Ga naar inhoud

Jouw gegevens op internet

30 replies to this topic

#21 -

Beginner

• Members

Gepost 02 mei 2010 - 11:57

Ik ben helemaal nergens te vinden, gelukkig maar. Wel handig dat je het zo even kunt checken ;) .

#22 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2010 - 12:04

Er staan wel andere marjan's op maar ik niet :)

#23 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2010 - 13:00

alleen hyves en twitter, facebook niet eens, terwijl ik dat wel heb :P
en wel redelijk veel op zoekmachines, maar dat zijn sportresultaten, niks mis mee :)

en een paar telefoonnummers, maar die kloppen niet!

#24 -

Beginner

• Members

Gepost 02 mei 2010 - 13:16

gelukkig alleen te vinden op hyves, niet zo erg dus :)

#25 -

Heroine

• Members

Gepost 02 mei 2010 - 13:54

Via wieowie ben ik niet te vinden, er is alleen wel iemand met dezelfde naam als ik die aan twirling doet en daar staan wel wat resultaten van op :P via zoekmachines kom je op mijn twitter en facebook, maar daar staat niets bijzonders op.

#26 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2010 - 14:00

ow ik ben alleen te vinden op facebook en dan moet je ook weten hoe ik eruit zie.
Want er is nog iemand met zelfde voor en achternaam (achternaam is wel grappig omdat ie op een aparte manier wordt geschreven) maar zij zwemt op hoog niveau. Dus overal vind je haar met wedstrijdverslagen enzo :D

edit: zo facebook ook aangepast :)

#27 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2010 - 14:00

Mijn naam komt behoorlijk vaak voor maar mijn hyves kan ie zelfs niet vinden. Terwijl dat ik dat wel had verwacht.. alleen maar goed dus!
Heb gewoon een bekende combinatie-naam :P

#28 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2010 - 17:54

Ik ben echt helemaal niet te vinden via die site, zelfs niet op me gebruikersnamen overal. Maar als ik bij google me naam intyp krijg ik wel wat. Gelukkig alleen maar uislagen van sport wedstrijden op me eigen naam. Maar als je me gebruikersnamen daar intypt krijg je heeeeel veeeel forum berichten en zo die ik allemaal post op andere sites.

#29 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2010 - 18:53

Ik word alleen gevonden op Schoolbank maar dat is niet erg.
Bij de zoekmachines geeft Bing wel een aantal hits. Heel stom, FB krijgt rechtstreeks geen verbinding met mij, maar via Bing wel indirect via vrienden van mij :S Wat heb je dan aan je eigen privacy als je indirect nog te vinden bent.

Verder komt mijn naam bij een aantal dingen wel voor, maar dat ben ik niet. Dat is iemand met precies dezelfde naam, dus dat maakt niet uit ;)

#30 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2010 - 18:57

Ik ben helemaal niet te vinden op internet!!

#31 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2010 - 19:02

Wow. Ik heb wel hyves enzo en toch ben ik nergens te vinden! :D

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals