Ga naar inhoud

GO: Werkzaamheden

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
391 replies to this topic

#41 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 oktober 2010 - 21:26

Aaaah wat een kut lay-out weer zeg :( Waarom wordt t zo vaak veranderd?

Ik hoop dat t lettertype nog kleiner wordt en dat de actieve onderwerpen weer gewoon terugkomen..

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 oktober 2010 - 21:34

Bij mij is niks veranderd?

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 oktober 2010 - 22:34

Ik mis vooral de actieve topics aan de rechterkant (of aan een kant iig), verder is het best hetzelfde toch?

#44 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 oktober 2010 - 22:55

Ik zit weer even op mn laptop en zie weer het barok achtergrondje. Het berichtvak is wit en een roze balkje daar onder met die witte knopjes (rapporteer, antwoord en multi quote) eronder. Het aantal posts staat in het berichtvakje, dus daar klopt iets niet en ik mis het actieve topic lijstje nog steeds.
Hij is dus weer gewoon zoals eerst bij mij, alleen dus dat het berichtaantal nu in het tekstvak staat ipv erboven.

Als er trouwens toch veranderingen komen, ik mis een schaampoppetje en een engeltje :P

#45 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 01 november 2010 - 06:01

edit; ooh nou doet ie t wel weer, grapje
de site sliep vast nog :P

#46 -

Administrator

• Administrators

Gepost 01 november 2010 - 08:34

Zo, het lijstje is ook weer terug. Duurde even :S maar hoera!

Als je nog de oude layout ziet of een hele witte (?) dan moet je even een paar keer op refresh drukken (of op F5), dan zou 'ie het wel moeten gaan pakken.

#47 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 01 november 2010 - 08:36

Is de layout nog klaar of wordt daar aan gewerkt?

Want dan mis ik het pijltje waar je naar de bovenkant van de pagina gaat. Of dezelfde balk die boven zit beneden zetten (GirlsOnly>Overig> Feedback & Vragen Actieve onderwerpen)

Nu moet je elke keer naar boven scrollen om weer in de index te komen

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 november 2010 - 08:49

Yes het lijstje is weer terug :D. Bij mij is de achtergrond wit, met groene knoppen hoort dit? Heb al gerefresht namelijk..

#49 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 01 november 2010 - 09:03

Bij mij is de achtergrond licht grijs en venster waar dit staat is wit.. maar bij IE is net andersom geloof ik :)

#50 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 01 november 2010 - 10:04

Nou ik kan mijn laptop nu wel aan de andere kant van de tafel zetten en dan kan ik het alsnog lezen haha. Maar vind het wel een mooie lay-out heur ;)

#51 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 november 2010 - 10:37

Huh hebben jullie zulke goede ogen? :P

Ik moest voorheen juist altijd het scherm op 125% zetten om het te kunnen lezen!! Nu is het weer gewoon een leesbaar lettertype :P

#52 -

Administrator

• Administrators

Gepost 01 november 2010 - 12:00

Bekijk PostiCake, op 01 november 2010 - 08:36, zei:

Is de layout nog klaar of wordt daar aan gewerkt?

Want dan mis ik het pijltje waar je naar de bovenkant van de pagina gaat. Of dezelfde balk die boven zit beneden zetten (GirlsOnly>Overig> Feedback & Vragen Actieve onderwerpen)

Nu moet je elke keer naar boven scrollen om weer in de index te komen

'Pijltje naar boven' is weer terug (alleen moet er nog een plaatje van een pijltje bij)

#53 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 01 november 2010 - 12:05

Dankje! Fijn dat het zo snel wordt aangepast!

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 november 2010 - 15:32

Ik mis door deze nieuwe lay out het overzicht een beetje, die berichten zijn zo groot, het leest niet meer zo makkelijk.

#55 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 01 november 2010 - 16:17

Als het te groot is dan doe je 1x CTRL+scrollen naar beneden en dan is je scherm kleiner.

Ik heb hier een groot beeldscherm dus zet de letters kleiner, thuis is het goed (scheelt ook 10 inch).

#56 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 november 2010 - 16:19

Ik vind het wel fijn zo, eigenlijk weinig veranderd

#57 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 november 2010 - 22:26

Nu zit ik achter de vaste computer hier in huis en zie ik een grijze achtergrond, wit tekstvlak en groene knopjes.
Zo vind ik het wel fijn, maar is het dan zo dat ik dit op mn laptop voortaan ook zo zie? Want de laatste keer zag ik het daar nog niet. Daar heb ik Modzilla Firefox als internet en hier gewoon Windows Internet Explorer, maakt dat verschil?

Vind alleen de afstand tussen de tekstregels (in de berichtjes die je typt) zo groot, of ligt dat aan mij??

#58 -

Administrator

• Administrators

Gepost 01 november 2010 - 22:51

Volgens mij zou de afstand tussen de regels niet heel erg veranderd moeten zijn. we hebben na wat opmerkingen wel het lettertype in de posts wat groter gemaakt om de leesbaarheid te verbeteren.

Op je laptop en je vaste computer zou de site er in principe hetzelfde uit moeten zien :)

#59 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 01 november 2010 - 22:57

Dus die barok achtergrond is nu helemaal weg?

Viel me idd ook al op Kim, die afstand tussen de regels, ziet er beetje irritant uit.. Maar misschien komt dat ook wel omdat het lettertype wat groter is, denk dat het gewoon even wennen is :P

#60 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 november 2010 - 23:57

Zal morgen wel eens op mn laptop kijken dan of op firefox deze lay-out ook werkt.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals