Ga naar inhoud

Inception

23 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 15:42

Die film inception die nu in de bioscopen draait, is dat een goeie film om te zien?
met de trailer en beschrijving die ik op de utopolis site zag snapte ik er helemaal niks van namelijk :S

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 15:44

Ik hoor dat het echt een supergoede film moet zijn. Heel knap in elkaar gezet, beetje een mindfuck ofzo?
Ik wil hem nog wel zien in ieder geval

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 15:45

oh ik wil m heull graag zien ook, hoor van veel mensen dat t n hele mooie film is, maar dat je er wel echt bij moet blijven met je gedachte, dat t niet zo'n relaxfilm is ofzo. heb je niet veel aan denk k, maargoed.

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 16:29

Het is geen relaxfilm inderdaad, ik dacht echt ;huh? HUH?! Maar opzich is hij wel goed. Niet dat ik hem nog een keer zou willen zien, maar dat komt omdat ik dit soort films sowieso niet echt heel leuk vind.

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 16:38

ik vind 'm echt supergoed :D
van te voren had ik ook geen idee waar hij over ging (ook geen trailers oid gekeken), je moet 'm gewoon zien vind ik (A)

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 17:02

Bekijk PostJapke, op 06 augustus 2010 - 16:19, zei:

sorry hoor maar gaan we nu echt voor iedere film / ieder boek / ieder probleem enz. een nieuw topic aanmaken? plaats het lekker gewoon in film topic of zoiets dergelijks

Volgens mij doet ze dat niet hoor, dus snap niet wat je probleem is ;)

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 17:13

volgens mij was t niet specifiek voor de topicstartster bedoeld? maar meer in t algemeen, omdat er veel 'onzinnige' topics geopend worden ofzo?

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 17:50

Bekijk PostJapke, op 06 augustus 2010 - 16:19, zei:

sorry hoor maar gaan we nu echt voor iedere film / ieder boek / ieder probleem enz. een nieuw topic aanmaken? plaats het lekker gewoon in film topic of zoiets dergelijks
hahahahaaha
i love you

wie zei nou dat japke uit der schulp moest komen? cause she just did B)

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 21:28

Ik heb hem gezien, maar vond het echt een vage film eigenlijk :P, ik hou zelf meer van films, die dan op het eind heel duidelijk blijken te zijn, maar dat is bij deze iig niet het geval

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 augustus 2010 - 23:00

haha go japke! Maar de film is erg goed. Zet je aan het denken. Heb ook de hele film op het puntje van mijn stoel gezeten. Je hoorde ook niks in de zaal ofzo.

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 augustus 2010 - 18:12

Al hoewel Japke gelijk heeft, verdiend deze film wel echt een topic apart :rolleyes:
Het is écht goed, en sheila, ik heb letterlijk op het puntje van me stoel gezeten haha, ik kon echt niet meer.

#12 -

Ninja

• Members

Gepost 12 augustus 2010 - 19:02

Het is écht een hele goede film. Ik zou er zo nog een keer naar toe ga. Denk dat ik dat maar doe ook :P

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 augustus 2010 - 19:03

Die film lijkt me ook heel goed! Misschien dat ik er maar heen ga samen met mijn vriend als ie ook mee wil. :P

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 augustus 2010 - 00:27

vond 't serieus 1 van de beste films die ik ooit heb gezien..
maar weet niet of ik 'm nog een keer zou willen zien. misschien over een paar jaar ofzo.

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 augustus 2010 - 00:37

Ik vond het eigenlijk ook wel 1 van de beste films die ik heb gezien. Kan meestal me aandacht er niet helemaal bij houden, maar deze wel helemaaaal! Gelijk geboeid eigenlijk. Wil 'm nog wel een keer zien, maar niet binnenkort.

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 augustus 2010 - 00:43

Ik vond hem inderdaad erg goed! Een van de beste films die sinds langere tijd gezien heb

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 augustus 2010 - 22:33

heb m net eindeliiiijk gezien (heb pathe pas, dus reserveren is lastig, en hij was de HELE tijd uitverkocht haha).

supergoed!!! echt heftig haha

vond m heel tof

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 augustus 2010 - 23:51

Ik heb m gisteren gezien en vond hem ook echt supergoed!
En tis niet echt een spoiler maar ok
Spoiler

#19 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 augustus 2010 - 12:51

Ik heb gister eindelijk Inception gezien, en ik vind het echt een hele goede film!
Een van de beste die ik in een tijd heb gezien!

Ik zat af en toe (meer naar het einde toe) ook van, welke droom is dit, maar daarna had ik het gelijk weer door.
Ik vind het dus een aanrader!! Ik wil hem eigenlijk nog een keer zien, haha.

#20 -

Beginner

• Members

Gepost 24 maart 2011 - 18:58

Oeps, hier ging iets fout.

Deze post is bewerkt door LauMIAUW: 24 maart 2011 - 18:59

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals