Ga naar inhoud

Het Musical Topic

56 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 oktober 2010 - 19:57

Ik was net aan het zoeken voor een Musical topic: Nergens te vinden!

En aangezien ik daar wel met anderen over wil praten, leek het me leuk er een aan te maken.

Mijn lijstje is:

Belle en het Beest
Lion King in Londen (twee keer)
Evita
Lord of the Rings in Londen
Mamma Mia
Sunset Boulevard
Tarzan (twee keer)
Les Miserables in NL (drie keer)
Les Miserables in Londen
Grease in Londen
Footloose
We Will Rock You
Petticoat
Dirty Dancing
Elisabeth in Antwerpen
Hairspray
Joseph (twee keer)
Love me Tender
Mary Poppins
West Side Story
Ciske de Rat (twee keer)
High School Musical
Wicked in Londen
sister act in Londen
Phantom of the Opera in Londen
Love Never Dies in Londen

Dus dat zijn er alweer 28!

En eigenlijk zou ik morgen naar Urine Town gaan, maar die is afgeblazen! :( Dus dat wordt ergens deze maand.

Zorro heb ik geboekt voor volgend jaar oktober pas. Legally blond voor 6 februari en La Cage aux Folles rond de kerst! Dus dan zit ik alweer op 32 :)

Misschien wil ik ook nog naar Spamalot en Crazy Shopping, maar dat weet ik nog niet zeker.

Brand los!

Geposte afbeeldingGeposte afbeeldingGeposte afbeelding
Geposte afbeeldingGeposte afbeelding
Geposte afbeeldingGeposte afbeelding

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 oktober 2010 - 20:19

Ik vind dat altijd zo leuk he, musicals.

Ik ben alleen nog niet zo heel veel geweest. Alleen maar naar The Lion King, Belle en het Beest, de Jantjes, My fair lady en Tarzan. Vind het altijd erg leuk, maar heb er gewoon geen geld voor.

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 oktober 2010 - 20:21

Ja je kan er zitten voor 80 euro, maar kijk eens op vakantieveilingen, ik was naar Petticoat gegaan voor 15 euro per kaartje :)

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 oktober 2010 - 20:30

Oeeeh wat leuk!

Ja maar dan krijg je ook nog het verhaal van 'wie gaat er mee?'... Ik ken niet zo veel mensen die musicals erg leuk vinden (niemand eigenlijk?) Ik had van jou trouwens ook niet verwacht dat jij dat zo leuk zou vinden! Ik weet niet waarom (niet negatief of kut bedoeld hoor haha)

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 oktober 2010 - 20:31

oh leuk zo'n topic! ben zelf alleen nog maar naar Annie gegaan... want er is nooit iemand die met me mee wil :P

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 oktober 2010 - 20:39

ja maar mensen die nog nooit zijn geweest denken ook vaak op 1 of andere manier dat het niet leuk is. en ja de prijs maakt dat mensen het ook minder snel proberen eigenlijk, maar dat vind ik zo jammer!

Maar een musical als uh, Tarzan, dat moet toch bijna iedereen leuk vinden :P ?

Pia: volgende keer ga ik mee hoor, haha :D

#7 -

Twijfelaar

• Members

Gepost 23 oktober 2010 - 20:43

Ik vind musicals ook echt geweldig!!
Crazy shopping vond ik trouwens tegenvallen. Mja, je moet het ook niet vergelijken met een Mary Poppins of een Lion King.

#8 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 oktober 2010 - 20:49

Ja, Tarzan of the Lion King, echt, zelfs bij de opening van the Lion King kreeg ik al tranen in mijn ogen.... Zo mooi!

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 oktober 2010 - 20:53

hihi is goed Eva :P!

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 oktober 2010 - 06:52

Bekijk PostGalaxy, op 23 oktober 2010 - 22:45, zei:

ik vond rond mijn 12e musicals zo leuk! ben toen in 1 jaar ook naar the lion king, mama mia! en belle en het beest geweest. heel leuk maar ik vind het toch best wel duur, dan ga ik liever naar de bios/een concert.

maar mama gaat met haar werk naar petticoat en mag dan iemand meenemen, en dat ben ik! wel leuk weer vind ik.

oh en mijn moeder had een actie in de krant gezien voor we will rock you maar die leek me dan helemaal niet leuk..

Het verhaal van WWRY is eigenlijk heel vaag, speelt zich af in 2040, waar engels de verboden taal is en rock en pop echt uit den boze is. Alles is computer gestuurd, instrumenten bestaan niet meer. Het land wordt geregeerd door de Killer Queen (da's dus ook een liedje van Queen)
Galileo voelt zich anders. Hij hoort teksten in zijn hoofd en weet niet wat hij moet. Dan komt hij Scaramoosh tegen die dat ook heeft. En dan gaan ze samen op pad, omdat ze weten dat er ergens een groep is die nog wel muziekinstrumenten heeft. Dan vinden ze uiteindelijk die groep en helemaal leuk enzo.. Totdat de KillerQueen ze vindt en iedereen gevangen neemt, maar Galileo en Scaramoosh kunnen ontsnappen en uiteindelijk loopt alles goed af, maar aan elk "ding" zit een liedje van Queen vast, en dat vind ik echt zooo mooi!

#11 -

Ellen

• Members

Gepost 24 oktober 2010 - 07:35

Ik ben er naar een paar geweest, wel leuk trouwens!!

Beauty and the beast
De drie musketiers
scheepsjongens van de bonte koe
en uhmmdie rockshow van direct toen

#12 -

Myrthe

• Members

Gepost 24 oktober 2010 - 09:47

Ik vind musicals ook echt heel leuk. Maar ik ga ook niet zo vaak, omdat die kaartjes zo duur zijn. En als ik ga wil ik wel goede plekken hebben, ik ga niet ergens achteraan zitten want dan zie je het alsnog niet goed. Ik ging vroeger nog wel eens met mijn moeder, maar die heeft nu al meer dan een jaar een burn out en kan het niet meer handelen, dat vind ik wel heel jammer.

Ik ben geweest naar:
Mama mia (met simone kleinsma)
The sound of music
The lion king
Les miserables
Dirty dancing
De wiz

#13 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 oktober 2010 - 09:59

Ik vind musicals heel leuk, maar ben alleen maar naar die van Belle en het beest geweest en van Toy Story (al was dat meer Disney on Ice, maar leek op een musical :P )

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 oktober 2010 - 11:26

Ik wil HEEEEEEL graag naar Petticoat, maar niemand wil met me mee! :(

#15 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 oktober 2010 - 11:26

Ik vind het wel leuk, maar duur idd!
Ben alleen nog maar footloose geweest... Haha

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 oktober 2010 - 11:28

ben geweest naar:
- Tarzan
- Ciske de rat
- mamma mia
- Joseph
- Dirty Dancing

En in Dec. naar Kruimeltje

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 oktober 2010 - 11:49

Bekijk PostSophisticated., op 24 oktober 2010 - 11:26, zei:

Ik wil HEEEEEEL graag naar Petticoat, maar niemand wil met me mee! :(
ik wil mee ik wil mee :( haha niemand wil ook met mij!

#18 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 24 oktober 2010 - 12:52

Ik vind musicals ook leuk! Maar op de een of andere manier ga ik daar toch niet zo snel naar toe :P

Ben afgelopen zomer naar Dirty Dancing in Londen geweest en dat was wel echt supergaaf!

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 oktober 2010 - 12:58

ik vind musicals ook heeeeeeel leuk!
ik word er altijd zo vrolijk en blij van en dan baal ik altijd weer dat ik niet kan zingen haha.
heb er jammer genoeg niet zo heel veel bezocht, maar ben geweest bij;
- Annie
- Lion King
- Tarzan
- Chicago
- Cats
- Crazy Shopping
en wilde deze week nog naar Petticoat gaan (in Nmg met studentenkorting) maar de avond dat ik kon was al uitverkocht helaas.

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 oktober 2010 - 00:04

Ik ben bij:

- Annie
- Aida
- Cats
- Grease (Jim!!)
- High School Musical (L)
- Joseph

en vroeger nog wel meer, met mn ouders.
maar weet niet meer precies welke hihi

vind het heel leuk, maar idd duur.

ga nog wel met mn mattie binnenkort (Was met hem ook naar HSM), denk naar Petticoat of Marry Poppins!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals