Ga naar inhoud

Huizen kijken.

verhuizen wonen huizen bezichtigen

157 replies to this topic

#141 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 16:23

M'n tante heeft ook precies die smaak, ik vind het wel chique, maar zou het zelf niet zo willen. Er zit trouwens wel een spelfoutje in de muurtekst: het is eigenlijk 'bon appétit'. ;)

Die grachtenpanden vind ik ook mooi! Zelf ga ik wel liever een wat kleiner/knusser huis met een grote tuin bij elkaar verdienen, in een dorp i.p.v. in de stad. :)

#142 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 16:24

Als ik later groot ben wil ik hier wel wonen!

http://www.funda.nl/...-emmastraat-24/

#143 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 16:41

Jammer van die schuine wanden, kost je zoveel ruimte boven!
En jammer dat het in Lochem is, daar zou ik niet willen wonen haha

#144 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 16:44

Hmm, die schuine wanden is idd niet handig, maar ik vind het altijd wel wat hebben. Lochem is ook niet mijn voorkeur ook al ben ik daar geboren en heb ik daar altijd gewoond. Ik zou graag naar een "dorp" hier vlakbij willen, zoals Ruurlo, Borculo of Markelo :) Maar ik hoef daar niet gelijk te gaan wonen, want is gewoon weinig aanbod en erg duur, zou ook wel in Enschede of Hengelo in eerste instantie willen gaan wonen, maar ligt er natuurlijk ook aan waar ik werk vind.

Deze post is bewerkt door Big Tasty.: 13 maart 2012 - 16:45

#145 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 17:29

Ik vind het wel een mooi huis op de vorige pagina!

#146 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 17:49

Dat huis wat Ellen post vind ik ook erg mooi! Houd wel van nieuwbouw in oude stijl. Inrichting is niet echt mijn ding. Wil sowieso een houten vloer :)

#147 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 17:59

Deze huizen zouden over 1 jaar een serieuze optie zijn voor mn vriend en ik. Moet ik per volgend schooljaar een fulltime baan hebben :P

(foto's weer weg, stel dat we er 1 kopen en ik het dan vergeet)

Zijn nog 3 huizen die we leuk vinden, maar daar staat alleen een foto van de buitenkant van op (2 omdat het nieuwbouw is, 1 had het eerst wel maar is nu bij een andere makelaar en nu heeft ie het niet meer... (dat is onze favoriet))

Deze post is bewerkt door Kees**: 14 maart 2012 - 17:17

#148 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 18:04

Woww wat een grote huizen! Dat zijn serieus huizen die mijn ouders kunnen betalen. Jullie gaan wel goed verdienen dan voor starters..

#149 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 18:36

Ik vind dat soort huizen echt een nachtmerrie! Soort van oude nieuwbouw, bah!
Echt zo'n typische modelwoning, uit de catalogus gekozen en neergezet.

Oh dat is dus nog op ellen gericht :P

#150 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 18:41

Bekijk PostMalibu, op 13 maart 2012 - 18:04, zei:

Woww wat een grote huizen! Dat zijn serieus huizen die mijn ouders kunnen betalen. Jullie gaan wel goed verdienen dan voor starters..

Haha nou dan heb jij echt geen beeld van welk salaris je verdient en/of welk salaris je nodig hebt voor een hypotheek. Met twee HBO-start salarissen (tussen de 1800 en 2200 = gemiddeld) kun je dat wel betalen hoor. Mijn broer en exschoonzus waren allebei MBO-ers en hadden een hypotheek van 180.000

#151 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 18:59

Kunnen we idd wel betalen ja ;) Maar dan is het wel essentieel dat ik een fulltime baan krijg.

Mn vriend is dan (over 1 jaar) 4 jaar in loondienst, waarvan 1,5 met een vast contract. Zelf zou ik dan ongeveer 1 jaar aan het werk zijn, wel echt een starter dus.

Is alleen een beetje jammer dat er zoveel onzekere factoren zijn, mn vriend vind zn werk bijvoorbeeld niet zo leuk en als ze hem niks anders kunnen bieden gaat ie waarschijnlijk in de richting van Amsterdam solliciteren, dan kunnen we dus een stuk minder huis voor ons geld krijgen... En ik ben nog niet afgestudeerd en heb nog geen baan, ook geen onbelangrijke factor :P

edit: 1e huis moet trouwens wel reteveel aan gebeuren, maar die tuin doet het hem :)

Deze post is bewerkt door Kees**: 13 maart 2012 - 19:00

#152 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 21:45

Vrienden van mij proberen hun appartement te verkopen, dus als je nog iemand weet:
http://www.funda.nl/...elaan-62/fotos/

#153 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 22:17

Ik ben wel aan het kijken naar appartementen in R'dam, maar deze is echt veeeerrrrrr van het centrum :P

#154 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 maart 2012 - 15:24

Mijn droomhuisje voor later (over paar jaar)

http://www.funda.nl/...t-164-iv/fotos/

#155 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 maart 2012 - 16:35

Alleen die slaapkamer vind ik niet zo mooi, maar verder leuk hoor!!

#156 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 maart 2012 - 17:16

Ziet er leuk uit!
Ik zou daar alleen echt no way willen wonen en ook zeker niet zoveel geld aan uit willen geven :P

#157 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 maart 2012 - 17:35

Haha ik weet wel zeker dat ik over een paar jaar naar Amsterdam verhuis en het liefste midden in de Pijp!

#158 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 maart 2012 - 17:38

Wauw echt prachtig! Daar zou ik ook zo willen wonen. Ik heb een vriendinnetje die op de AC woont, echt super. Je hoort ook helemaal niks als je ramen dichtzitten en dat dakterras is helemaal fantastisch! En je kan s ochtend sheerlijk goedkoop fruit halen enzo haha.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals