Ga naar inhoud

Devil

25 replies to this topic

#21 -

--

• Members

Gepost 10 september 2010 - 00:04

@ kim, jij bedoeld zeker open water? die was ook gewoon slecht.. slecht geacteerd.. kut camerawerk etc.
Ik ga even de trailer kijken. Ik hou van thrillers etc, en ik heb toch een pathè pas, dus ik denk dat ik 'm wel ga zien :D

edit: Oh mij lijkt het nou net in tegenstelling tot de menigte hier een hele vette film! Wil ik zeker zien =)

#22 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 september 2010 - 00:08

Ja inderdaad, Open water was het ja.. echt één van de slechtste films die ik ooit gezien heb. Dat ik het einde gehaald heb was nog een hele kunst :P

#23 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 10 september 2010 - 07:52

hahaha open water, dat was echt een drama film, wie heeft dat ooit kunnen maken? haha.

en ja ik kijk geen horror films, maar als ik zou horen van iedereen dat het een goede film is kijk ik hem misschien thuis wel een keertje met alle lichten aan enzo.

#24 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 september 2010 - 08:27

ik heb de trailer van deze film al 2 maanden geleden in de bioscoop gezien, hij lijkt me echt supercool hoor.

#25 -

--

• Members

Gepost 10 september 2010 - 12:10

Bekijk PostMusicChick, op 10 september 2010 - 08:27, zei:

ik heb de trailer van deze film al 2 maanden geleden in de bioscoop gezien, hij lijkt me echt supercool hoor.

wat raar dan.. ik ga toch geregeld naar de bios.. maar ik had deze trailer nog helemaal niet gezien? Maargoed..ligt volgens mij ook wel aan welke film je dan bent geweest.

#26 -

..

• Members

Gepost 10 september 2010 - 12:33

Bekijk Post_Lins, op 09 september 2010 - 23:07, zei:

Ja phonebooth heb ik ook gezien, die was spannend! Deze film lijkt me niet zo.

Maar phonebooth is toch rondom een telefooncel? Dus niet hele tijd erin. Anders heb ik een andere film ooit gezien met telefooncel :P

Maar gewoon het idee dat de hele film in een lift afspeelt lijkt me raar :P zal leuke film kunnen zijn hoor haha, alleen moeilijk te beseffen wat voor film het precies is, mss maar de trailer eens zien.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals