Ga naar inhoud

Cadeautips voor kleine cadeautjes

33 replies to this topic

#21 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 12:04

ik wil een iphone 4s, een vriendje voor mijn cavia en een tegoedbon van postpapierenzo.nl

ben benieuwd of ik het krijg

#22 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 12:08

Haha, ik ben echt inspiratieloos. Maar dat komt denk ik ook omdat ik fulltime werk, dus als ik iets wil hebben koop ik het gewoon.

#23 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 12:08

Wij deden altijd een dobbelspel, heel leuk was dat :P alleen de kans dat je iets krijgt wat je niets vind is er wel haha Maar wij deden aan het eind vaak nog cadeau's ruilen.

http://www.dobbelspel.nl/

#24 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 12:12

Wij doen echt nooit surprises enzo. Maar wel cadeautjes. Wij krijgen van mijn oma 15 euro, en dan van mn ouders en ooms en tantes allemaal een tientje. Dus dan zit ik op een bedrag van 45 euro.

#25 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 14:04

hahahah

Geposte afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

#26 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 14:26

Wij gaan dit jaar een dobbelspel doen, lijkt me wel leuk ik heb alleen totaal geen idee wat ik moet gaan kopen :P

#27 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 14:53

Bij mijn vriend thuis hebben ze ook bedacht om een dobbelspel te gaan doen. Joepie.. ik ben zo inspiratieloos om iets te vinden wat iedereen leuk vind! Binnenkort maar eens een keer de stad in om op zoek te gaan. :P

#28 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 15:22

Ga naar de: blokker, xenos, action, euroland.. dan vindje genoeg leuke dingen!

#29 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 15:28

Ik zat zelf ook een beetje aan de blokker/xenos te denken! Maar dan blijf ik het nog lastig vinden om iets te vinden dat iedereen leuk vindt (ouders, broertje dat voornamelijk gamed, vriendje en mezelf). In ieder geval bedankt voor de tips (had zelf nog niet aan de action gedacht!) Het zal ook wel beter werken als je eenmaal in de winkel staat.

Ik vind het trouwens wel altijd leuk om gedichten te schrijven! In het begin wil het nooit zo goed, maar als ik eenmaal bezig ben, dan kan ik meestal niet meer stoppen. :P

#30 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 15:51

Ik heb bij de action een leuke zingende kersthond gezien hahaa zo'n knuffel. Hij gooit zn oren ook omhoog enzo. Die ga ik iig kopen voor ons dobbelspel. Alleen wil ik hem zelf zooo graag hebben! :P

#31 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 15:53

Jaaa die hond, hier staat ie al op de kast! Das de eerste zingende hond met echt een tof melodietje en zo :)

#32 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 15:57

Hij is echt leuk he? :)

#33 -

Beginner

• Members

Gepost 18 november 2011 - 16:00

Dit staat allemaal op mijn lijstjes:
Lieve Sinterklaas,

- Boek: Classic Droodles - Roger Price en R.A. Rovka. Dit boek is alleen te verkrijgen via bol.com
- lamineerapparaat (mag prima tweedehands)
- Nagellak van het merk Catrice. De kleur heet 'Prismatic effects Top Coat'
- Kalender van Groningen. Te koop bij het VVV. (Die oma de vries vroeger altijd had, haha!)
- dvdbox: Catweazle the complete series (tweedehands ook prima!)
- grote (Nederlandse) poster van Europa.
- Lounge deken (groot en warm)
- elektrische deken
- muisjes (speelgoed voor de katten)
- http://www.ikea.com/...ducts/80166044/ In het zwart.
- Het spel Rush Hour. Wel graag tweedehands kopen, nieuw is hij te duur!
- Klein prullenbakje voor in de badkamer (bij de action te koop voor €5,00 dacht ik)

:rolleyes:

#34 -

Beginner

• Members

Gepost 28 november 2011 - 16:15

Een bioscoopbon altijd leuk!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals