Ga naar inhoud

snoep van vroeger.

100 replies to this topic

#61 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2010 - 19:30

Haha ach het is maar net wat je belangrijk vind om te onthouden :P
Ik kwam er laatst achter dat ik bijna het hele liedje 4 seizoenen van bassie en adriaan nog kan van:
365 dagen heeft een jaar,
12 maanden, 52 weken
en er is een jaar verstreken
4 seizoenen heeft een jaar
en 21 maart dan is de lente daar...

en zo verder haha.
(sorry, beetje off topic)

#62 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2010 - 19:39

Ja, het is geen bewuste keuze om het te onthouden helaas :P

#63 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 22 augustus 2010 - 19:58

Toen ik aan het scrollen was is er per ongeluk een post verwijderd, heel bizar, maar volgens mij was het die post met dat plaatje van die 'lippenstift' snoepjes

I'm sorry maar het ging ineens vanuit het niets

Kloontje was echt na m'n tijd :lol:

#64 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2010 - 22:04

Ahh ja, die lipstick (druivensuiker), die laatste foto, was inderdaad ook lekker.
En ik weet eigenlijk niet of ik die dinosaurus koekjes kan herinneren, zelfs niet nou ik die foto zie, haha.

#65 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2010 - 23:00

ik kreeg vroeger bij het eten wel eens een ufo toetje een rond toetje met een speeltje in het midden en dan moest je eerst je toetje op eten voor het speeltje er uit kon haha

#66 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 augustus 2010 - 09:27

Weet je wat er gedaan werd bij ons? lacrits (schrijf je dat zo?) in een fles met water of cola ofzo,koud laten worden,rammelen en schuimpje trekken!
Zie ik niemand meer doen (ga ik binnenkort doen)

Ik was verslaafd aan schuimpjes!Maar die bestaan nog he? Je had ook zo'n zakjes met knetterspul,die waren cool.

#67 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 augustus 2010 - 11:55

Bekijk PostSensation, op 24 augustus 2010 - 23:00, zei:

ik kreeg vroeger bij het eten wel eens een ufo toetje een rond toetje met een speeltje in het midden en dan moest je eerst je toetje op eten voor het speeltje er uit kon haha
haha jaaa die was superlekker! soort aardbeienkwark ofzo was het geloof ik?

en die dinokoekjes waren ook superlekker!\

oh en mijn oom en tante hadden vroeger van die chocolaatjes met een ijsberenpapiertje eromheen geloof ik. van die blokjes, echt heel lekker!

#68 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 30 augustus 2010 - 21:13

of Knetter ijs ik weet niet of ze dat nu nog hebben, ben het zelf al een tijdje niet meer tegengekomen.
of haha je had ook van dat Timon en Poemba waterijs en daar zaten snoep wormen in :')

#69 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 augustus 2010 - 21:19

Ik had pas een cocktail en die smaakte zooo erg naar knettersnoepjes die je vroeger had. Kon er alleen echt niet meer opkomen hoe ze nou precies heette enzo.
De cocktail was jus met amaretto, grenadine en lime. Iemand enig idee wat ik dan bedoel? ;)

#70 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 augustus 2010 - 21:42

Bekijk PostFelicity., op 22 augustus 2010 - 14:12, zei:

haha die toverballen ja. dat werd echt altijd een zooitje, steeds uit je mond halen en op de helft hoefde ik hem niet meer :P

ennnnnn snap and crackles, ah die waren zo lekker!
Geposte afbeelding

Die waren zoooo lekker!
Ik kon ze nergens meer vinden en ik aan mn vriend in alle moeite uitleggen wat voor snoep het was want ik wist de naam niet meer :P

En toen een week later ofzo kwam mijn vriend met een hele doos aan zetten als kado :P Maar5 hij wil niet vertellen waar hij ze vandaan heeft want zo kan hij me nog eens verassen... Gemeeen :P

#71 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 30 augustus 2010 - 21:55

Zit daar een beetje van dat zure poeder ofzo in? Die heb ik laatst nog bij de primera gezien!

#72 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 augustus 2010 - 22:05

Jamin heeft ze ook toch?

#73 -

Beginner

• Members

Gepost 30 augustus 2010 - 23:01

Geposte afbeelding

Ring Pops! Die waren ook zooo lekker!

#74 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 augustus 2010 - 23:15

oh hier bij de primera niet, en zit geen jamin in de buurt. Maar als ze ergens zijn ga ik ze zeker halen :D

Die diamant lollies waren lekker!!

Ik had vroeger ook hele lekkere ijsjes, dat was een zakje met allemaal kleine handjes en voetjes erin van zacht ijs. Dat was super lekker... dus niet op een stokje
Weet alleen neit meer hoe het heet :(

Oeh deze site!!!
http://www.online-sn...indertraktaties
Kan je allemaal (grootverpakkingen) snoep van vroeger kopen :D staan super lekkere dingen tussen!

Deze bijvoorbeeld:
Geposte afbeelding

#75 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 08 september 2010 - 08:29

Bekijk PostSensation, op 24 augustus 2010 - 23:00, zei:

Daar had je ook schatkistjes van!

#76 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 08:31

JA!!!!! Met ijs er in!! :D
En dan zat er een tattoo in :lol:

volgens mij bestaan die nog steeds trouwens...

#77 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 08:45

Geposte afbeelding
Die at ik echt veel, hehe.

#78 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 08:48

Ooh die waren ook lekker ja. Daar had je ook van die gekleurde staafjes van met van dat zoet/zuur spul erin, die waren ook lekker.

#79 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 08:53

Ja klopt, die had je ook :)

#80 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 september 2010 - 12:08

Die ufotoetjes ken ik ook inderdaad.

@ Robijn, die ijsjes waren echt lekker inderdaad! Ik had het er laatst nog over of iemandf wist hoe die heten... Maar niemand weet wat ik bedoel.. Waren inderdaad figuurtjes (ik dacht sterretjes), volgens mij een soort pasteltinten.. Of roze ofzo.. En dan was het heel zacht ijs. Dat kocht ik altijd in het zwembad. maar ik zou ook echt niet meer weten hoe het smaakte!

Die ijsjes van Timon en Pumba waren indd echt lekker.

Ik kan eigenlijk niks bedenken.. Alleen als ik hier iets zie staan denk ik van ojaaa

Je had toch nog iets...Volgens mij net zo iets als die diamanten ringen, maar dan van een bepaald bekend merk. En dat was helemaal 'in' toen... Kan er even niet meer opkomen.

En weet iemand nog die kauwgom die je op de markt kon kopen? Dat was dan echt een meter kauwgom ofzo. In fruitsmaak. Het was niet echt kauwgom, maar volgens mij was het een staaf van 1 meter ofzo. In een langwerpige verpakking en dat smaakte dan naar aarbei of citroen enz

Edit:

Ik weet alweer hoe het heet, Big baby pop.

Die poppetjes waar je zo'n rolletje snoep in kan doen heb ik laatst ook nog gekocht bij de Jamin.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals