Ga naar inhoud

lange autoreis - wat te doen ?

22 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 25 juli 2010 - 14:21

heeyheey :)

ik vertrek binnekort naar Griekenland met de auto...
..dus dat wordt een lange reis

wat zou ik bijvoorbeeld allemaal in de auto kunnen doen? want ik verveel me snel xD
ik neem in ieder geval mijn ipod mee :)

alvast bedankt
en een fijne vakantie! :D

xx

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 25 juli 2010 - 14:26

Boeken, tijdschriften, poezelboekje, tekenblok met potloden. als je van teken houdt. Verder zou ik het zo niet weten. :rolleyes:

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 25 juli 2010 - 14:28

ja ik ben wagenziek dus ik kan NIKS doen in een auto haha, als ik ook maar één artikel lees uit een tijdschrift ben ik al ziek.

Maar uhm, breien, DS'en, tijdschriften/boeken lezen, meeneem spelletjes spelen met broertjes/zusjes, tekenen, schrijven, een nieuwe taal leren Geposte afbeelding geen idee haha.

Als je een netbook/laptop hebt, die meenemen en films/series gaan kijken.
Alleen gaat een laptop dan maar anderhalf uur mee, maar een netbook wel een goede 6 uur Geposte afbeelding

#4 -

Beginner

• Members

Gepost 25 juli 2010 - 14:36

bedankt voor jullie tips! :D

ga ik zeker allemaal doen!

xxx

#5 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 25 juli 2010 - 14:37

Uit het raam kijken, verreweg het leukst

#6 -

Myrthe

• Members

Gepost 25 juli 2010 - 14:42

Een vriend van mij vertelde mij laatst dat hij in de auto naar vakantie altijd nummer borden telt. Dus dan begint hij met 1,2,3. Die moet je dan zoeken in een nummerbord, die zijn vaak niet zo moeilijk. Maar als je voorbij de tien bent en dus 2 getallen naast elkaar moet zoeken wordt het iets lastiger. Ik heb het zelf nooit gedaan dus ik weet niet of het vermakelijk is maar je kunt het wellicht proberen. :)

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 juli 2010 - 14:49

Slapen.. dat gaat bij mij de laatste tijd heel makkelijk. Of lezen, muziek luisteren, tekenen en uiteraard uit het raam kijken, onderweg naar Griekenland is genoeg te zien :).

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 juli 2010 - 14:53

ik word ook altijd ziek in de auto als ik lees ofzoiets, dus meestal word het muziek luisteren en slapen:p heel saai
met een ipod touch kan je spelletjes doen
maar met slapen gaat de tijd lekker snel:p

#9 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 25 juli 2010 - 15:13

Luisterboeken meenemen als je misselijk wordt. :)
Met een goed boek ben je zo drie of vier uur zoet.

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 25 juli 2010 - 23:18

Ik ben ook wagenziek, maar die tip van Maresa vind ik echt een goede! Ik hou onwijs van lezen, dan gaat de tijd ook echt lekker snel, alleen dat lukt nooit in de auto, en aan zo;n luisterboek heb ik nooit eerder gedacht!

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 juli 2010 - 23:20

Ik vraag me best af hoe luisterboeken zijn. Wordt het verhaal dan gewoon letterlijk aan je 'voorgelezen'? Of wat moet ik me daar eigenlijk van voorstellen? Ik moet regelmatig lang in de trein zitten naar mn vriend en soms ben ik eigenlijk te moe om te lezen. Een luisterboek zou dan niet gek zijn ;)

#12 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 25 juli 2010 - 23:30

Meestal wordt het voorgelezen door de schrijver/schrijfster zelf. het lijkt me niet zo leuk als echt lezen, maar het lijkt me wel heel relekst. En inderdaad, als je moe bent ofzo, net alsof je muziek aan het luisteren bent, maar dan gewoon lekker weg dromen bij een goed verhaal.

#13 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 26 juli 2010 - 07:49

Kletsen met degene waar je mee rijdt, slapen, boekje lezen, iPod, Nintendo DS/PSP (van iemand lenen).

#14 -

Ellen

• Members

Gepost 26 juli 2010 - 08:41

Het ouderwetse nummerborden en of auto's tellen spel!!! Mega leuk :P

dus bv merken of kleuren auto's tellen of idd nummerborden vanaf 1 en verder.
Kon ik me altijd uren mee vermaken.
Leuke tijdschriften ofzo ook.

#15 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 26 juli 2010 - 12:36

Job Cohen heeft ook veel luisterboeken ingesproken. Echt een tip, want die man heeft echt zoooo'n mooie stem haha

#16 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 26 juli 2010 - 12:50

Waar downloaden jullie die luisterboeken van? Lijkt mij ook wel wat, gewoon op vakantie enzo.

#17 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 26 juli 2010 - 13:10

Die moet je gewoon kopen in de winkel (of online), of illegaal downloaden maar dat wil ik niet aanraden :P

#18 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 26 juli 2010 - 13:29

Ik zal eens kijken, wil hem gelijk op mijn iPhone, misschien is er wel wat te koop in de iTunes store.

#19 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 juli 2010 - 15:59

en anders kan je ze ook lenen bij de bibliotheek Geposte afbeelding

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 juli 2010 - 16:39

Ik zag vandaag in het krantje van de aldi dat ze daar ook een aantal luisterboeken te koop hebben voor 6 euro ofzo.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals