Ga naar inhoud

lange autoreis - wat te doen ?

22 replies to this topic

#21 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 26 juli 2010 - 17:17

Mijn Ipod touch vond ik echt een geweldige aankoop voor mijn vakantie :D
Ik heb bij elkaar opgeteld 86 uur gereisd dus ik heb me geweldig vermaakt met dat ding

Vooral de podcasts die ik er op had gezet vond ik erg leuk en natuurlijk kan je muziek luisteren, spelletjes spelen, video's en foto's kijken, etc.
En ik loadde altijd de nieuwste berichten van Nu.nl als ik wifi-verbinding had zodat ik ze daarna offline in de trein kon lezen.

Verder is het misschien leuk om een vakantieboek mee te nemen waar puzzels in staan en verhalen enzo.

#22 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 juli 2010 - 19:59

Ik denk dat het allemaal wel is gezegt, wat je in de auto kan doen.

Ik lees hier dat sommige ziek worden in de auto, ik zelf ook. Alleen ik heb al een paar maanden van die reispilletjes (Primatour is de naam). En ik moet zeggen ze werken erg goed. Heb geen last meer van misselijkheid of hoofdpijn in de auto erg fijn dus :) .

Misschien hebben jullie er wat aan

#23 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 juli 2010 - 20:13

oh, over ziek worden in de auto! ik heb dat ook, en daar zijn soort armbandjes voor? die hebben dan zo'n wit puntje in het midden, en dat drukt dan op een bepaald punt, zodat je niet misselijk oid wordt? ik weet alleen niet hoe ze heten en op internet kan k daarom ook geen plaatje vinden :P maaar ze werken wel!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals