Ga naar inhoud

Pukkelpop 2010

4 replies to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 augustus 2010 - 19:22

Bonjourrr,

aangezien hier nog geen topic over was, een topic over Pukkelpop.
Dit is een festival in Kiewit (België).
Ik ga er voor de eerste keer naartoe en het is mijn 2e festival (Pinkpop 2009 was mn 1e).
Alle tips zijn welkom!
Ik ga vooral voor the Queens of the Stone Age, maar ook voor Kate Nash, de Jeugd van Tegenwoordig, the Prodigy, Goldfrapp, Goose en Uffie.
Voor welke bands ga jij?
Ik heb n combi-ticket dus ik ga het hele festival.
Hoe is het in vergelijking met andere festivals? (gezelligheid/drukte/eten/voorzieningen/hoe schoon het is etc...)

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 augustus 2010 - 19:25

Ik ga dit jaar voor Snow Patrol (ga dus alleen vrijdag). & ga ook nog wel andere bands zien hoor :P . Vind het vooral heel gezellig :) we doen dat met een vast vriendengroepje, dus is echt tof!!
't Eerste jaar dat ik ging (2008) ben ik drie dagen gegaan, maar vorig jaar en dit jaar kies ik voor 1 dag! Vind het vet duur :P . En dit jaar spreken er niet zo veel bands me aan :) ..

#3 -

Music is my religion

• Members

Gepost 08 augustus 2010 - 19:27

Ik ga niet! Haha, ik hou het bij NL.
Maar verheug je niet teveel op Kate Nash..
Want dat deed ik bij Pinkpop afgelopen jaar, en ik heb verschrikkelijk gebaald, ze was zichzelf echt voor schut aan het zetten, heel zonde, en het klonk nergens naar. Heeft Jan Smeets echt verkeerd aan gedaan om haar naar Pinkpop te halen. Heel zonde!
Hoop voor je dat ze beter is op Pukkelpop!

#4 -

Ninja

• Members

Gepost 12 augustus 2010 - 10:35

Ik ga alleen de donderdag en ik ga voor All Time Low, Blink 182, Danko Jones en Iron Maiden.(die laatste twee spelen tegelijkertijd -__-)

#5 -

Beginner

• Banned

Gepost 17 augustus 2010 - 11:24

I wanna go to lowlands with my baby :P

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals