Ga naar inhoud

Opleiding Allround Nagelstyliste

4 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 25 juli 2010 - 19:47

hallo allemaal..

Ik wil graag de opleiding Alround nagelstyliste doen. Het lijkt mij ontzettend leuk, zelf ben ik altijd wel met mijn nagels aan het prutsen, gewoon lkkr vijlen en een mooi kleurtje erop..
Ik heb jarenlang een droom gehad: werken met kinderen. Maar het vervelende is: ik ben slechthorend :(
Ik werk nu als gastouder, dat gaat prima! :D helaas wil de kinderopvang mij niet zo geloven dat het wel goed gaat..
maar goed ik wil dus wat anders proberen... namelijk nagestyliste, en het liefst aan huis.. :D ideaal toch? dan kan ik nog mooi als gastouder blijven werken.. Hele planning... Heb begrepen dat er toch heel wat mensen/vrouwen hun nagels willen laten verzorgen.. Ik woon in een klein dorpje in nederland dus zoveel nagelstudio's zijn hier niet. Dus ook geen geworstel om prijzen.. :D toch? haha..

Maar nu is de vraag, wie heeft hier ervaring mee? hoe start je nou eigelijk zo'n zaak op..? kun je makkelijk rondkomen met wat je verdient, ik zal met mijn gastouder zijn zown 500 euro verdienen. ik werk flexibel dus de ene keer meer dan de andere keer.
Ik hoop dat jullie mij hiermee op weg kunnen helpen.. zal wel heel fijn zijn, :D

Bedankt alvast he:D

Groetjes...:D

#2 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 25 juli 2010 - 20:04

Ik zou eens een kijkje nemen op de website van de Kamer van Koophandel en van de Belastingdienst

En misschien contact zoeken met mensen die dat beroep op die manier al uitoefenen (bv. via een beroepsvereniging of via websites waarop ze adverteren) zodat je daar je vragen aan kunt stellen.

Hoe slecht is je gehoor dan? Je hebt wel een hoortoestel neem ik aan?

Je zou ook nog eens kunnen onderzoeken of ze je daadwerkelijk wel mogen weigeren met deze 'handicap'.

#3 -

Beginner

• Members

Gepost 25 juli 2010 - 20:16

Hallo, :)

Bedankt voor je reactie.
Ik zal eens een kijkje op die site nemen, en ja gewoon bij mensen vragen hoe zij te werk gaan?
Ja ik draag een hoorapparaatje,(heb hersenvliesontsteking gehad op 4 jarige leeftijd)
maar ik hoor niet heel slecht hoor, kan alles nog wel meekrijgen, maar ja mensen geloven me niet.
het mag inderdaad niet, afwijzen op een beperking.. Maar na 2 jaar zoeken ben ik er behoorlijk flauw van. Vandaar ook een andere uitdaging.
Neem ik zelf wel een hoop kinderen:P als mn vriend een beetje meewerkt hahah...

Groetjes.. :)

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 september 2010 - 15:28

Waar woon je dan ongeveer? Dan wordt k wel klant :P

#5 -

Beginner

• Members

Gepost 30 oktober 2010 - 23:04

Ik wil dat ook graag doen!!
Heeft niemand dat hier gedaan ofzo..

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals