Ga naar inhoud

Rock Werchter 2010

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
29 replies to this topic

#21 -

Loesje :)

• Members

Gepost 02 juni 2010 - 14:23

ik baal.
paramore komt gewoon op rock werchter.
en het is uitverkocht.
en ik heb geen kaartje :(

#22 -

Beginner

• Members

Gepost 05 juni 2010 - 08:36

Ik ga dit jaar voor de tweede keer naar Rock Werchter. Vorig jaar stonden we op camping A2 en dat vond ik wel een fijne camping. A1 is de grootste en dichtste bij, daar sta je dus donderdag uren in de rij om een plekje te bemachtigen, maar eigenlijk is camping A2 praktisch even ver lopen en niet zo immens groot, dus volgens ons de ideale camping.

#23 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 juni 2010 - 12:47

ah bedankt, dan gaan wij denk ik ook voor camping A2!
echt geen zin om uuuuuren in de rij te gaan staan!
hoeveel uur moet je er ongeveer zijn vantevoren?

#24 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 juni 2010 - 20:00

Ik wil eigenlijk toch heel graag zaterdag gaan!
Kleine kans, maar als iemand nog 2 kaartjes overheeft... :rolleyes:

#25 -

Music is my religion

• Members

Gepost 30 juni 2010 - 19:22

Youknowme had er geloof ik nog 2 :o, maar weekendtickets.

Maar wat ik wou zeggen, iedereen die gaat: VEEL PLEZIER :)
Anders vergeet ik dat morgen :P
Have fun, en kom terug met leuke verslagen/foto's :)

#26 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 30 juni 2010 - 20:16

Wij vertekken om 5u morgenvroeg!
Heb er zoooo'n zin in! :D

Alles staat klaar en ik heb het nodige zakgeld mee ^^

#27 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 juni 2010 - 21:39

wooow, waarom zo vroeg al?
wij gaan om tien voor tien weg (A)

zijn we er nog ruim 2 uur van tevoren.. iig op het station in Leuven.

#28 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 juli 2010 - 16:49

ooooooh het was echt heeeeeeeerlijk :D
zoveel toffe, vette muziek gezien en leuke mensen, leuke sfeer, topweer. aah kon echt niet beter gewoon!

ga straks het fototopic vol spammen haha.

#29 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 05 juli 2010 - 16:54

Wij waren om 5u vertrokken en waren pas om 7u op de parking geraakt!
Daar geraken was niks, maar het was 1u aanschuiven gewoon voor de parking :D

Ik vond het echt té warm gewoon, maar wel supergoede muziek!

#30 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 juli 2010 - 18:51

woow zo vroeg al!
wij waren er rond 2u/half 3. prima tijd, konden rustig tentje opzetten, omkleden etc.

en het was idd wel waaaaaaaaarm. maar er was gelukkig wel veel schaduw en koud water! goed geregeld vond ik dat!

ik zie hierboven iemand die b aalde dat ze Paramore niet kon zien.. nou ik vind ze eerlijk gezegd zwaaaar tegenvallen! had er meer van verwacht, vond 't gewoon niet zoveel aan. jammer!

The Ting Tings vond ik ook een flop. ze hebben leuke deuntjes, maar gingen er veeeel te lang mee door, waardoor ze juist superirritant werden. en ik vond ze vet arrogant ook trouwens..

Editors waren echt geweeeeeeeeeldig (L) :wub:
wauw, wat een stem heeft die gast. en hij was ook zoo schattig, ik ben echt verkocht!

Pearl Jam was natuurlijk een geweldige afsluiter, beter had echt niet gekund! die lui zijn zooo ontzettend goed. en toen deden ze ook nog een nummer samen met Them Crooked Vultures en toen was 't feest helemaal compleet. alles en iedereen ging los haha (Dave met zn tamboerijn vooral haha, dat was zo'n mooi gezicht).

Faithless was ook wel tof! die kerel vind ik echt een engerd, maar Insomnia was zooo gaaf. iedereen ging compleet los, dansen en springen.

The Temper Trap en Stereophonics waren ook errrrrrrg goed vond ik, ook al had ik dat wel verwacht.

Vampire Weekend was boven verwachting! ik vind ze superleuk, maar was bang dat 't in het echt toch anders (minder) zou zijn, maar ze waren echt heeeel erg leuk! lekker vrolijk, lekker dansen, super!

ok lang verhaal en ik ben nog lang niet uitgeluld, maar wss interesseert het niemand :P

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals