Ga naar inhoud

verjaardagscadeaus

61 replies to this topic

#41 -

Beginner

• Members

Gepost 28 juni 2010 - 17:38

Ik heb een beetje verschillende vriendengroepen en bij de ene zijn we met zoveel mensen dat je een vermogen kwijt bent aan cadeautjes op gegeven moment. Daarom is het altijd gewoon 5 euro en dan leggen we dat met iedereen bij elkaar en gaan we wat leuks van halen. Laatste verjaardag hebben we bijvoorbeeld een uitgebreid sauna-arrangement gedaan voor 2 personen en tijdje geleden ook iemand een keer zweefvliegen en een ijsmachine cadeau gegeven.

Op mijn eigen verjaardag had ik aan iedereen geld gevraagd, maar dat was omdat het feest niet bij mij thuis was en de kosten er gewoon uit moesten. Was ook bang dat ik anders cadeaus kreeg waar ik niks aan had en dan is het helemaal zonde. Daarnaast had ik ook 2 flessen drank, maar die komen bij mij dan wel weer op (A)

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 juni 2010 - 17:48

haha ik vind douchegels heerlijk om te krijgen juist.. mits ze erg lekker zijn
geen goedkope stinkshit haha, maar bodyshop, rituals, lush, luxe merkdouchefris ofzo is altijd fijnn

wij geven elkaar meestal gewoon 10 euro :P en als je echt hele close vrienden bent dan geef ik meestal iets kleins, persoonlijks erbij.. :)

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 juni 2010 - 19:45

Ja wat jij zegt Reendje, is wel waar. Ik stop het in m'n spaarpot en ga er m'n duikbrevet van halen, maar als je op jezelf woont, betaal je daar misschien liever een nieuwe waterkoker van, of wat jij zegt de boodschappen.

#44 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 juni 2010 - 21:29

Ik heb een keer van een heel goede vriendin een HEMA pakket gekregen! Een toilettas, een labello, een bruistablet en een sleutelhanger! En dat allemaal van de HEMA! Ik was dr helemaal gelukkig mee. Not. Wat een schijtkado zeg. Ik ga nooit in bad en een labello?? Belachelijk.

#45 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 juni 2010 - 21:46

Ik ga mijn vriendin dit jaar of een helicopter vlucht of een parachute sprong voor dr verjaardag geven. Ben er alleen nog niet uit wat het nou wordt..

#46 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 juni 2010 - 23:25

dat is echt gaaf! En wil je dat in Nederland doen?

#47 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 juni 2010 - 10:51

Bekijk PostMargoddess, op 29 juni 2010 - 21:29, zei:

Ik heb een keer van een heel goede vriendin een HEMA pakket gekregen! Een toilettas, een labello, een bruistablet en een sleutelhanger! En dat allemaal van de HEMA! Ik was dr helemaal gelukkig mee. Not. Wat een schijtkado zeg. Ik ga nooit in bad en een labello?? Belachelijk.

ahahahahahahha :lol:

En ik maar denken...wtf? Totdat ik het woordje 'not' las. Ondankbaar ben je toch weer :angry: :lol:
hehehehe

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 juni 2010 - 12:29

ik ben met 3 vriendinnen een soort van vriendinnenclubje (hoewel we elkaar vooral heel veel los zien, maar paar x per jaar doen we iets met zn 4en), en voor elkaar kopen we ook echt superleuke dingen haha

en we doen gewoon altijd allemaal veel moeite, en dat is zoo leuk, vaak ook dingen om te doen met elkaar.
1 van ons 4 was afgelopen week jarig, als cadeau hebben wehaar dat eten in het donker gegeven, aan de amstel. dan betalen we gewoon haar menu en drank. en dan doen we ook iets met zn 4en, 2 vliegen in 1 klap :D

en voor mij hadden ze een heel cadeaupakket gemaakt afgelopen jaar, alles zo goed uitgedacht. toen was ik net een week klaar met mn bestuur, hadden ze een kaart gemaakt met alle dingen die ik kon doen nu ik geen bestuur meer was
- dragen wat ik zelf wilde (cadeau was een bloemenlegging, superleuk)
- doen wat ik zelf wilde op dinsdagaaf (cadeau was kaartjes voor comedy cafe haha)
- tijd voor mezelf (pakketje van body shop)
- geen notulen maar leuke boeken lezen (een boek van martin bril)
- weer tijd om rustig te kopen (wat kookdingetjes)

nou dat vind ik superleuk,haha

en voor mn beste vriendinnetjes van de middelbare koop ik ook wel speciale dingen, als ik nog op hun verjaardagen ben (want het past niet altijd in onze planningen)

en voor mn vriendje dan ook haha

voor de rest van mn vriendinnen/kennissen groep kopen we vaak met een grote groep iets, en bij huisfeestjes neem ik gewoon een lekkere fles wijn en nog iets kleins mee. dats altijd goed vind ik. zeker omdat ik gewoon zo vaak dat soort feestjes heb, ik ga failliet als ik dan altijd cadeaus koop haha!

maar iig, van mn echte vrienden verwacht ik leuke dingen. maar voor gewone vrienden/kennissen vind ik een douchegel prima. niet dat ik er echt iest aan heb, maar ze hebben iig nog iets gekocht haha.
geld vind ik fijn om te hebben, maar niet superleuk om te krijgen haha :P

heel verhaal maar ik ben enthousiast :P

#49 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 juli 2010 - 18:07

Wij geven meestal geld, tenzij er echt iets is wat de jarige in kwestie wilt hebben.

Verder heb ik nog een vraagje. Wat VRAGEN jullie altijd voor je verjaardag? Ben bijna jarig, en mn schoonfamilie wilt geen geld geven, omdat ze dat te makkelijk vinden, maar ik moet nu dus wel iets verzinnen voor ongeveer 75 euro, met het cadeau van mijn vriend erbij. Ik heb al gevraagd; een cadeaubon van Livera of kruidvat, badolie, maskertjes, oorbellen. En verder heb ik dus geeeeeen idee, en ze geven ook liever geen cadeaubon haha, suggesties?

#50 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 juli 2010 - 18:11

Oh, verschrikkelijk is dat he! Ik weet het ook nooit!
Cadeaubonnen en geld vind ik als enige leuk eigenlijk :P Vooral van mensen die jou niet zo goed kennen en dus met iets aan komen zetten wat net niet leuk is... Vraag ook vaak degelijke dingen, maar dat vinden mensen meestal ook niet leuk om te geven (bakvorm, beslagkom, krultang, etc..)

#51 -

..

• Members

Gepost 18 juli 2010 - 18:15

Dingen voor in huis ofzo. Geurtjes, ringen, dvds, nagellak/ makeup, hm moeilijk haha.

#52 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 maart 2011 - 19:27

Ok ik heb een probleem, of eigenlijk heeft mijn moeder een probleem, maar ik vind het zo lullig voor mijn vader dat ik het op moet lossen!
Mijn vader heeft mijn moeder een super mooi sieraad voor haar verjaardag gegeven, eigenlijk is het namens hem en de kinderen maar hij heeft betaalt omdat wij als kinderen al een cadeau voor mijn ouders samen hadden. Dat sieraad was echt duur, en mooi.

Mijn moeder heeft nu nog geen idee voor mijn vaders verjaardag a.s. zaterdag! Erg handig, en ik heb ook echt geen idee! Ja heb wel wat ideetjes, maar dat vind mijn moeder dan weer niks zegt ze. Maar ik wil gewoon een leuk cadeau voor mijn vader anders vind ik het zwaar lullig.

Wat is een leuk idee voor een man die 50 wordt, agrariër is, graag buiten is, niet sport, maar wel eens gaat kanoën in zijn vrije tijd met andere mensen..

Zelf had ik het idee van een schommelbank voor buiten geopperd, mijn moeder ging hier over nadenken ofzo??
Maar hebben jullie ideeën?? :)

#53 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 maart 2011 - 07:27

Een schommelbank vind ik idd leuk
Verder ideetjes:
Bbq, tuinstoelen/kussens, horloge, dagje kanoën, weekendje weg

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 maart 2011 - 08:18

Ja een mooi horloge misschien? van buitendingen weet ik niks haha, misschien een weekend weg?

edit dat noemde lenneke ook al zie ik haha.

Deze post is bewerkt door Papzak.: 11 maart 2011 - 08:18

#55 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 maart 2011 - 08:26

Haha zo grappig charly, zelfde ideeën

#56 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 11 maart 2011 - 08:30

Waarom vraag je niet of hij zelf iets weet? Dat doen wij wel altijd en dat is misschien afgezaagd maar krijg je wel leuke cadeaus.

Ik geef trouwens best wel eens douchegel aan vriendinnen. Dan wel van Rituals als ik weet dat zij dat een fijn merk vinden (en dan of een bon erbij of meer van Rituals). Verder probeer ik altijd een cadeau uit te zoeken wat iemand leuk vindt en bij hem/haar past en let ik er niet op of dat 'leuk is om te geven' (Daan zegt altijd 'dat is toch niet leuk om te geven' who gives a fuck, het gaat erom of de krijger het leuk vindt).

Ik heb ooit een Dior lipgloss gehad. Ik was op dat moment helemaal into Dior en vond het echt heel lief bedacht. Dat de lipgloss plakte en ik hem nooit op deed maakte niet uit, ik vond het lief dat ze had bedacht wat ik leuk zou vinden.
Een andere vriendin gaf mij een cupcakepakket, kaartje erbij met haar adres erop en op het kaartje stond 'kom je taartjes eten?'. Echt zo leuk bedacht :D
Ik hou er niet van om geld te krijgen, ik vind cadeaubonnen (en cadeaus) altijd leuker en iedereen weet dat ik blij ben met een boekenbon, een Douglasbon of een Rituals bon. Als ik dan geld krijg vind ik het wel jammer, zo van 'oh shit, die is nog jarig, even geld in een envelop en klaar' terwijl iedereen weet wanneer ik jarig ben (en die datum bijna niemand vergeet).

#57 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 maart 2011 - 08:38

Bekijk Postikke87, op 11 maart 2011 - 07:27, zei:

Een schommelbank vind ik idd leuk
Verder ideetjes:
Bbq, tuinstoelen/kussens, horloge, dagje kanoën, weekendje weg

Thanx! Goede ideeën! Weekendje weg hebben wij als kinderen al cadeau gedaan!
Thanx!

#58 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 maart 2011 - 08:43

Wij hebben mijn pa toen een barbecue gedaan, mooie grote op gas. Erg leuk.
Gebruiken hem nog geregeld in zomer.

Verder keer een tuinbank, kussens buiten, tuintafel, printer all in 1

Schoonouders een tv, fiets etc met alle kinderen samen

#59 -

Ellen

• Members

Gepost 11 maart 2011 - 08:52

Wij hebben voor mijn schoonvader een x een grote bbq idd.
Maar niet op gas want dat wou hij niet. En een keer een groot jachtgeweer wat hij graag wou hebben

#60 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 maart 2011 - 00:56

Wij hebben mijn vader nu zo'n buitenkeuken/bbq cadeau gedaan, schommelbank was niet in de stijl die wij hebben.
Laat de zomer maar komen, kunnen we gaan bbknoeien. :D
Hier lijkt ie wel op !
Geposte afbeelding

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals