Ga naar inhoud

Webwinkel bouwen

5 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 09 mei 2010 - 16:47

Ik ben bezig met het maken van een webwinkel voor mijn schoonmoeder
Ze wil graag haar sieraden gaan verkopen.

Nu doe ik dit met www.mijnwinkel.nl maar hij doet maar niet wat ik wil.
Ik begrijp niet wat ik moet doen om bijvoorbeeld een skin (css) toe te voegen en deze goed op de site te krijgen,
Ook gooit hij allemaal balken over het logo heen.

Eigenlijk gaat het dus niet zoals het moet,

Dus vroeg ik mij af, wie van de dames snapt wel wat van mijnwinkel.nl ??

Liefs Annekeloes

#2 -

Beginner

• Members

Gepost 10 mei 2010 - 12:03

Helemaal niemand helaas,

Weet iemand dan een andere site waar je dit handig kan doen?

#3 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 10 mei 2010 - 12:14

Heeft die website zelf geen FAQ of help ofzo waarin tips en trucs staan?
Sja niet veel mensen hier hebben een eigen website, en degene die het hebben hebben ook echt een eigen domein (www.naam.nl zeg maar)

#4 -

Beginner

• Members

Gepost 10 mei 2010 - 12:16

Ja dat heeft hij wel maar daar word je dus echt niet wijzer van, dat is zo machtig beknopt dat ik nog geen stap verder kom.

Het is ook gewoon een www.naam.nl domein maar dan met een ingebouwde webwinkel zodat je er dingen op kan verkopen.

#5 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 10 mei 2010 - 13:33

Is dit je eerste keer dat je zo'n website maakt of heb je t al vaker gedaan? Misschien moet je kijken naar boekjes over website bouwen enzo

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 10 mei 2010 - 17:06

Bekijk PostAnnekelous, op 10 mei 2010 - 12:16, zei:

Ja dat heeft hij wel maar daar word je dus echt niet wijzer van, dat is zo machtig beknopt dat ik nog geen stap verder kom.

Het is ook gewoon een www.naam.nl domein maar dan met een ingebouwde webwinkel zodat je er dingen op kan verkopen.

Je .nl domein heeft geen webwinkel, je hebt een webruimte waarop je de webwinkel hebt en daaraan gekoppeld je .nl domein.

Ik heb even gekeken in de FAQ van die site die je noemt, je moet kennis hebben van HTML en CSS. Op internet staan genoeg bronnen waar je dit op kan leren.. En in de FAQ staat ook veel uitleg over welke items je in je layout moet verwerken om 'm werkend te krijgen..

http://www.mijnwinke...ord&language=nl
Hier kan je klikken op 'Eigen Layout" daar staat alle uitleg

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals