Ga naar inhoud

Themafeest organiseren

5 replies to this topic

#1 -

--

• Members

Gepost 11 mei 2010 - 15:27

Hallo!
Ik weet niet of het een topic waard is, maargoed ik kan jullie orginele ideeën vast gebruiken.
Vaak merk ik namelijk dat als hier een topic word geopend over ideeën over weet ik veel wat, dat er echt goede ideeën bijzitten waar ikzelf niet opgekomen zou zijn.
Ik werk in een kroeg hier in 't dorp. Nu is het elk jaar zo dat én de jongens en de meiden een themafeest organiseren. Dit ieder apart.

Wij als meiden zijn al vrij optijd gaan zitten om een onderwerp te vinden. Dit is nu al een dikke maand geleden. (in augustus/september ergens zal het feest plaatsvinden)
Ons thema is 'ladders zat party'.
Dus; meiden op de 'bouw', etc.

Nu hebben wij als outfit voor het personeel (dus wij meiden) bedacht om allemaal een overal aan te doen met daaronder een hempje (wat we eventueel kunnen bedrukken met de naam van de kroeg etc.. dat weten we nog niet)
Geposte afbeelding
(alleen dan natuurlijk mooier etc. maar zo hebben jullie mss een idee wat we bedoelen :P)
verder willen we zo'n helm op doen.. zo´n gele
voor het idee:
Geposte afbeelding

En dan verder ieder aankleden naar hoe ze het wil.

We willen de zaal aankleden met ladders, en zoeken nog naar meerdere ideeën.

We hebben al gekeken naar de 'artiest' die we laten komen, we hadden geinformeerd naar bertus staigerpaip (http://www.bertusstaigerpaip.nl/) maar deze bleek te duur te zijn.

Verder willen we een rad maken achter de bar waarmee men borrels kan winnen, of dingen moet betalen, of bijv zo'n plastic hamer kan winnen etc. iets in deze trant Geposte afbeelding

We hebben ook bedacht om een betonmolen aan te schaffen waarin we een (zelf gemaakte) borrel doen..
Geposte afbeelding

en het daarvandaan 'uitscheppen' soort 'bowl' idee.
Geposte afbeelding

Deze borrel willen we dan zegmaar ook een 'speciale' naam geven die weer iets te maken heeft met het thema.

Bij de intree willen we deze borrel ieder 1 gratis weggeven, en evt. nog een ander kleinigheidje.

Nu was mijn vraag of jullie ideeën hebben. We hebben al echt heel veel! Maar vanavond hebben we vergadering, en mss als jullie leuke/orginele ideeën hebben kan ik deze in de groep gooien.
Ideeën voor:
× Aankleding van de zaal
× Aankleding van outfits personeel
× Ideeën voor activiteiten met betrekking tot het thema
× Ideeën voor kleinigheidje bij de intree
× Ideeën over een artiest/groep die we kunnen laten komen met betrekking op het thema
× Overige ideeën.

ikzelf ben ook al hard opzoek naar ideeën dus het is niet zo dat ik lax ben en het daarom hier vraag.. maargoed velen 'weten' meer dan 1..
Iig dankjewel al! :)

Groetjes!

Edit: Het is niet dat ik voor vanavond allemaal orginele ideeën verwacht. We hebben namelijk nog vaker vergaderingen hierover, want het is pas over een paar maanden. Maar ik dacht dat ik mss wel een topic hier zou kunnen maken

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 mei 2010 - 17:15

Waar ik meteen aan moest denken bij ladders zat is een panty met heel veel ladders :P
Ik vind het idee en alles eromheen al heel leuk maar ik zou verder niet zo snel iets weten..

#3 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 11 mei 2010 - 17:21

Ik zou misschien een wedstrijd ladder hangen doen? Net zoiets als spijkerbroek hangen maar dan anders :P

Kan je als artiest niet iemand doen die een in een bob de bouwer pak komt ofzo?

Ik ga er nog eens over nadenken!

#4 -

--

• Members

Gepost 11 mei 2010 - 17:50

Qua sponsoren hoeven we eigenlijk niks omdat de baas van zijn kroeg ons zegmaar gewoon sponsert.. Van die sleutelhangers is mischien wel een leuk idee inderdaad!

En over die ladders in je panty zei lindy ook al iets.. dus dat is ook leuk.

#5 -

Lord of the Board

• Members

Gepost 12 mei 2010 - 22:46

Iedereen een baksteen met een strik erop geven bij het afscheid als presentje :P
Muurtje bouwen als wedstrijdje. Dus allemaal bakstenen op elkaar stapelen in twee teams en de wie de hoogste toren bouwt in 1 minuut krijgt een borrel. (Wij hebben altijd met de kermis bierkratjes stapelen. Record staat nu op 30 ofzo).

Voor de aankleding van de zaal kun je misschien een bouwsteiger lenen of gewoon wat hopen puin dumpen in de hoek van de kroeg.

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 13 mei 2010 - 10:49

Qua aankleding zou ik iets doen met van die blauweof oranje zeilen waarmee ze open gedeeltjes afdekken, of van dat plastig folie en idd een steiger neerzetten, een ladder muur, wat emmers ophangen, werkhandschoenen, helmen aan de muur, een gereedsschapsmuur ofzo, je kunt van te voren gewoon van die schotten van hout maken en daar dingen aan vast maken en die dan in de kroeg neerzetten ter decoratie.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals