Ga naar inhoud

Minicruise Newcastle

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
11 replies to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 september 2010 - 11:20

Ik wilde samen met mijn vriend ergens naartoe tussen kerst en oud en nieuw (ook alvast voor zijn verjaardag) Nou kwamen we op het idee van een Minicruise naar Newcastle.
Heeft iemand ervaring met het reizen via DFDS Seaways, of leuke tips van restaurantjes, bezienswaardigheden etc?

Ik zit te twijfelen om het eten erbij te reserveren op de boot. Het eten is best wel duur namelijk. Weet iemand misschien of je ook zonder te reserveren iets kunt eten op de boot?

Ik hoop dat jullie me wat kunnen vertellen! :D

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 september 2010 - 11:22

Je vragen kan ik niet beantwoorden, maar kijk eens op vakantieveilingen.nl

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 september 2010 - 11:28

Ja ik had hem daar idd al zien staan :P

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 september 2010 - 11:42

Ik ben gegaan met hun. Ik raad het je af. Via vakantieveilingen krijg je een kutplek, wij sliepen boven de motor. In deze tijd staat er hele harde wind, dus de boot schommelt echt. Voor het eten waren we ontzettend duur uit. Op de boot zelf kun je alleen snoep kopen

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 september 2010 - 12:05

Ik ga niet via vakantieveilingen hoor! :D Heb een andere aanbieding, 2e persoon gratis dus het is maar €84,- zonder eten dan. Ja dat eten vond ik ook echt duur, maar was het wel een beetje te eten? Misschien dat ik dat er dan maar gewoon bij moet doen. In ieder geval gewoon voor 1 dagje dan.

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 september 2010 - 13:18

Je gaat vanuit Ijmuiden met de boot naar Engeland. Daar staat een bus die je naar een plek brengt. Vanuit die plek kun je winkelen of naar een groter winkelcentrum. En om 5 uur moet je terugzijn en gaat de bus terug. Maar echt, wat een teringherrie op die boot hoor, je hoort de motor en je doet geen oog dicht.

van het eten ben ik aan de schijterij geweest,omdat het zo vet was. Engelse gerechten kun je bestellen

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 september 2010 - 13:53

Hahaha nou Wendy jouw verhalen klinken niet zo best, maar toch lijkt het me wel eens leuk om te doen :P

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 september 2010 - 14:42

Idd, dat dacht ik ook. Wij hebben 150 euro neergeteld , dan verwacht ik niet dat ik de hele nacht een motor hoor.

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 september 2010 - 16:13

Ik heb dat gedaan, ook met die boot.. en haha het is heel grappig, je bent echt zooo lang onderweg, en je hebt maar 5 uurtjes in new castle. uiteindelijk gaat het gewoon om de 'luxe' op de boot. Stelt op zich vrij weinig voor, eten is ook erg duur.. je hebt eigk alleen een bar en een paar dure winkeltjes. New Castle zelf is wel een heel gezellig stadje, maar je bent er maar superkort

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 september 2010 - 17:16

Ja je bent wel heel kort in Newcastle zelf ja.. maar mn vriend houdt toch niet zo van winkelen haha :D Achja en verder, tis misschien wel gewoon leuk om een keertje gedaan te hebben. :rolleyes:

@hierboven: je gaat 's avonds geloof ik rond 17.30 weg en je komt daar om 09.00 aan.

Maar je moet dus wel echt tegelijk met het boeken eten reserveren? Je kan daar verder op de boot niet iets kopen (behalve snoep dan)

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 oktober 2010 - 20:40

Is al wel lang geleden, maar ik vond t erg leuk, lekker gegeten op de boot en ook lekker geslapen! Weet niets over de prijzen, mijn ouders betaalden! Herinner me vooral de bingo! Die gozer deed toen heel leuk de nummers opnoemen!

#12 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 05 oktober 2010 - 20:53

Je moet niet naar Newcastle gaan, maar naar Hull! Dat doe ik samen met mijn moeder en tante en nichtje elk jaar in februari, en meestal kost het dan maar 40 euro pp. Je hoeft dan ook niet met de bus (althans, niet zo lang), dus je hebt echt de hele dag daar, en het is echt leuk op de boot ^^
En @gezeur over eten: neem gewoon je eigen eten mee, wij nemen altijd broodjes mee etc. en in Hull ga je gewoon naar leuke cafeetjes oid. Die ene avondmaaltijd op de boot, is geen ramp toch om dan broodjes te eten ipv een warme maaltijd?

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals