Ga naar inhoud

Cadeau voor mijn stagebegeleidster

9 replies to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2010 - 18:21

Hee meiden,

Volgende week maandag zie ik mijn stagebegeleidster voor het laatst. Ik weet alleen nog niet wat ik haar kan geven om haar te bedanken.
Hebben jullie enig idee?

Alvast bedankt.

Liefs Jess

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2010 - 18:39

Chocolade? Of bloemen? Niks persoonlijks lijkt mij..
Ik weet ook niet ook goed je haar kent en hoe lang je met haar hebt gewerkt?!

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2010 - 18:41

Ik heb 10 maanden, 4 dagen per week samengewerkt.
We hebben een goede band en bespreken aardig wat, ook persoonlijk.

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2010 - 18:50

High tea samen?

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2010 - 20:00

Dat hangt een beetje van de stageplek af lijkt mij..
Ik zit in het onderwijs, dus pas daar de cadeautjes meestal op aan.. Een boek, een set van Barbapapa voor in de klas.. Het eerste jaar liep ik stage op een nutsschool. Bij de expo hadden ze toen fotoclips van een noot met 'nuts about...' (meester dus).

Maar een plantje e.d. doet het altijd goed toch.

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 juni 2010 - 21:28

Nou voor mijn pa heb ik voor vaderdag een bon gegeven (van de hema 20 euro) en dan kan je in een cafe naar keuze voor 2 personen een hapje en een drankje doen.

#7 -

Lord of the Board

• Members

Gepost 24 juni 2010 - 09:35

Ik heb mijn stagebegeleider een boek met daarbij een vogelhuisje gegeven. Ook omdat hij heel erg veel bezig is in de tuin en zei dat hij heel veel vogelhuisjes wilde.
Het boek ging over psychoanalytische behandelmethodieken: het werkveld waar hij in zat maar met allerlei andere aanpakken waar hij eens mee kon experimenteren.
Mijn andere stagebegeleidster had ik een vaas gegeven welke je zelf kan vormgeven: "le sack" en ook een boek over schemagerichte behandelmethodieken.

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 juni 2010 - 09:44

Ik had een lekkere fles wijn gehaald, omdat ze daar wel van houdt en bij expo zo'n koelkastmagneetje met 'Ik snap het idee achter schoonmaken en opruimen, alleen niet hoe het op mij van toepassing is'. Vond ik precies slaan op de VMBO zorg en welzijn klas die ik samen met haar had. Die hielden ook niet zo van opruimen :P Bovendien wist ik dat ze koelkastmagneetjes spaarde, wat het extra leuk maakte.

Ik zou iets zoeken wat bij het werkveld past, bij iets wat je persoonlijk met hem/haar hebt meegemaakt en wat bij de persoon past, waar hij/zij van houdt.

Wat voor werkveld zit je in?

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 25 juni 2010 - 18:11

Ik had vcor de mijne zelf een pakketje gemaakt, ze houdt nogal van thee dus had ik 2 leuke thee mokken uitgezocht en zo'n builtje wat je in t heet water kan hangen, met allemaal smaken (losse) echte thee. In van die zakjes, dus niet gewoon een pickwick ding ofzo. Leuk aangekleed, in een mandje en van dat folie erom, kaartje erbij gemaakt in diezelfde kleuren, hoppa. Zag er hartstikke leuk uit, niet duur en toch leuk.

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 juni 2010 - 10:35

Ik loop stage bij VluchtelingenWerk.
Ik heb nu bij de wereldwinkel een beeldje gekocht met poppetjes die in een kring staan.
Verder een kaart erbij.
Dat thee pakketje is inderdaad een leuk idee.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals