GirlsOnly: Verjaardag - GirlsOnly

Ga naar inhoud

Verjaardag

Pagina 1 van 1
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic
  • -----

#1  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 juli 2010 - 19:53 (Beginner) Posts: 21

Als mensen geld vragen voor hun verjaardag hoeveel geef je dan meestal? Wat voor bedrag?

#2  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 juli 2010 - 19:56 (Normale gebruiker) Posts: 394

ligt eraan wie het is ;) En ook al vragen ze geld vaak geef ik liever iets persoonlijks :) of een waardebon. Want geld alleen vind ik zo saai.
> Moniek <3 Tim

#3  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 juli 2010 - 19:56 (Normale gebruiker) Posts: 111

Ik geef meestal 10 euro. Goede vrienden soms iets meer, maar dan heb ik vaak een cadeau. En van die mensen altijd 5 euro geven geef ik ook 5 euro. Ik weet niet (hier wil ik niemand mee beledigen)maar ik vind zelf 5 euro een beetje cheap.

#4  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 juli 2010 - 20:01 (Normale gebruiker) Posts: 101

Vrienden een tientje.
Goede vrienden 15 euri's
Ik ben niet nieuw.. Heb alleen een ander account aangemaakt.

#5  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 juli 2010 - 20:11 (Beginner) Posts: 21

Ik heb nu een leuke spaarpot gevuld met allemaal kleingeld met een bedrag van 7,50. Vind dat genoeg
aangezien ik niets voor haar voor mijn verjaardag gekregen heb..

#6  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 juli 2010 - 21:05 (Beginner) Posts: 38

Tussen de 10 en 25 euro geef ik. Ik heb altijd moeite met het bedenken van een leuk en orgineel cadeau:s
Dat jij niets van dat meisje gekregen hebt vind ik een beetje vaag. Dan zou ik 7.50 ook wel meer dan voldoende vinden. In de vorm van boekenbon ofzo lijkt het direct ook nog eens wat meer :P
Angel~.. ique!

#7  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 juli 2010 - 21:19 (Beginner) Posts: 23

ik geef meestal 10 euro, voor vrienden en beste vrienden.

5 euro kan misschien wel als je wat jonger bent, maar ik ben nu 21 en dan kun je gewoon niet meer met 5 euro aankomen (doe dan samen met mensen.. dan is het nog iets anders)

#8  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 juli 2010 - 21:42 (Zware gebruiker) Posts: 1729

Wij leggen altijd met alle vriendinnen + aanhang 5 euro per persoon bij elkaar en dan geven we een kaart + cadeautjes/waardebonnen, net wat die persoon wil. Je kunt dan eerder iets kopen wat die persoon wil/nodig heeft. In je eentje voor een verjaardag shoppen en dan 5 euro uit willen geven is gewoon niet haalbaar, daarvan krijg je alleen onzin spullen..

#9  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 juli 2010 - 22:58 (Beginner) Posts: 56

Ik geef eigenlijk nooit geld, ik bedenk altijd wel wat orgineels, desnoods maak ik het zelf haha. Vind geld zo'n onpersoonlijk cadeau.
Uitgerekend op 01-10-'10!
Ik ben bijna mama, raar idee zeg!

' In a place that's warm and dark, in a place where I can feel the beating of your heart. '

#10  Gebruiker is offline   --- Gepost 30 juli 2010 - 01:43 (Zware gebruiker) Posts: 10220

Gewone vrienden vaak 5 euro en een zak snoep ofzo of iets waar die persoon van houd maar neit te duur.
Goede vrienden 10 tot 15 euro maar aan hun geef ik liever een kado... geld vind ik zo saai en zou ik zelf ook neit leuk vinden om te krijgen :P
Chantal: 30-05-2010 is ons kleine wonder Cody geboren <3 !

#11  Gebruiker is offline   --- Gepost 30 juli 2010 - 04:00 (Zware gebruiker) Posts: 4466

meestal 10 euro aan vrienden en aan kennissen een fles wijn ofzo (al istie maar van de hema van 1,50) haha. En bij m'n beste matties kom ik aan met een origineel cadeau :D

meestal 10 euro aan vrienden en aan kennissen een fles wijn ofzo (al istie maar van de hema van 1,50) haha. En bij m'n beste matties kom ik aan met een origineel cadeau :D
Learning to love yourself, it is the greatest love of all.

#12  Gebruiker is offline   --- Gepost 30 juli 2010 - 09:08 (Normale gebruiker) Posts: 1234

Voor vrienden geef ik iets origineels, en let ik niet heel erg op de prijs. Tussen de 10 en 20 euro meestal. Maar als.het vijf euro is ga ik er niet nog vijf euro bij stoppen omdat ik perse 10 euro wil geven. Het gaat uiteindelijk om het idee. En aan kennissen of vrienden van mijn vriend gewoon een fles wijn of wat biertjes..
Ik ben niet nieuw, heb een nieuw account aangemaakt door bepaalde omstandigheden. Vandaar!

Pagina 1 van 1
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic

Similar Topics Similar Topics