Ga naar inhoud

Gossip Girl seizoen 4

gossip girl

459 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 september 2010 - 18:46

Gossip Girl seizoen 4

Okee, we weten allemaal dat seizoen 3 shit was. Maarrrr, seizoen 4 is vanaf afgleopen maandag weer op tv in Amerika, dus wij kunnen genieten van een nieuw seizoen. En dat nieuwe seizoen schijnt goed en juicy te worden!

Praat hier over je Chuck-obsessie en alle andere dingen die met seizoen 4 te maken hebben! Het seizoen begon in Parijs :wub:

Wat ik me afvroeg, wie is die nieuwe chick van Nate (Juliet Sharp) en waarom heeft ze zo freaky alle info en foto's van de GG'ers opgehangen in haar appartement?

Geposte afbeelding
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 september 2010 - 18:48

aah ik vond de eerste aflevering echt mooi! mooi parijs enz
en blair sprak echt goedd franss :o

oja en die vrouw van nate.. ik dacht eerst dat het gossip girl was haha omdat ze al die gegevens had van iedereen.. maar dat kan toch niet haha :P

#3 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 15 september 2010 - 18:52

Oooh seizoen 4! Shit ik moet seizoen 3 nog zelf afkijken :P
dat ga ik van het ewekend doen haha! lekker mezelf opsluiten in mn kamer met gg :D

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 september 2010 - 18:55

ik snapte dat laatste paar minuten voor geen meter
zou iemand mij kunnen pm'en wat er nou gaande was om er geen spoilertopic van te maken Geposte afbeelding

Spoiler

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 september 2010 - 18:56

serieus? ik vond de eerste aflevering echt heeeel saai!

ja ik dacht ook dat zij dat was, maar wie is het dan?? want de gegevens die er hingen waren alleen van nate en serena toch?

i dunno kvond het niet echt een leuke aflevering

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 september 2010 - 19:09

Waar kan je seizoen 4 bekijken dan?? :o
Hier spelen ze pas seizoen 1 ... echt stom! (de rest heb ik van dvd en internet (maar van n vriendin geleend op usb))

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 september 2010 - 19:44

www.sidereel.com

ik ga de 1e aflevering nu kijken! :D

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 september 2010 - 20:26

Huh echt?! Shit!

Van alle leuke series die weer beginnen kom ik er vet laat achter haha :P

#9 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 15 september 2010 - 20:26

Jeetje ja ik had gisteren ook al gekeken maar ik vond het ook een verwarrende aflevering.

Om te reageren op die spoiler:
Spoiler

En ik vond de eerste aflevering ook niet heel boeiend eigenlijk, ik dacht van huh is hij nu al voorbij? Er moet nog zoveel gebeuren naar mijn idee!
Het duurde veel te lang voordat er naar een climax toegewerkt werd en dat viel tegen / was verwarrend.
Ik vond het ook onnuttig dat de vertelster ging opnoemen naar welke winkels Serena en Blair allemaal gingen :huh:

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 september 2010 - 20:41

Aparte aflevering, niet echt heel boeiend eigenlijk. En ik snapte het laatste ook niet zo :x Het word vast wel duidelijker hopelijk volgende afleveringen.

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 september 2010 - 20:43

Bekijk PostCrisis, op 15 september 2010 - 20:26, zei:

Jeetje ja ik had gisteren ook al gekeken maar ik vond het ook een verwarrende aflevering.

Om te reageren op die spoiler:
Spoiler

En ik vond de eerste aflevering ook niet heel boeiend eigenlijk, ik dacht van huh is hij nu al voorbij? Er moet nog zoveel gebeuren naar mijn idee!
Het duurde veel te lang voordat er naar een climax toegewerkt werd en dat viel tegen / was verwarrend.
Ik vond het ook onnuttig dat de vertelster ging opnoemen naar welke winkels Serena en Blair allemaal gingen :huh:
Ja ik vond dat ook, dat het zo 'snel' ging. En die winkels idd :P hahaha vond het een beetje vaag.
Maar ik snap dat stukje van Chuck ook niet helemaal. Ben benieuwd naar de volgende aflevering!

#12 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 september 2010 - 20:46

Bekijk PostCrisis, op 15 september 2010 - 20:26, zei:

\
Parijs werd weer heerlijk Amerikaans opgehemeld. Vinden ze daar oh zo interessant allemaal :P

Maarre, vond het wel een leuke aflevering. Op de een of andere manier vind ik Georgine een leuk personage. :D lekker gestoord

#13 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 september 2010 - 22:22

ja en ik vond het stuk over dan heel erg afgeraffeld, dat vond ik toch wel wat meer dan inderdaad de winkels waar serena en blair geweest waren :P

#14 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 16 september 2010 - 17:02

Oooooooh daar kende ik haar van dus!!!!

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 september 2010 - 17:45

ik vond het wel leuk die 1e aflevering!!

gewoon zo fijn dat het weer begonnen is!

#16 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 september 2010 - 11:04

Ik vond t super leuk!! Weer genieten!! Ik dacht ook dat die chil gg was

#17 -

Myrthe

• Members

Gepost 17 september 2010 - 12:53

Jaaaaa ik heb gister lekker de eerste aflevering gekeken. Ik ben zo blij dat het weer begonnen is! Al vond ik het geen hele bijzondere eerste aflevering. Ik geloof trouwens echt niet dat dat kind van Dan is.

#18 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 september 2010 - 13:29

Ik heb net gekeken :D
Spoiler

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 september 2010 - 13:30

Ohno :| Je spoiler-balk is niet helemaal goed gegaan :)

Edit: Oh, nu wel.

#20 -

Myrthe

• Members

Gepost 17 september 2010 - 15:05

Waarom doet iedereen van die spoiler bakjes? Mensen die het volgen op tv moeten seizoen 3 toch nog kijken? Dus dan kijken ze zelf niet in dit topic lijkt me.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals