Ga naar inhoud

Devil

25 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 03 september 2010 - 16:30

Geposte afbeelding

EEN LIFT, VIJF MENSEN EN DE DUIVEL

Vanaf 16 september draait DEVIL in de Nederlandse bioscopen, een nieuwe thriller van producent M. Night Shyamalan. (Klinkt goed!) Op een dag stappen vijf onbekenden een lift in een kantoorgebouw binnen. Onderweg naar boven loopt de lift vast en al gauw wordt duidelijk dat een van hen de duivel is… Er ontstaat een snijdende spanning tussen de personages: Is een van hen bezeten? Wie is de duivel? Of is de duivel onzichtbaar en zet hij iedereen tegen elkaar op? (Spannend!)

Wie van hen heeft volgens jou de meeste duivelse trekjes?

Geposte afbeelding

Ik heb geen idee. En de trailer geeft ook niet veel weg:

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2010 - 17:06

spam? :huh:

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2010 - 17:34

Welkom op GO, heb je je al voorgesteld?:)

Dit is toch geen spam? Ze heeft er zelf toch niets aan om dit te promoten ofzo? Volgens mij wilt ze gewoon over deze film kletsen :P.

@Topic; ik denk niet dat ik dit zo'n leuke film vind. Het is ook niet echt iets nieuws; een thriller waarbij een lift centraal staat.

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2010 - 17:37

Sowieso als het zich alleen in een lift afspeelt? Weet niet hoor, maar lijkt me niet echt boeiend dan.

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2010 - 17:41

lijkt me ook niet superinteressant, maar wie lijkt de film wel leuk? (A) (omdat tot nu toe niemand enthousiast is ofzo :P)

#6 -

..

• Members

Gepost 03 september 2010 - 17:44

Ik kan me niet voooooooooooorstellen, dat een film in een lift"je" afspeelt :P, lijkt me dus saaai,omdat er volgens mij geen variatie in zit.. maar wie weet.
Daarnaast heb ik het niet echt op horrors/ thrillers in bioscopen :P

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2010 - 17:51

Het lijkt me opzich wel een leuke film maar ik ben ook niet zo van de thrillers en al helemaal niet in de bioscoop :rolleyes:

#8 -

Ellen

• Members

Gepost 03 september 2010 - 18:23

Nou ik weet nog dat ik dat zei over de film Phone booth. Een film die zich alleen in een telefoon cel afspeeld??
Maar was toch een gave film!
Zou er niet voor naar de bios gaan maar wil em best zien

#9 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 03 september 2010 - 18:29

Abeltje is toch ook in een film :P

Maar mij lijkt ie niks..

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2010 - 18:46

Mij lijkt ie vooral spannend en eng haha. Ik haaat thrillers en horrorfilms, want dan wil ik altijd weten hoe het afloopt en kan ik 's nachts niet meer slapen. Dit is ook weer zo'n geval, ik heb de trailer gekeken en nu ben ik nieuwsgierig :P

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2010 - 18:52

Nja het zal vast wel wat beter zijn dan een standaard horror/thriller, gezien de regisseur (oa. van The Sixth Sense). Maar weet niet of ik 'm ga kijken.

#12 -

Ninja

• Members

Gepost 03 september 2010 - 18:59

Ik heb een paar keer de trailer gezien in de bios en al bij de eerste keer was het duidelijk dat deze film níks voor mij is. Ik kan absoluut niet tegen horrorfilms als deze. Veel te eng :P
Hoewel ik nu wel heel nieuwsgierig ben wat het nou precies is in die lift.

#13 -

..

• Members

Gepost 03 september 2010 - 19:02

Oh haha dat heb ik ook altijd :P dan zie ik n vet vieze/ enge film, en dr zit dan iemand achter het mysterie, mar eigenlijk wil ik 'm niet zien, maar ik wil dan dus weten wie het is hahaha :P

Maar .. bij abeltje vloog die ligt zo'n gebouw uit enzo :lol: zie k hier niet gebeuren. Ik heb echt zo'n beeld dat ze in n lift zitten bij 3bij3 ofzo :lol: en dat het daar afspeelt :')

#14 -

Beginner

• Members

Gepost 03 september 2010 - 19:52

Misschien ga ik 'm wel kijken maar niet in de bioscoop, vind ik het geld niet waard. :)

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2010 - 20:18

Mij lijkt die wel leuk! ik hou wel van horror en best goede regisseur. Ben benieuwd maar ga niet naar de bios, ga m gewoon downloaden.

#16 -

Marlou

• Members

Gepost 03 september 2010 - 20:24

Mij lijkt die ook wel leuk! :D

Maar ga nooit naar de bios.. :P

#17 -

..

• Members

Gepost 03 september 2010 - 20:26

Dan gaan wij samen naar Devil :P hahaha

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2010 - 22:21

Een lift zegt natuurlijk niks :P Heb een film gezien over een telefooncel, nou ik zat 2 uur op het puntje van me stoel. En voor diegene die de film niet kennen: phonebooth ;)

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2010 - 22:26

Speelde dag zich alleen af in een telefooncel dan?? lijkt me vaag.
Ik heb ooit een film gezien, zag je 1.5 uur mensen ronddobberen in het water.. was echt niet boeiend ofzo omdat er geen afwisseling in zat.

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2010 - 23:07

Ja phonebooth heb ik ook gezien, die was spannend! Deze film lijkt me niet zo.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals