Ga naar inhoud

snoep van vroeger.

100 replies to this topic

#81 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 12:14

Ja ik weet wel wat je bedoeld met die meter kauwgom. Inderdaad op de markt hadden ze die. Weet ook niet meer hoe het heette maar het was ook lekker (volgens mij vond ik toen bijna alles lekker ofzo :P)
Wat betreft die ijsjes daar hangt me ook nog wat van bij. Maar dat was niet echt ECHT ijs toch? Het smolt niet snel ofzo. Leek meer van dat gummie spul ofzo?

#82 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 08 september 2010 - 12:35

Bekijk PostJolanda**, op 08 september 2010 - 08:31, zei:

JA!!!!! Met ijs er in!! :D
En dan zat er een tattoo in :lol:

volgens mij bestaan die nog steeds trouwens...

Ja klopt!
Ik vond die met aardbei/vanille het lekkerst. :wub:
Wij kregen ze altijd in Zuid-Frankrijk.

@ Gameover: oohh ik weet welke je bedoelt, maar ik kan niet op de naam komen... ze waren erg lekker! Zat er niet een gekleurd chocoladelaagje overheen voor je bij het ijs kwam?

#83 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 13:04

Ja volgens mij was het wel echt ijs @ Kim. Maar ik weet het ook niet meer precies. Naar mijn idee was het indd een apart soort ijs.

@ Maresa, ja volgens mij wel! Ik heb op internet gezocht :P Maar ik kan echt NIKS vinden. Er zijn heel veel mensen die naar de naam/de ijsjes op zoek zijn, maar niemand weet de naam nog en niemand kan er ook maar iets over vinden..
Volgens mij was het indd iets van chocola.. Het was een heel dun laagje en daarin zat dan een soort van ijs.. Oh ik kan daar echt niet tegen als ik dan neit op de naam kan komen.

#84 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 13:17

Geposte afbeelding
deze waren het toch?

#85 -

Sanne

• Members

Gepost 08 september 2010 - 13:19

Tummy Yummies kom ik tegen, kan dat?

#86 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 13:20

Ja die inderdaad! @ Lindy ;) Dacht dat dat niet echt snel smolt ofzo, maar dat komt misschien door het laagje wat eromheen zit.

#87 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 13:29

Nee die waren het niet :D Dat zijn Disney ijsjes... Die ik bedoel zijn kleine handen en voeten in een zakje, zonder stokje en in pastelkleuren.. Niet zo fel.

Ik had dat plaatje ook al gevonden indd.

#88 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 13:33

oh dan ken ik die voetjesdingen niet.
ik dacht dat het deze waren, die waren wel vet lekker trouwens!

#89 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 14:24

Oh ik dacht ook dat het die waren die je bedoelde :P dan weet ik verder ook niet wat die voetjes ijsjes zijn

#90 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 14:41

Die ijsjes met citroen en sinaasappel heetten volgens mij Boomy (in Spanje iig wel)

Die tubes met kauwgum erin. Is nog een keer een verschrikkelijke rel geweest thuis omdat ik die kocht. Ik had namelijk een jonger zusje die dat met tubes (met wat anders) nog wel eens na kon gaan doen.

De likkoekjes met aardbei, vanille, citroen oid.
Cafe Noir natuurlijk ook.

Haribo kikkertjes.

Chocoladebeertje op stok

Droptikkels (gekleurde capsuletjes met drop erin) is een keer bijna mijn dood geweest toen ik een hartpil van peetvader te pakken kreeg ivm de verwarring.

#91 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 14:49

Oh maar die haribo kikkers en droptikkels die zijn er nog gewoon hoor!

Oh vroeger at ik ook altijd dummy's :P Maargoed die zijn er nu ook nog.
En joekels ja!

Ik krijg echt zin in snoep van dit topic :P

#92 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 17:09

ohja haribo kikkers! die at ik echt superveel haha. voor de rest ken k de helft van het snoep wat jullie allemaal zeggen niet (is volgens mij geen goed NL?:P). Wij hadden vroegah trouwens altijd zo'n chocoladerepen en die waren heel dun, en in de verpakking zat altijd een sticker haha en die kon je dan in zo'n sticker-kleur boek ofzo plakken (ze kwamen uit Kroatië want we lieten ze mijn tante er altijd superveel van opsturen, dus ik weet niet of jullie ze kennen en of ze uberhaupt nog bestaan) haha daar moest k meteen aan denken toen k dit topic zag. :lol:

#93 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 17:24

Haha, heel veel van het snoep dat ik vroeger at is dan ook uit de tijd dat jij er nog niet was of een ukkie was. ;)

Ik was vroeger echt gek op snoep en ging dat altijd bij mensen thuis op het kampje kopen.
Maar een keer had ik geen centjes en zag ik een olifantje met centjes erin. Naja, daar ging ik dus heel blij mee snoepjes kopen.
Later kwam mijn moeder erachter dat haar Wilhelminamuntjes weg waren. Oeps.. Gelukkig heeft ze ze na wat gedoe wel nog terug gekregen haha.

#94 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 19:25

Bekijk PostSuikerkont, op 08 september 2010 - 17:09, zei:

ohja haribo kikkers! die at ik echt superveel haha. voor de rest ken k de helft van het snoep wat jullie allemaal zeggen niet (is volgens mij geen goed NL?:P). Wij hadden vroegah trouwens altijd zo'n chocoladerepen en die waren heel dun, en in de verpakking zat altijd een sticker haha en die kon je dan in zo'n sticker-kleur boek ofzo plakken (ze kwamen uit Kroatië want we lieten ze mijn tante er altijd superveel van opsturen, dus ik weet niet of jullie ze kennen en of ze uberhaupt nog bestaan) haha daar moest k meteen aan denken toen k dit topic zag. :lol:

Beetje off- topic ben jij Kroatisch?? Had namelijk al zo'n vermoeden aan je naam en uiterlijk.

Bekijk Post~tinus~, op 08 september 2010 - 17:24, zei:

Haha, heel veel van het snoep dat ik vroeger at is dan ook uit de tijd dat jij er nog niet was of een ukkie was. ;)

Ik was vroeger echt gek op snoep en ging dat altijd bij mensen thuis op het kampje kopen.
Maar een keer had ik geen centjes en zag ik een olifantje met centjes erin. Naja, daar ging ik dus heel blij mee snoepjes kopen.
Later kwam mijn moeder erachter dat haar Wilhelminamuntjes weg waren. Oeps.. Gelukkig heeft ze ze na wat gedoe wel nog terug gekregen haha.

Oew dat zal je ma niet leuk hebben gevonden.

#95 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 19:42

Stroopsoldaatjes... Die kon ik vroeger achter elkaar eten. Hoef er nu niet meer aan te denken.

#96 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 19:48

ahha ja stroopsoldaatjes :) en die ufo kwark ofja Frufo kinderkwark was dat haha

#97 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 19:56

Bekijk PostMilos, op 08 september 2010 - 19:25, zei:

Beetje off- topic ben jij Kroatisch?? Had namelijk al zo'n vermoeden aan je naam en uiterlijk.
jep ;) of nouja, half.

#98 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 08 september 2010 - 20:10

Bekijk PostLindy., op 08 september 2010 - 13:17, zei:

Geposte afbeelding
deze waren het toch?

Jaaaa! :D Lekker!

#99 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 23:39

Die koekjes die op de vorige pagina genoemd werden, die roze oranje en gele die kreeg ik altijd in de auto als ik terug kwam van zwemles en goed mn best had gedaan :P en dan ging ik dat glazuur eraf likken en als ik dan thuis kwam plakten heel mn mond en handen :P haha.

#100 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2010 - 07:00

@Die ijsjes: Volgensmij was dat een soort chocolade achtig spul erover waat5 gewoon een zacht waterijsje binnenin zat. Alleen smaakte het niet naar chocola :P

Maar wel in die kleuren ongeveer idd alleen handen en voeten ofzo in een klein zakje :P

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals