Ga naar inhoud

Kooktopic

koken

1679 replies to this topic

#1661 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 29 april 2012 - 16:55

Ziet er inderdaad lekker uit!

Ik heb net de couscous ontdekt. Ik heb laatst een versie met tomaten en spinazie gemaakt en dat was erg lekker. Wat zijn nog meer lekkere combi's met couscous?

#1662 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 april 2012 - 17:00

Ik heb het een keer met (gedroogde) abrikozen, kalkoen en verse koriander gemaakt, was ook erg lekker!

#1663 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 april 2012 - 20:42

Op de site van de AH staat ook een lekkere, met paprika en tonijn!

#1664 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 29 april 2012 - 20:54

Dankjullie, ga het een keer proberen, klinkt lekker.

#1665 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 april 2012 - 20:58

M'n huisgenootje had laatst couscous met verse spinazie, rozijnen en falafel gemaakt. Ook heel lekker!

#1666 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 mei 2012 - 12:57

Ik heb zo'n zak verse voorgebakken frietjes gekocht.
Nou staat erop dat ik die ongeveer 15 minuten op 200 graden in de oven kan doen.
Moet ik er dan nog iets opdoen voor ze de oven ingaan? Zeezout, olijfolie, patatkruiden?

#1667 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 mei 2012 - 12:59

Ik zou er denk ik wel wat olijfolie opdoen, zodat ze niet vastplakken aan de schaal. Na het bakken wat zout/kruiden, net wat je lekker vindt.

#1668 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 mei 2012 - 13:03

Ja, dat dacht ik zelf ook al.
Kruid zelfgemaakte aardappelpartjes wel altijd voor ze de oven ingaan maar bij deze frietjes misschien beter erna doen.

#1669 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 08 mei 2012 - 13:18

Hoe maken jullie aardappelsalade?

Want ik wil dat zelf maken :P maar m'n schoonmoeder doet 't altijd met bosuitjes erin ofzo en dat is wel lekker?
Maar wat doe je er nog meer bij dat het een beetje sauzig erdoorheen is weetjewel? :P

#1670 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 mei 2012 - 13:30

Griekse yoghurt vind ik er wel lekker door, met wat zout en peper, peterselie en idd bosuitjes. Je kan ook yoghurt en mayo mengen ipv alleen yoghurt.

#1671 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 08 mei 2012 - 13:38

Ok dankje dat heb ik allemaal wel in huis behalve die griekse yoghurt dan (bosuitjes toevallig van gister)

Ik vond op internet alleen maar van die aparte salades enz.. niet 'gewoon' aardappelsalade

#1672 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 mei 2012 - 13:48

Je kan ook wel gewone yoghurt gebruiken, maar dan zou ik het wel combineren met mayo, anders is het erg dun. Ongeveer evenveel van allebei, of ietsje meer yoghurt :)

#1673 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 08 mei 2012 - 14:35

Ik heb 't met gewone yoghurt geprobeerd en mayo.. staat klaar in 't bakje haha.. aardappels bijna klaar met koken.
Ben benieuwd!!

#1674 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 08 mei 2012 - 15:18

Ok DP maar ik ben trots want hij is echt goed gelukt :D hmmm

#1675 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 mei 2012 - 15:19

Ik heb volgens mij nog nooit aardappelsalade gegeten haha.
Fijn dat ie gelukt is!

#1676 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 08 mei 2012 - 15:22

Klinkt goed, wil je het recept plaatsen?

#1677 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 08 mei 2012 - 15:27

Ja het is keisimpel hoor :P maar als mn vriend er niet is moet ik zelf koken en ik ben echt een ramp daarin haha.

Ik had voorgekookte aardappels gekocht net (zo gepiept?), 1 zo'n bakje van die spekreepjes, wat bosuitjes, mayonaise en yoghurt.

het begon al met die bosuitjes, ik wist niet of je daar nog een schilletje ofzo af moest halen ofzo, dus die zitten er gewoon zo gesneden in haha.
toen die spekjes gebakken en ook erbij gedaan, en als laatste de aardappels (die moesten alleen echt lang afkoelen)

Het sausje heb ik gemaakt met mayonaise en yoghurt een ruime lepel mayo en een scheut yoghurt (meer als de mayo wat Lins al zei :P).

#1678 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2012 - 08:05

Kunnen van die aardappelpureebolletjes uit de oven bij vissticks en spinazie?
Zou er normaal aardappelpuree(bollen) bij maken maar broertjelief vind dat niet lekker.

#1679 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2012 - 08:44

Haha wat een tijd om al over je avondeten na te denken. Kan makkelijk!

#1680 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2012 - 09:16

Ow, ik ben vaak met eten bezig haha.
Moet vandaag de hele dag cupcakes bakken voor een communie dus dan hoef ik daar straks niet meer naar om te kijken.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals