Ga naar inhoud

GO Update: Ben jij diervriendelijk?

43 replies to this topic

#1 -

Administrator

• Administrators

Gepost 04 oktober 2010 - 07:21

Op 4 oktober kan je natuurlijk niet anders dan aandacht besteden aan dierendag! Vandaar deze update, want we hebben een nieuwe test online gezet. Ben jij diervriendelijk? Doe de test!

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 07:24

Oh leuk, ik ga 'm even doen.

Edit:

Je hebt 9 punten gescoord!
Dieren beesten... Ach het heeft een kop en een staart en wat jou betreft blijft het qua dieren ook wel daarbij. Je vindt ze niet bijzonder storend, maar om nou te zeggen dat je alles op zou geven voor een dier... Nee, niet echt! Als je er geld voor krijgt wil je nog wel eens een hond uitlaten, maar om nou te zeggen dat je het echt leuk vindt; Nee. GirlsOnly tip: Tsja, sommige mensen houden nou eenmaal meer van dieren dan anderen. Jij bent niet zo'n dierenvriend, maar ach, een probleem vind je het niet. Al mag je op 4 oktober best even de hond van je pa een aai geven...

Ik ben ook niet echt een dierenvriend. Rij wel al 11 jaar paard, maar een hond of een kat ofzo, dat boeit me niet. Ik ben niet bang voor ze, maar nee, later komen er in mijn huis geen dieren! Tenzij ik op Curacao woon, dan wil ik een waakhond in de tuin natuurlijk.

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 07:37

Ah shit ik zit op mn telefoon dus kan hem niet doen maar ik ben wel echt een dierenvriend. Hebben thuis ook echt veel dieren (gehad) en ik wil er ook echt nog wel en hond/kat ofzo bij hoor :P zal de test vanavond op de pc even doen.

#4 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 04 oktober 2010 - 07:44

Verrassende uitslag, niet dus:

Je hebt 4 punten gescoord!
Ho stop! Schop dat arme beest nou niet. Het kan er ook niets aan doen dat het geen ander lot heeft dan op vier poten door het leven te kruipen... Gelukkig sta jij ver boven die mislukte schepsels. Of het nou honden, katten, muizen of muggen zijn, dieren en beestjes zul je in jouw omgeving niet aantreffen. Jij bent een echte dierenhater! Toe maar, koop die bontjas van konijnebont nou maar! GirlsOnly tip: Jouw afkeer van dieren kan ook gevolgen hebben voor je relaties met mensen. Sommige mensen houden namelijk wel van dieren. Bizar he! maar probeer ook met die mensen rekening te houden, anders zal je er spijt van krijgen.

Ik vind het best als anderen dieren hebben en zal ze niet bewust pijn doen, maar verder heb ik er niks mee.

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 07:53

Je hebt 11 punten gescoord!
Dieren ja! Leuk zijn ze he! Vooral zo'n puppy... Helemaal poepig en geweldig! Met de hond wandelen zie je meer als een lekkere wandeling dan een straf en dat is prima. Ook de kat krijgt van jou genoeg aandacht, dus dieren zullen het prima naar hun zin hebben bij jou! GirlsOnly tip: Blijf vooral aardig voor dieren! Maar dat zal voor jou niet zo'n probleem zijn...

Ik vind katten echt geweldige dieren. Honden ook wel, ik ga bijvoorbeeld vrijwillig met de hond van de buren wandelen als die alleen zit (arm beestje, dan jankt die 't kot bijeen) en de honden van mijn vriend: love them! Maar om zelf een hond te hebben :unsure: ... Heb dan liever katten, die hebben minder aandacht nodig :P (al knuffel ik mijn kat soms plat :rolleyes: of weet ze niet waar heen met haar gespin :P )
Dierentuinen doe ik niet zo graag, ik zie wel graag olifanten en zo, maar hoe zielig is dat voor die diertjes, zo opgesloten? (ja 't heeft ook voordelen: uitgestorven diersoorten en zo, blabla, maar ja, toch liever niet, als het niet moet).

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 07:55

Je hebt 12 punten gescoord!
Dieren ja! Leuk zijn ze he! Vooral zo'n puppy... Helemaal poepig en geweldig! Met de hond wandelen zie je meer als een lekkere wandeling dan een straf en dat is prima. Ook de kat krijgt van jou genoeg aandacht, dus dieren zullen het prima naar hun zin hebben bij jou! GirlsOnly tip: Blijf vooral aardig voor dieren! Maar dat zal voor jou niet zo'n probleem zijn...

Hou heel veel van katten, honden vind ik minder. En ik eet geen dieren.

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 08:22

Je hebt 15 punten gescoord!

enige is dat ik als de dood ben voor katten, maar hou wel heel erg veel van dieren verder :P

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 09:23

Je hebt 20 punten gescoord!
'Ze doet geen vlieg kwaad.' Een gezegde wat voor jou maar al te vaak opgaat. Dieren zijn jouw vrienden en kunnen altijd op je rekenen. Hagel, sneeuw of regen? Jij staat voor je hond altijd klaar om te wandelen. Mensen in je omgeving staan ervan te kijken wat jij allemaal voor je dieren over hebt. Ook snapt niemand dat jij je vrijwillig laat prikken door een mug onder het motto: 'Een mug moet ook eten!' GirlsOnly tip: Zorg dat je de dieren in je omgeving niet meer aandacht geeft dan de mensen. Een dier is en blijft (hoe jammer ook voor je) maar een dier. Pas dus op dat de dieren niet tussen jou en je vrienden komen te staan!

haha, klopt wel een beetje, maar liever niet in de regen met de hond wandelen hoor (A)

#9 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 04 oktober 2010 - 09:36

Je hebt 13 punten gescoord!

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 09:44

Ik heb 18 punten gescoord.

Heb drie katten die ik nu net een shitload aan snoepjes gegeven hahaha :P

#11 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 04 oktober 2010 - 09:46

Dat is niet echt goed hoor...

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 09:51

Nouja, het viel uit mijn handen en toen barste het pakje kapot, naast de kattenbak.. Dus lag allemaal kattegrit tussen, heb wel wat weggepakt, maar das wel nasty om dat met kattegrit en al in een ander bakje te stoppen...
En ach, ze zullen vast niet dood neervallen van een paar gram snoepjes..
Ze mogen best verwend worden, wij vreten ook wel eens een grote zak chips leeg, ipv zo`n kleintje...

#13 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 10:28

19 punten, en ik moet oppassen dat ik niet meer om dieren geef dan om mensen. So true. Maar ik doe ook echt geen vlieg kwaad. :lol:

#14 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 10:32

Je hebt 16 punten gescoord!
'Ze doet geen vlieg kwaad.' Een gezegde wat voor jou maar al te vaak opgaat. Dieren zijn jouw vrienden en kunnen altijd op je rekenen. Hagel, sneeuw of regen? Jij staat voor je hond altijd klaar om te wandelen. Mensen in je omgeving staan ervan te kijken wat jij allemaal voor je dieren over hebt. Ook snapt niemand dat jij je vrijwillig laat prikken door een mug onder het motto: 'Een mug moet ook eten!' GirlsOnly tip: Zorg dat je de dieren in je omgeving niet meer aandacht geeft dan de mensen. Een dier is en blijft (hoe jammer ook voor je) maar een dier. Pas dus op dat de dieren niet tussen jou en je vrienden komen te staan!

overdreven verhaaltje :P zo sla ik muggen echt wel graag dood, haha
maarr ik houd zeker van dieren :)

#15 -

Beginner

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 10:56

Je hebt 11 punten gescoord!

Zo'n score had ik ook wel verwacht.

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 11:11

12 Punten. Had zoiets wel verwacht. De verhaaltjes erbij vind ik niet zo super, maar ik vind het wel heel leuk dat er weer eens een poll is.

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 11:16

Je hebt 14 punten gescoord!

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 12:35

5 punten ghehe

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 13:38

Ik heb 13 punten!

Ik hou van beestjes :rolleyes:

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 13:48

Je hebt 12 punten gescoord!

Ik hou ook van dieren, dus het klopt wel. Leuke test. :)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals