Ga naar inhoud

Teen mom Season 2

25 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 26 september 2010 - 18:38

Hey iedereen,

Ik vroeg me af of jullie ook teen mom volgen op internet? Ik ben totally verslaafd!!
Ik kan nu alleen episode 9 niet vinden, heeft iemand een werkende link?
Op youtube kan ik alleen part 1 en 2 zien en mtv.com doet het niet :(

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 september 2010 - 18:40

misschien moet je eerst even het faq lezen op deze site ;) daar staan tips in voor nieuwe leden..

#3 -

Beginner

• Members

Gepost 26 september 2010 - 18:42

hoezo dan?

Wat doe ik verkeerd? kan je me niet uitleggen dan ?
x

#4 -

Beginner

• Members

Gepost 26 september 2010 - 18:44

jaaa weet ik,

ik heb het al geprobeerd 100 x maar deze staat nog niet op internet en op youtube alleen maar 2 delen. Dus ik vroeg me af of jullie nog een andere link weten?
OFff misschien een trucje zodat ik wel series kan kijken op mtv.com want dat lukt niet omdat ik niet in de VS woon :(

OOH ik moet hem hebben :P

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 september 2010 - 18:44

je bent net lid, en je hebt al 2 topics gestart, met onderwerpen die je in andere topics kunt vragen... maar in het faq staat hoe het een beetje werkt.
want zo komen er veel losse "onzin" topics.
niet lullig bedoelt.

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 september 2010 - 18:45

ja ok. @ marlous, maar als iedereen een los topic aanmaakt voor een tv serie word niet heel overzichtelijk denk ik ?!

Deze post is bewerkt door Moniek*: 26 september 2010 - 18:48

#7 -

Beginner

• Members

Gepost 26 september 2010 - 18:57

OKe waar kan ik dat lezen dan?

EN PS waarvoor moet je dan een topic openen? Ik ben hier toch om topics te openen? Als ik alleen maar wil lezen hoef ik geen lid te worden toch??

En iemand anders nog tips voor mij? PLEASE? (A)

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 september 2010 - 19:06

nouja, je kan een topic openen voor wat je maar wil hoor, maar als het echt van die dingen zijn die niet superbelangrijk zijn, die gewoon in een ander topic kunnen, hoeft het niet zegmaar. :)

edit: ja hoe marlous t uitlegt! haha kben slecht in uitleggen

#9 -

Beginner

• Members

Gepost 26 september 2010 - 19:08

Ooh okee ik snap het :)

Thanks voor het uitleggen, zal niet meer zomaar topic openen dan als het niet SUPERBELANGRIJK is, alhoewel dit wel in de buurt komt natuurlijk :P

Haha iemand nog tips over teen mom???

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 september 2010 - 19:13

Bekijk PostGalaxy, op 26 september 2010 - 18:56, zei:

nee oke, maar je had ook gewoon antwoord kunnen geven en dan daarbij kunnen zeggen dat je dit soort dingen ook wel in het shut kan vragen toch?

ik bedoel, als jij bij de ns ofzo om inlichtingen vraagt en het enige wat ze zeggen 'ja moet je niet bij ons zijn' dan denk je ook 'uhh???' snap je ;)

Maar ik had geen antwoord, maar misschien had ik dan niet moeten reageren :P
maar ik zag dat ze net lid was en een topic had geopend over hardlopen in a'dam en dit topic.
Haha maar ik snap wat je bedoelt.

En @ topicstarter
misschien kun je een topic starten waarin je je zelf voor stelt? haha dat mag weer wel :P lekker overzichtelijk

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 september 2010 - 19:15

Bekijk Postmeisjexx, op 26 september 2010 - 19:08, zei:

Thanks voor het uitleggen, zal niet meer zomaar topic openen dan als het niet SUPERBELANGRIJK is, alhoewel dit wel in de buurt komt natuurlijk :P

Haha iemand nog tips over teen mom???
haha ja okee, daarom was mijn uitleg ook niet helemaal toppie ofzo. :P, maar wat Marlous dus zegt, geen topic openen waar je niet pagina;s op door kan gaan :) (beter uitgelegd) en nee sorry, heb geen tips voor je over Teen Mom :P

#12 -

Beginner

• Members

Gepost 26 september 2010 - 19:19

haha ik durf nu voorlopig even geen topic meer te openen :P
Dus dat voorstellen moet maar ergens anders haha

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 september 2010 - 19:26

http://www.girlsonly...8-stel-je-voor/ en dan rechtsboven bij 'start nieuw topic' kan je een nieuw topic maken om je voor te stellen :)

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 september 2010 - 19:26

hahaha, maar dat voorstellen mag je juist wel een topic voor starten daar is ook een apart subforum voor :P

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 september 2010 - 19:34

Ja inderdaad, voorstellen mag (moet klinkt te zwaar maar daar komt het meer bij in de buurt) wel. Dan weten we wie je bent. Over teen mom kan ik je verder ook niet helpen, sorry. En je bent er om te posten, niet om alleen topics te openen toch :P

#16 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 september 2010 - 10:15

Een aantal series kan je wel bekijken op mtv.com toch? Dacht ik dan.. En tja anders wordt het lastig ben ik bang.

#17 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 27 september 2010 - 10:25

Bekijk Postmeisjexx, op 26 september 2010 - 19:08, zei:

Volgens mij heb jij wel humor. :lol:

Een voorsteltopic zou inderdaad verder wel goed zijn. :)
Ennehm... de enige manier die ik ken om de Amerikaanse MTV te kijken is doen alsof je een IP-adres uit Amerika hebt en daarvoor moet je een VPN-verbinding maken. Daar zijn sites voor en daarop kun je software installeren (onder andere hotspotshield).
De verbinding is alleen wel zwakker, dus of je het goed kunt zien (zonder haperen/bufferen) is de vraag.

#18 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 27 september 2010 - 10:26

Sprak ons internetcrimineel Maresa

:P haha hoe weet jij dat soort dingen?

#19 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 27 september 2010 - 10:50

Niet verder vertellen, maar stiekem ben ik een nerd. :P
(En ik woon ook nog eens samen met een computergenie, dus tel maar op.)

#20 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 september 2010 - 12:12

Ik vind het een beetje loos af en toe. Sommige meiden daar gaan er wel serieus mee om maar anderen totaal niet. Af en toe op mtv kijk ik het wel maar ik zal er niet voor thuis blijven. *ken al genoeg (voormalige) tienerouders van zichzelf.*

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals