Ga naar inhoud

GO Update: Ben jij diervriendelijk?

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
43 replies to this topic

#41 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 20:03

Je hebt 13 punten gescoord!
Dieren ja! Leuk zijn ze he! Vooral zo'n puppy... Helemaal poepig en geweldig! Met de hond wandelen zie je meer als een lekkere wandeling dan een straf en dat is prima. Ook de kat krijgt van jou genoeg aandacht, dus dieren zullen het prima naar hun zin hebben bij jou! GirlsOnly tip: Blijf vooral aardig voor dieren! Maar dat zal voor jou niet zo'n probleem zijn...

Ik ben echt een poezen mens. Onze poesjes hebben het ook goed hier.
Een hond zou ik dan weer niet nemen, heeft teveel zorg nodig. :)

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 20:37

9 punten :P

Ik heb twee vissen, heel leuk. Heb twee cavia's gehad, ook leuk. Hou alleen niet van alle dieren, bijvoorbeeld niet van honden. :) Maar de dierentuin is leuk :D

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 oktober 2010 - 20:39

Je hebt 16 punten gescoord!
'Ze doet geen vlieg kwaad.' Een gezegde wat voor jou maar al te vaak opgaat. Dieren zijn jouw vrienden en kunnen altijd op je rekenen. Hagel, sneeuw of regen? Jij staat voor je hond altijd klaar om te wandelen. Mensen in je omgeving staan ervan te kijken wat jij allemaal voor je dieren over hebt. Ook snapt niemand dat jij je vrijwillig laat prikken door een mug onder het motto: 'Een mug moet ook eten!' GirlsOnly tip: Zorg dat je de dieren in je omgeving niet meer aandacht geeft dan de mensen. Een dier is en blijft (hoe jammer ook voor je) maar een dier. Pas dus op dat de dieren niet tussen jou en je vrienden komen te staan!

ik houd alleen niet van katten :P
maar mn hond is mijn alles, was alleen vanmorgen vergeten dat 't dierendag was (A)

#44 -

Beginner

• Members

Gepost 07 oktober 2010 - 19:54

Je hebt 4 punten gescoord!
Ho stop! Schop dat arme beest nou niet. Het kan er ook niets aan doen dat het geen ander lot heeft dan op vier poten door het leven te kruipen... Gelukkig sta jij ver boven die mislukte schepsels. Of het nou honden, katten, muizen of muggen zijn, dieren en beestjes zul je in jouw omgeving niet aantreffen. Jij bent een echte dierenhater! Toe maar, koop die bontjas van konijnebont nou maar! GirlsOnly tip: Jouw afkeer van dieren kan ook gevolgen hebben voor je relaties met mensen. Sommige mensen houden namelijk wel van dieren. Bizar he! maar probeer ook met die mensen rekening te houden, anders zal je er spijt van krijgen.

zon dierenhater ben ik niet maar als mensen dieren hebben of zo doet t me niet zo niet dat als ik bij een vriendin ben ik de hele tijd bij dr hond ga zitten en knuffelen en aaien maar als ik een chihauha of hoe je het ook schrijft voor 1 week heb fzo zou ik t leuk wel leuk ivnden ja. ;)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals