Ga naar inhoud

Mijn arme katje

23 replies to this topic

#21 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 augustus 2010 - 11:25

als er geen olie bij zit gewoon baby olie gebruiken. Dat is heel vet en zou het volgens mij een heel eind los moeten weken.

#22 -

Beginner

• Members

Gepost 19 augustus 2010 - 12:15

Ik ging haar gister met een beetje warm water wassen en het meeste ging eraf, het meeste is er wel vanaf maar de rest kon ik er niet vanaf halen.
Ik heb ook baby olie geprobeert hielp ook niet echt met haar vacht en ze zat toen ook helemaal onder de olie.
Maar ja nu merkt ze het niet meer net als gister dus k denk dat het wel goed komt.

Thanks iedereen !

#23 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 21 augustus 2010 - 10:47

Misschien met een milde zeep. Zwitsal oid. Uit de vacht kun je het wel heel voorzichtig knippen. Beetje olijfolie krijg je meestal kleverige substanties ook wel weg.

Mooie poes trouwens. Is het een Turkse Angora?

#24 -

Beginner

• Members

Gepost 21 augustus 2010 - 15:05

Bekijk PostMilos, op 21 augustus 2010 - 10:47, zei:

Misschien met een milde zeep. Zwitsal oid. Uit de vacht kun je het wel heel voorzichtig knippen. Beetje olijfolie krijg je meestal kleverige substanties ook wel weg.

Mooie poes trouwens. Is het een Turkse Angora?

hey dankjewel, ze lijkt heel erg op een turkse angora maar wat ik alleen weet is dat haar moeder persisch is en ze weten niet wie haar vader is, maar tof joh dus ik was net het enige die dacht dat ze op een turkse angora leek haha.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals