Annelore is hip en dankzij haar ouders stinkend rijk. 'Daddy' is lekker Amerikaans en geeft haar alles wat ze nodig heeft (en natuurlijk veel meer). Maar als hij vindt dat ze even flink wat volwassener moet worden, lijkt het erop dat ze weg moet uit het vertrouwde Wassenaar om in New York een nieuw leven te beginnen. Annelore wordt verplicht een Amerikaanse studie uit te kiezen en besluit uiteindelijk maar het thuisfront op de hoogte te houden van haar hippe leven in New York (waar ze stiekem niet zo hip is als ze doet voorkomen).
Het boek lees lekker weg, en is het begin van een serie. Helaas leidt dit wel tot een enigszins open einde waar ik net op gang begon te komen, maar het is nu gewoon even wachten op het volgende deel.
Dit boek winnen? Stuur voor eind juni 2010 het antwoord op de prijsvraag via pm naar mij. Ik mag vijf boeken weggeven.
Prijsvraag: over welke Canadese stad heeft de auteur eerder een boek geschreven?
BELANGRIJK
Zet in je pm:
1. het antwoord
2. je adres
Ik stuur je niets terug, dus controleer of je alles goed hebt vermeld. Bij een goed antwoord kun je uitgeloot worden voor één van de vijf boeken.
girlsonly.nl