Ga naar inhoud

Welke Film Het laatst Gezien #8

film films

937 replies to this topic

#921 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 03 mei 2012 - 10:30

New kids nitro haha

#922 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 mei 2012 - 12:18

Valkyre. Maar volgens mij had ik m al eerder gezien, want sommige stukken kwamen me heel bekend voor. Maar dat het me niet is bij gebleven zegt genoeg haha

#923 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 mei 2012 - 12:27

Laatste tijd veel films gekeken (want m'n tv doet het niet, huil)
- castaway on the moon: heeeel goed. Een Koraanse film over een man die zelfmoord wil plegen door van een brug te springen, maar hij spoelt aan op een eiland. Ondertussen wordt hij in de gaten gehouden door een meisje die hele dag in haar kamer zit met een telescoop/camera.
- hugo: ook heel leuk, over een jongetje die op een station woont enzo.
- oh brother, where art thou? : over drie mannen die ontsnappen uit een gevangenis (lang geleden) en op zoek gaan naar een schat die niet bestaat. Best grappig en leuk in elkaar.
- abre les ojos: een van mn nieuwe lievelingsfilms! Echt een mindfuck film. Gaat over een jongen wiens gezicht vervormd wordt door een auto-ongeluk en alle drama eromheen. Echt heeel goed.
- the truman show: had er al vaak van gehoord, maar gister voor het eerst gekeken. Over een man die niet weet dat zijn hele leven een tv-show is. Vond het best tof, aangezien ik dergelijke dingen vroeger toen ik 5 was ook dacht van mn eigen leven :P

#924 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 mei 2012 - 12:28

Jaa Truman show is tof he! En Hugo vond ik ook wel leuk idd

Die anderen klinken ook goed, zal ze ff ergens opschrijven voor als ik een x nieuwe films zoek haha

#925 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 mei 2012 - 12:29

Mijn laatst bekeken films:
Sorority wars, echt zo'n oppervlakkige B-film :P

En ik kijk ook veel braziliaanse films nu voor m'n taalontwikkeling :P
Carandiru
Cidade de Deus
Central do Brasil
The year my parents went on vacation
Se eu fosse você

#926 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 mei 2012 - 12:34

Oh mijn laatst bekeken films trouwens (allemaal bios)

- The Avengers. Opzich wel leuk, maar vond hem te lang duren voor actiefilm haha.
- Hunger Games. Supertof!!!! Spannend, mooi en gewoon echt goede film!
- La Vie D'une Autre. Erg mooie film! Over een vrouw die wakker wordt en dan gewoon 15 jr van haar leven kwijt is. Geen idee dat ze een kind heeft etc. Erg mooi gemaakt, niet zo cheesy zegmaar

#927 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 mei 2012 - 22:23

Intouchables: echt wauw wat een mooie en goede film. En heb echt ontzettend gelachen (en de hele zaal met mij)

#928 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 05 mei 2012 - 23:10

Die hebb ik van de week ook gezien. Hij was wel gaaf maar ik miste een verhaallijn.. Er gebeurde niks ofzo? Ik kijk nu All Stars 2 de slechste film die ik in tijden heb gezien! Wat een mannenfilm.

#929 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 mei 2012 - 00:08

Dear John

#930 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 mei 2012 - 00:22

Huh intouchables niet mooi @ hierboven?? Ik vond m supeeermooi en goed ook!!

-
Ff kopie uit shut, past hier beter haha:

Ik was net me mn vriend naar 'cabin in the woods' (want ondanks dat ik doodsbang ben voor thrillers, wil ik er toch altijd heen. Net zoals spookhuizen, soort drang om grenzen te verleggen haha).
Iig, hij was suuupergoed en echt een toffe thriller/horror.
Totaal niet wat je verwacht! Echt aanrader!!!
(Ook n 8 op imdb zag ik net haha)
Tip dus!!

#931 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 mei 2012 - 01:33

Bedoelde je mij? Ik vond hem wel mooi! Maar had er meer van verwacht ofzo. Gebeurde niet echt iets.. En thrillers in de biosscoop durf ik geen eens haha. Ben 1x naar Saw toentertijd geweest en daar heb ik zo hard gegilt.

#932 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 mei 2012 - 01:41

Larry Crowne. Een regelrechte flop!

#933 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 mei 2012 - 09:02

Inglourious Basterds, gister op tv. Maar tot halverwege gezien, moet hem nog even downloaden en de rest verder afkijken.

Vond hem tot de helft best heftig!

#934 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 mei 2012 - 09:05

The help. Mooie film.

#935 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 mei 2012 - 09:25

21 jump street

Ik vond m raaarrt :S

#936 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 mei 2012 - 09:55

Anche libero va bene, vannacht op NL 2. Vond hem erg mooi en ontroerend, mja I suck voor alles wat Italiaans is :P

#937 -

Beginner

• Members

Gepost 19 mei 2012 - 15:54

New kids nitro. Ik vond het eigenlijk helemaal geen leuke film. De opmerkingen richting friesland gingen soms een beetje ver maar ook de humor viel me zwaar tegen. De langste 78 minuten van mijn leven :'D.

Deze post is bewerkt door Isadore: 19 mei 2012 - 15:55

#938 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 mei 2012 - 17:10

Eagle eye en Disturbia, allebei echt aanraders!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals