Ga naar inhoud

stage in amsterdam?

4 replies to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 juli 2010 - 15:51

Ik krijg net een mail binnen van superstaff of ik zelf of iemand die ik ken nog een stage plek zoekt in Amsterdam. Ik niet maar als door mij iemand bij die stage komt krijg ik daar een gezellig bedrag voor. :P Dus ik dacht waarom probeer ik het via go niet. Dit is uit dat mailtje:

Per half augustus heeft SuperStaff nog diverse stageplekken vrij op ons gezellige kantoor, midden in het centrum van Amsterdam. Het betreft diverse stageplekken voor verschillende functies, van sales tot planning. Alle stages bij SuperStaff op kantoor zijn echte meeloopstages, waarin je veel kunt leren en je krijgt uitstekende begeleiding van onze vaste medewerkers.

Wij hebben in de periode van augustus 2010 t/m januari 2010 de volgende stagesplekken vrij:

1. Stage als intercedent bij SuperStaff

Binnen deze stage krijg je volop de kans om je te ontwikkelen en ervaring op te doen binnen HRM. Je krijgt onder meer te maken met personeelsplanning, werving van nieuwe kandidaten en je hebt direct contact met verschillende opdrachtgevers. Je beheert tijdens de stage je eigen klanten en projecten.

2. Stage sales en Internet marketing

Tijdens deze stage ben je volop bezig met het benaderen van bestaande of nieuwe adverteerders en het managen van de content op onze vacaturesite. Je krijgt een goed inzicht van online marketing en zoekmachine optimalisatie ( SEO ) en je ondersteund onze sales afdeling met het maken van offertes.

Nou als iemand dus geïnteresseerd is dan moet je maar even pm-en ofzo en dan kan ik of jij contact met ze opnemen. ( Wel vermelden dat het via mij is graag :ph34r: )

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 juli 2010 - 16:05

Is het MBO of HBO?

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 juli 2010 - 16:24

He wat raar staat niet in de mail... ik zal even terug mailen.

Maar zie je het wel zitten eventueel?

#4 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 19 juli 2010 - 17:05

Hmm ik wil in de toekomst mogelijk wel mensen aanmelden, heb op dit moment wel iemand voor die HRM plek maar die heeft in deze periode al andere werkzaamheden.

Is er ook gewoon een website waar je het zelf in de gaten kunt houden? Neem aan dat vanaf januari 2011 er weer een nieuwe periode is?

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 juli 2010 - 09:53

de site: http://www.superstaff.nl/

Ik heb een email terug gehad dat het HBO is. En dat ze het liefst heeft dat degene die geïnteresseerd is via mij mailt zeg maar.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals