Ga naar inhoud

Het grote werktopic # 6

1996 replies to this topic

#1 -

Colorguardje

• Members

Gepost 29 juni 2010 - 19:43

Praat hier gezellig verder over jullie (toekomstige) job!

Geposte afbeelding

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 juni 2010 - 19:48

heb ontslag genomen en ga werken op de buitenschoolse opvang! Dubbele salaris, hopelijk ook dubbel zoveel uren.. maar goed, dat is even afwachten

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 juni 2010 - 19:56

Das altijd fijn :D
Ik ga juist 4 euro per uur minder verdienen dan ook mogelijk, maar het is wel rustiger en leuker werk, en nog beter 'vast' werk.
Ik sta ingeschreven voor flexpool kinderopvang, maar dat is niks zekers. Dus ook maar bij Miss etam voor de zomer, minimaal 6 weken :) als dat bijv 3 dagen per week is (rooster komt donderdag) dan kan ik de rest gewoon in laten plannen voor kinderopvang :D
Had ook terug kunnen gaan naar de Super, maar die zijn niet zo flexibel :P

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 juni 2010 - 19:58

Ik ga ook werken op een BSO. Heb er zin in.

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 juni 2010 - 20:38

doen jullie dat allemaal nadat jullie een opleiding gevolgd hebben? Of gewoon als bij baantje..?

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 juni 2010 - 21:08

Ik mag het doen omdat ik over ga naar het vierde jaar van de PABO.

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 juni 2010 - 21:17

Ik omdat ik mn SPH heb afgerond. Mocht het niet met overgangsbewijs van 3 naar 4 hier. Maar voor mij is het een goeie opstap naar misschien ene vaste baan :)

#8 -

Beginner

• Members

Gepost 30 juni 2010 - 20:17

Argh ik ben zo boos! Ik had een super fijn zomerbaantje, contract getekend en al.
Nu bellen ze vandaag dat ze me helaas toch niet kunnen gebruiken, omdat ik augustus niet beschikbaar ben. :angry:
En ik kan dus niks doen omdat ik een 0-uren contract heb en ze me dan toch niet inroosteren.
Nu kan ik last-minute nog opzoek naar een baantje, moet toch mn schoolgeld gewoon betalen volgend jaar.

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 juli 2010 - 11:09

Dat is echt een mega naaistreek :S maar ze wisten van tevoren toch ook wel dat je in augustus niet beschikbaar was? Pff.. zou ook pissed off zijn. Je stelt je daar toch op in.

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 juli 2010 - 15:02

ik moet komende week nog 4 dagen werken, de week erna nog 3 en dan vakantieeee :D

#11 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 03 juli 2010 - 15:06

Ik heb deze week gehoord dat ik met mijn werk naar Dublin mag over twee weken! :D Echt zo gaaf! We gaan naar Google Office, ik ben zo benieuwd hoe dat is. :)

@ Bottle: jaaa hoor, wat idioot! Dat hadden ze inderdaad wel even wat eerder kunnen zeggen. :angry: En nu? Iets nieuws zoeken?

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 juli 2010 - 17:38

Pfoe, met mijn vakantiebaantje werk ik 4 a 5 dagen per week doordeweeks en dan nog op de zaterdag.. Echt hard bikkelen maar wel lekker verdienen.

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 juli 2010 - 17:50

Zit er wel een beetje doorheen op mijn werk. We waren al onderbezet door 2 zieken, dat zijn er nu 3 geworden.
En over 3 weken vakantie, moet nog zoveel doen...

Worden zware weken! Dinsdag maar even met mijn afdelingshoofd praten want zo gaat het niet. Ga gewoon gestrest mijn vakantie in en dat wil ik helemaal niet. Dan is 3 weken vrij niet eens genoeg om bij te komen.

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 juli 2010 - 18:02

@Nicky Ik zit nu via randstad bij de tovertuin en humanitas, maar dat is Heerlen/Maastricht en Weert. Heb dinsdag gesprek bij MIK kinderopvang voor de flexpool..
@Marjan: dat is echt rot zeg, hoop dat t gesprek wat uithaalt (mn pa is een paar jaar terug overwerkt geweest omdat er zoveel zieken waren, dat wil je ook echt niet)

@Maresa: Dat is nog es werk, haha, magikmeeeee? :P

#15 -

Beginner

• Members

Gepost 05 juli 2010 - 11:20

Gelukkig zijn jullie het met me eens!
Ik had inderdaad aangegeven dat ik heel augustus niet kon werken, hadden ze eerst geen problemen mee (zeiden ze).
En ik had me er echt op ingesteld. Rekening gehouden met weekendjes weg, plannen etc.

Ik ben nu keihard opzoek naar een nieuw baantje, maar het is wel erg laat om nog iets te vinden..

#16 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 05 juli 2010 - 11:54

Ik ben ook net vorige week maandag ontslagen.
Zou een half jaar contract krijgen, week later vertelde ze me dat dat niet mogelijk was omdat de huur van het pand nog 3 maanden was ofzo en nog niet wisten of ze dat gingen verlengen. ('t ging niet zo goed met de winkel) Dus ik kreeg een 3 maanden contract. Bellen ze me maandag op ja die en die is langs geweest en we moeten alle weekendhulpen ontslaan.. :angry: :angry:

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 juli 2010 - 12:01

Wow dat is ook ff lekker rauw op je dak @ Miracle.
Best kut als je nu nog een nieuwe baan moet zoeken..

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 juli 2010 - 12:42

Aargh, ik heb nu de Thuiszorg al 2x geprobeerd te bellen, maar ze zijn gewoon niet bereikbaar. Wil weten wanneer ik kan werken en niet op een ochtend gebeld worden met: 'Waar ben je?'

En wil ook wat te doen hebben, want ik verveel me dood. Wil ook eindelijk weer eens wat geld verdienen...

#19 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 05 juli 2010 - 15:04

Ja het is idd niet echt fijn, m'n vriend werkt ook fulltime en moet nu nog 3 weken dus ik hoopte ook mooi even veel te kunnen werken en dan lekker op vakantie te gaan maar dat wordt hem nu niet echt meer...

#20 -

Marlou

• Members

Gepost 05 juli 2010 - 15:09

Bekijk PostDjulietaah, op 05 juli 2010 - 12:42, zei:

Aargh, ik heb nu de Thuiszorg al 2x geprobeerd te bellen, maar ze zijn gewoon niet bereikbaar. Wil weten wanneer ik kan werken en niet op een ochtend gebeld worden met: 'Waar ben je?'

En wil ook wat te doen hebben, want ik verveel me dood. Wil ook eindelijk weer eens wat geld verdienen...
Wat leuk dat je in de thuiszorg werkt!

Welke? ;) Zorggoed of 3.0?

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals