Ga naar inhoud

Themafeest

11 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 augustus 2010 - 16:34

Aangezien me vaag bijstond dat er ooit een topic over was, maar ik het niet meer kon vinden:

Binnenkort geef ik een feestje, en ik zoek hiervoor nog een leuk en niet te uitgekauwd thema. Er zitten hier aardig wat studenten, dus die zullen me vast wel kunnen helpen.
Er zal natuurlijk ook eten aanwezig zijn dan, dus het zou leuk zijn als ik dat dan ook in het thema kon laten passen.

#2 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 15 augustus 2010 - 16:46

Rubik's Cube-feestje. Iedereen doet kleren in de verschillende kleuren van de Rubiks kubus aan en zorgt dat ie door te ruilen met anderen aan het eind van het feest één kleur draagt. :P Echt het grappigste themafeest waar ik ooit ben geweest.

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 augustus 2010 - 16:48

Haha dat Rubik's cube feest lijkt me wel grappig :P 'Doe jouw groene sokken is uit, die wil ik. Mag jij mijn rode hebben':P. Beetje lastig alleen als iedereen een andere maat heeft

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 augustus 2010 - 16:59

Haha grappig!

Ik was een tijdje terug op een Pimps&Ho's feestje, erg afgezaagd maar het was wel superleuk met allemaal opgeblazen condooms enzo, nouja onder studenten valt zoiets altijd wel goed :P

Verder... indianen, jungle, maffia, je kan ook een film als thema nemen? James Bond-feestje ofzo, best grappig!

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 augustus 2010 - 17:15

hmmm je kan ook alles doen gekoppeld aan een letter. Bijvoorbeeld de letters C ofzo weet ik veel haha. Moet iedereen dus komen als iets/iemand dat begint met die letter.
en dan proberen ook het eten daar op aan te passen? (zou ik wel een makkelijke letter kiezen :P )

en verder eeh. even googlen op 'theme party ideas' .

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 augustus 2010 - 18:19

Ooh dat van die letters vind ik leuk haha! En dat rubik's lijkt me ook hilarisch! Punt is alleen een beetje dat het eigenlijk voornamelijk een etentje is, dus het eten is ook best wel een groot punt (we zitten zo een paar uur aan tafel met z'n allen) en daarna gaan we de stad in. Dus dan is dat rubik's gebeuren best lastig (ook als je je dan in de stad om moet gaan kleden haha. Even met een vriendinnetje overleggen morgen erover.
Dank jullie wel!

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 december 2010 - 16:30

Vond het een beetje onzinnig om een nieuw topic te openen hiervoor, maar ik heb met oud en nieuw een feestje met het thema: 'Party like your favourite star'. Heb alleen geen zin om te veel geld uit te geven aan een outfit en heb geen idee wat ik zou moeten aantrekken...

Dus: Hebben jullie ideeën?

#8 -

Beginner

• Members

Gepost 19 december 2010 - 16:37

Wit jurkje, rode lipstick en een ventilator onder je rok: Marylin Monroe :D

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 december 2010 - 16:40

Haha, zat ik idd ook al aan te denken, maar vind het zoooo cliché :P
Doe ik wel als ik écht niets beters weet ;)

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 december 2010 - 16:57

Je kan ook een sjonnie & anita feest geven, dus kleed je zo fout mogelijk a la oh oh cherso

#11 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 december 2010 - 18:31

Eerder à la new kids haha! Was gisteren ook als Anita / gabber, wat ook leuk was, een vriendin van me was als 80's aerobic instructrice :P. Sport als thema is ook altijd leuk, heel variërend!

#12 -

Beginner

• Members

Gepost 19 december 2010 - 18:38

Wat je vroeger, later wilde worden(A) vond ik echt te leuk

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals