijk om dit te delen.
Denise

In youth and beauty, wisdom is rare.

#2  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 20:18 (R² (L)) Posts: 6949

Oeeehh mijn privacy is goed..
word nergens gevonden.. alleen op myspace maar die heb ik verwijderd deed ik nooit wat mee..

Oh en trouwens facebook is erg slecht met z'n privacy!
R² (L)

#3  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 20:21 (Close to you) Posts: 13806

Ik ben niet te vinden! :)
Ik weet wel dat als je op mijn volledige naam googlet, je een site die ik met een groepje voor school heb gemaakt, krijgt. En ook de shortlist van een verhalenwedstrijd waaraan ik mee heb gedaan. Meer niet.

#4  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 20:24 (Zware gebruiker) Posts: 5224

ik word alleen gevonden op hyves, dus da is prima :)

#5  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 20:28 (Normale gebruiker) Posts: 102

ik ben alleen te vinden met sport en toneel enzo, dus niet echt erg.

edit: blijkbaar niet meer te vinden! vroeger nog wel..
feel the vibe

#6  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 20:36 (sprookjesprinses) Posts: 6883

Ik kende de site al langer, gebruikte het wel eens vaker om te zien waar ik gevonden geword. Worden wel aardig wat resultaten gevonden, maar dat ben ik allemaal niet. Voornamelijk Belgen :P En een overlijdensadvertentie, dat is raar :P
En mijn facebook werd gevonden, maar dat heb ik bij facebook veranderd. Alleen mijn foto is nog te vinden, dat is minder. Maarja, misschien facebook verwijderen, daar denk ik nog over :P Staat in principe niet heel veel raars op.

#7  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 20:37 (Zware gebruiker) Posts: 6370

ben alleen te vinden met mijn hyves :) prima dus!

#8  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 20:39 (Normale gebruiker) Posts: 1138

Ik word alleen gevonden op een forum omdat ik toen een acné-model zocht.

Verder nergens!

#9  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 20:45 (Zware gebruiker) Posts: 4489

Bekijk Postfairytale., op 01 mei 2010 - 20:18, zei:

Oh en trouwens facebook is erg slecht met z'n privacy!

Ja inderdaad!
Overal had ik mijn achternaam verwijderd, maar daar mocht het niet :S
Denise

In youth and beauty, wisdom is rare.

#10  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 20:59 (Beginner) Posts: 92

Ik sta er best wel vaak op, maar vooral via wedstrijden van roeien, dat is nog niet zo erg.
Goed dat je die link even post ja!

#11  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 21:35 (Zware gebruiker) Posts: 4791

Ik kende de site al wel een tijdje, daarmee bekeek ik ook of ik gevonden kon worden.

Ik ben niet te vinden, hoewel in wel een account heb bij hyves en facebook, maar deze heb ik beide afgeschermd.
Your beloved...

#12  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 21:55 (Normale gebruiker) Posts: 394

Alleen Facebook en schaatsresultaten zijn te vinden, en mijn waarbenjij.nu..
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat Facebook niet getoond word in zoekmachines? Krijg het niet voorelkaar!
En wil graag mijn Facebook behouden!
> Moniek <3 Tim

#13  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 22:07 (Hyper moderator) Posts: 15577

Alles wat ik online heb gezet is te vinden zo'n beetje.

Maar goed, lijkt me niets mis mee... als ik wil dat mensen iets niet van mij weten, dan zet ik het niet online. Online is openbaar, of je het nu afgeschermd doet of niet, vind ik. ;)

Of misschien heb ik gewoon niet zo veel te verbergen. :lol:
Nieuwste blogs op maresajacobse.hyves.nl: Levensgevaarlijke muziekdieven, dat zijn het! Hoppa, in het water! - Simpele wiskunde & reclames - Geen ode aan Jan Smit - Ongelooflijk, ze zijn het echt! - Carglass - Modern? Maggi? Afwisseling? Aardappels? - Ode aan Nuon - Analyse UPC-nummer - Tuintje in me hart - Eindelijk gerechtigheid! - Just not that into subtitling

www.creatiefschrijven.net

#14  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 23:28 (Normale gebruiker) Posts: 699

Alleen op Hyves te vinden :)
Pia

#15  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 23:34 (Zware gebruiker) Posts: 3834

was te vinden op myspace, maar die heb ok verwijderd doe er toch niks mee,
en op schoolbank.nl
John Steinbeck once wrote: "It seems to me that if you or I must choose between two courses of thought or action, we should remember our dying and try so to live that our death brings no pleasure on the world."

#16  Gebruiker is offline   --- Gepost 01 mei 2010 - 23:36 (Gewoon, omdat het kan. ) Posts: 3674

Ik ben nergens te vinden.

Het enige wat je kunt vinden is een reden waarom ik op de hond van een vriendin gestemd had. :P
Did you remember to feed me?

#17  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 mei 2010 - 10:35 (Zware gebruiker) Posts: 6407

Oh, ik ben niet echt met rare dingen te vinden, haha. Zelfs m'n Facebook en Hyves niet :S.. maar wel weer myspace terwijl ik dat nooit gebruik.

#18  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 mei 2010 - 12:32 (Normale gebruiker) Posts: 132

Ik ben niet te vinden, ja op hyves alleen is die profiel niet van mij.. :)
Pick me, choose me, love me! <3

#19  Gebruiker is online   --- Gepost 02 mei 2010 - 12:37 (Normale gebruiker) Posts: 317

Ik ben nergens te vinden :P .
Ik zet ook nergens mijn achternaam neer haha.
Laura.

#20  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 mei 2010 - 12:40 (Robots need love too. They want to be loved by you.) Posts: 1805

Ik ben behoorlijk vaak te vinden op google en andere zoekmachines..
6x op google, 14x op Yahoo (dat is ook een zoekmachine toch?)
Maar verder ook alleen op hyves..
Music is my religion.

• (2 Pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic

Similar Topics Similar Topics