Ga naar inhoud

Kaartleggen

15 replies to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 juni 2010 - 09:39

Ik ben gisteren naar een kaartlegster geweest en ze wist allerlei dingen die gewoon echt klopte, waar ik niks over gezegd had.
Maar ze zei ook dingen die ik nog niet wist en waar ik een beetje van in de war ben. Ik weet nu ook niet of ik het kan geloven, maar de andere dingen klopte wel en ik heb ook al vaker verhalen gehoord dat het echt klopt wat die mensen zeggen.

Nu vroeg ik mij af of hier mensen daar ervaring mee hebben?
Dan kan ik misschien wat beter inschatten of ik haar kan geloven.

#2 -

Beginner

• Members

Gepost 18 juni 2010 - 09:41

Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn moeder heeft Tarotkaarten. [:
Ze zeggen heel vaak dat je er knettergek van kunt worden als je er actief mee aan de gang gaat.

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 juni 2010 - 09:57

Bekijk PostYukionna, op 18 juni 2010 - 09:41, zei:

Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn moeder heeft Tarotkaarten. [:
Ze zeggen heel vaak dat je er knettergek van kunt worden als je er actief mee aan de gang gaat.

Nja.. ik ben pas 1 keer geweest, dus dat zal niet het geval zijn ;)

#4 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 18 juni 2010 - 10:32

Ik geloof er zelf niet in, want het is natuurlijk ook horen wat je zelf wilt horen. Als zo'n kaart zegt dat jij je zo en zo voelt, dan ga je dat onbewust ook geloven en dat vind ik eigenlijk best gevaarlijk van dat soort kaarten. Zelfhulpboeken: zelfde verhaal, want mensen gaan denken dat er iets mankeert terwijl er niks aan de hand is.

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 juni 2010 - 10:36

Bekijk PostAotearoa, op 18 juni 2010 - 10:32, zei: