Ga naar inhoud

Keyboard toetsje stuk.

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
5 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 04 september 2010 - 13:17

Hey .
ik heb een keyboard, en ik wou graag op pianoles, maar dan is het wel handig dat ik thuis een keyboard heb die het goed doet. maar ik heb net gezien dat 1 toetsje ervan het niet meer doet. Verder is het wel een hele goeie. Kun je dat ergens laten repareren?
X

#2 -

Ellen

• Members

Gepost 04 september 2010 - 13:47

Muziekwinkel?

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 04 september 2010 - 13:51

zou naar de muziekwinkel gaan waar je je keyboard hebt gekocht, die weten wat meer dan wij doen Geposte afbeelding en anders even bellen naar een nummer van het merk waarvan je keyboard is.

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 september 2010 - 19:16

Dat kun je laten repareren ja, bij de muziekwinkel. Maar: waarom op pianoles als je een keyboard hebt :P ? Dat is net zoiets als op bass-les met een gitaar?
Dan kun je beter op keyboardles gaan :)

#5 -

Music is my religion

• Members

Gepost 05 september 2010 - 20:37

Eva, je zegt precies wat ik dacht ;)
Een keyboard speelt toch behoorlijk anders dan een piano (zowieso heeft een piano meer toetsen en zijn de toetsen op een keyboard veel 'korter', een piano heeft vrij lange toetsen..)

Maargoed, inderdaad naar de winkel waar je hem gekocht heb gaan, of de muziekwinkel, of inderdaad bellen naar het merk..

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 september 2010 - 20:41

Wat voor keyboard heb je? Want als je niet een goede keyboard hebt, kan je beter een goede aanschaffen als je op les wilt i.p.v. repareren. En idd, wat Eva zegt, als je een keyboard hebt kan je beter niet op pianoles gaan. Het gevoel is namelijk veel anders + dat een piano meer octaven heeft.

Ik heb zelf op keyboardles gezeten, maar ik zat daar af en toe achter de piano en dat was niet zo'n succes omdat ik dat gevoel niet had.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals