Ga naar inhoud

Familieweekend/dag

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
4 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 november 2010 - 19:08

Nou, bij mijn vriend's familie wordt er in het voorjaar een familieweekend gepland (ja dat is nog ver weg, maar oké).
Anyway, nou is het gezin van mijn vriend dit jaar aan de beurt met organiseren.

Vorig jaar zaten we met zijn allen op een boerencamping en hebben we spellen gedaan zoals jeu de boules, badminton, hints, wie ben ik..

Nou willen we dit jaar natuurlijk iets anders.
Opzich zijn het over het algemeen wel mensen die in zijn voor een spelletje :)

Jullie ideeën?
Zelf ooit familieweekenden gehad?

Misschien kunnen we hier dingen uitwisselen ;).

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 november 2010 - 19:14

Wij hebben elk jaar familiedag, al euuh 8 jaar, wat we allemaal gedaan hebben: fietstocht, wandeltocht, vissen, bowlen, kanoën, tandemsteppen, sumoworstelen (aanrader!), Efteling, met 6 pers. op zo'n familieskelter rondcrossen, ennn dat was het geloof ik.

Een weekend is lastiger en weet ook niet echt wat het budget is. Maar bij zo'n recreatiepark enzo kun je allemaal wel leuke dingen doen. Bijvoorbeeld dat sumoworstelen was echt grappig en zo'n tandemstep ook. En zo'n familieskelter waar je met 6 pers. op zit en door de bossen moet crossen ook :P Wij hebben dan altijd groepjes en dan vragenlijst erbij, en dan is 't onderling echt een vette strijd haha.

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 november 2010 - 19:28

wij gaan eens in de 5 jaar als gezin een weekendje weg en dat is tot nu toe vaak centerparcs geweest.

Is lekker makkelijk met zo'n zwembad en speeltuinen (voor de kids) en gewoon in de bossen.

Het belangrijkst is denk ik dat je niet het hele weekend perse gezellig samen dingen moet doen, maar het gewoon een beetje gezellig maakt met idd zo'n skelter en door de bossen lopen voor wie daar zin in heeft.

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 november 2010 - 19:41

Aah thnx er staan al leuke dingen tussen :)

Er zijn trouwens ook nog echt kleine kinderen bij.
Tot aan uh, 60-jarige ongeveer.

#5 -

Beginner

• Members

Gepost 07 november 2010 - 20:05

Wij hebben ook elk jaar familieweekend, en voor de volwassenen (ouders) hadden wij een paar keer een muziekquiz: beetje als ik hou van holland maar dan bv met songfestivalliedjes of film/serieliedjes! Gewoon op een cd zetten, omstebeurt opzetten en wie het als eerst raadt krijgt een punt. Simpel maar wel grappig:)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals