Ga naar inhoud

eten voor in vliegtuig

32 replies to this topic

#21 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 juli 2010 - 22:14

Doen ze er ook zo moeilijk over als je het gewoon onderweg helemaal opeet dan? Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, maar ik geloof het wel hoor, je kan van alles overbrengen natuurlijk.

Dat plastic bestek is toegestaan snap ik ook niet hoor, weet je hoe scherp zo'n plastic vork is als je 'm doormidden breekt... ik heb er ooit een vinger aan opengehaald iig.

#22 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 22 juli 2010 - 09:54

Niet moeilijk doen en of van te voren iets op Schiphol eten of een broodje meenemen. En ZOLANG is het nu ook weer niet vliegen ;)

#23 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 22 juli 2010 - 09:59

Ik zou gewoon op het vliegveld wat kopen en anders in het vliegtuig (buiten het feit dat ik het niet smerig vind hebben ze ook noodles, snacks, enz). Wel iets duurder, maargoed, als ik op vakantie ga dan boeien dat soort dingen me echt niet. Of je gaat voor je vliegt nog even langs een mac/ah-to-go, neemt bolletjes mee onderweg naar het vliegveld of je eet thuis.

Maar je kan het jezelf natuurlijk ook onnodig moeilijk maken door allemaal eisen te stellen aan je eten. Je gaat op vakantie, relax.

#24 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 juli 2010 - 10:29

okee hier heb jij dus niets meer aan want je vliegt al zowat, maar ik was naar portugal vorige week en ik had gewoon broodjes kaas en koekjes bij me in het vliegtuig.. dus dat is niet zo erg haha!

#25 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 juli 2010 - 21:08

maar portugal is toch maar een kippeneind vliegen. Waarom moeilijk doen haha. Ik zou gewion broodjes meenemen.

Je kunt vrij veel eten meenemen in het vliegtuig, maar niet invoeren in het land. Voor de douane moet het uit je tas zijn

#26 -

Myrthe

• Members

Gepost 22 juli 2010 - 22:37

@Janneke ik denk ook al ze gaat naar Amerika ofzo dat ze zo lang zonder eten zit, maar portugal is 2 of 3 uurtjes? Dat mensen er zo overna denken wat voor eten ze menemen dat wist ik helemaal niet. Daar heb ik echt nooit bij stil gestaan. Al is z'n maaltijdsalade ofzo geen stom idee, ik dacht trouwens ook dat je geen eten meer mee mocht nemen. Maar weer wat geleerd dus.

#27 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 22 juli 2010 - 23:11

Ja ik had het eik niet tegen de topicstartster per se, gewoon in het algemeen :P

Maar @HAHA wait what?: je mocht dat eerst ook niet maar die regel hebben ze versoepeld (samen met die vloeistofregel).

#28 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2010 - 14:14

haha ja en dan ook echt voor die 2 uurtjes gaan koken omdat je anders geen goed avondeten hebt
haha

ik moet wel 9 en daarna nog 2 uur vliegen, dus ik ga wel lekker broodjes en chips enzo meenemen, maar ik scoor wel een hamburger op t vliegveld als ik zin heb in iets warms.
echt geweldig wordt het toch nooit, dus je kunt het jezelf maar beter makkelijk maken

#29 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2010 - 14:15

Krijg je dan geen eten en drinken in het vliegtuig?

#30 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2010 - 14:18

heb je weleens een maaltijd genuttigd in het vliegtuig? (de alombekende 'chicken or pasta')

dat is bijna geen eten te noemen haha

#31 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2010 - 14:20

Haha, ja wel :P Ik vond het wel meevallen. Maar wij kregen ook noodles enzo (gevlogen met China Airlines).
Ik heb wel een keer iets gegeten in het vliegtuig dat lasagna zou moeten zijn...erg fijn als je sowieso al vliegziek bent, bah dat was ranzig!!

#32 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 23 juli 2010 - 14:27

Ik vind eten in het vliegtuig echt wel te eten. En nee, dat is geen culinair hoogstandje, maar ik kreeg een pasta, een broodje, toetje en wat drinken en dat vind ik heel netjes. Bij de meeste maatschappijen krijg je dat niet meer.

#33 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 23 juli 2010 - 14:32

Ooh toen ik naar Australie vloog, kreeg ik volgens mij 4 maaltijden (ontbijt en paar keer warm eten) maar ook echt midden in de nacht hehe. Ik lust meestal maar de helft van de dingen maargoed heb dan toch nooit zo´n honger

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals