Ga naar inhoud

GO Update: Marktplaats

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
10 replies to this topic

Poll: You like the marktplaats? (4 gebruiker(s) hebben gestemd)

Werkt de marktplaats goed nu?

1. Ja, ik ga er zeker gebruik van maken (2 stemmen [50.00%])

Percentage stemmen: 50.00%

2. Mwoah, het zou beter werken als ... (0 stemmen [0.00%])

Percentage stemmen: 0.00%

3. Ja, maar ik ga er geen gebruik van maken (2 stemmen [50.00%])

Percentage stemmen: 50.00%

Stem Gasten kunnen niet stemmen

#1 -

Administrator

• Administrators

Gepost 12 november 2010 - 11:04

We schreven er al eerder over en hebben een tijdje de marktplaats 'beta' gehad. Dat werkte niet helemaal zoals geplanned. Daarom hebben we marktplaats feature iets anders ingericht en werkt deze nu zoals het moet!

• Alle advertenties worden nu opgeslagen in het Te Koop & Gevraagd forum;
  • Als je [TK] of [GV] voor de topic titel zet, komt je advertentie tevoorschijn in het overzicht onder 'Marktplaats' in de menubalk;
  • Op deze manier kun je reageren en topics plaatsen op de manier die je al gewend was;
  • Het Te Koop & Gevraagd topic zal gesloten worden;
  • Om vervuiling van de actieve topics te voorkomen zullen we - als er teveel advertenties geplaatst worden - een apart blokje met advertenties maken;
  • Spam is ook hier niet toegestaan.
Hopelijk kunnen jullie op deze manier beter je gebruikte spullen verkopen dan via het topic, omdat je spullen nu afzonderlijk in een overzicht worden opgenomen. Hopelijk gaan jullie actief gebruik maken van deze nieuwe feature! :D

Deze post is bewerkt door Redactie: 06 januari 2011 - 09:39
post verduidelijkt

#2 -

Administrator

• Administrators

Gepost 06 januari 2011 - 01:02

Schop - Topic is bijgewerkt met informatie over de nieuwe marktplaats! :D

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 januari 2011 - 01:06

Ik denk dat dit superpraktisch is! Zo raak je ook niet zo snel naar de achtergrond zoals nu in het tekoop&gevraagd topic! Tof.

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 januari 2011 - 08:35

Ik vind t juist heeeeeel onhandig eigenlijk? Ten eerste moet je nu helemaal een pm sturen om m aan te bieden, dan zet ik m liever alleen op marktplaats hoor. Voordat je een post van Pieter of Ceriel hebt gevonden om te pm-en.. En nu wordt de actieve topics-lijst ook vervuild met al die te koop en gevraagd dingen.

#5 -

Administrator

• Administrators

Gepost 06 januari 2011 - 09:35

Bekijk PostPapzak., op 06 januari 2011 - 08:35, zei:

Ik vind t juist heeeeeel onhandig eigenlijk? Ten eerste moet je nu helemaal een pm sturen om m aan te bieden, dan zet ik m liever alleen op marktplaats hoor. Voordat je een post van Pieter of Ceriel hebt gevonden om te pm-en.. En nu wordt de actieve topics-lijst ook vervuild met al die te koop en gevraagd dingen.

Nee, alleen als je een bestaande advertentie uit het TK&G topic op de marktplaats wilt zetten, kan je pm-en. Verder kan je zelf nieuwe advertenties toevoegen, door een topic te openen in het Te Koop & Gevraagd forum.

Bekijk PostRedactie, op 12 november 2010 - 11:04, zei:

• Om vervuiling van de actieve topics te voorkomen zullen we - als er teveel advertenties geplaatst worden - een apart blokje met advertenties maken;

Bekijk PostPapzak., op 06 januari 2011 - 08:35, zei:

En nu wordt de actieve topics-lijst ook vervuild met al die te koop en gevraagd dingen.

;)

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 januari 2011 - 09:36

Oh ok, sorry dat begreep ik niet. Dat is wel stukken beter dan! Wanneer komt dat aparte blokje met advertenties er? Want nu staan ze nog door de ''gewone'' actieve topics heen..

#7 -

Administrator

• Administrators

Gepost 06 januari 2011 - 09:40

Bekijk PostPapzak., op 06 januari 2011 - 09:36, zei:

Oh ok, sorry dat begreep ik niet. Dat is wel stukken beter dan! Wanneer komt dat aparte blokje met advertenties er? Want nu staan ze nog door de ''gewone'' actieve topics heen..

Hangt ervan af, voorlopig gaat het nog niet om heel veel advertenties, maar zodra het irritant wordt!

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 januari 2011 - 11:08

ik vind het wel een goed idee, zo verdwijnt je advertentie minder de achtergrond in. een apart blokje lijkt me wel handig, niet alleen om de actieve lijst niet te vervuilen, maar juist ook voor extra aandacht. want nu alle topics uit de actieve lijst zijn moet je helemaal naar form>te koop en gevraagd, en ik denk dat veel mensen dat vergeten (ik ga dat ook niet dagelijks checken). zo voorkom je ook dat mensen hun topic zinloos gaan schoppen :)

nog een vraag, vaak is het zo dat mensen hier meerdere dingen in een keer aanbieden (boeken, jurkje, schoenen, tas etc), moet je dan voor alles een apart topic of gewoon [TK] boeken, jurkje, schoenen, tas ? :P

#9 -

Administrator

• Administrators

Gepost 06 januari 2011 - 12:16

Bekijk PostPreamble, op 06 januari 2011 - 11:08, zei:

ik vind het wel een goed idee, zo verdwijnt je advertentie minder de achtergrond in. een apart blokje lijkt me wel handig, niet alleen om de actieve lijst niet te vervuilen, maar juist ook voor extra aandacht. want nu alle topics uit de actieve lijst zijn moet je helemaal naar form>te koop en gevraagd, en ik denk dat veel mensen dat vergeten (ik ga dat ook niet dagelijks checken). zo voorkom je ook dat mensen hun topic zinloos gaan schoppen :)

Ja, dat is waar. Ik zal kijken wanneer ik tijd heb om zo'n blokje aan te maken. Overigens kun je nu door op 'Marktplaats' in de menubalk te kijken ook direct de laatste advertenties zien.

Bekijk PostPreamble, op 06 januari 2011 - 11:08, zei:

nog een vraag, vaak is het zo dat mensen hier meerdere dingen in een keer aanbieden (boeken, jurkje, schoenen, tas etc), moet je dan voor alles een apart topic of gewoon [TK] boeken, jurkje, schoenen, tas ? :P

Dat hoeft niet, dat hangt er vanaf hoeveel aandacht je voor ieder ding wilt krijgen. Op zich - net zoals marktplaats - is het het meest netjes om voor ieder ding een apart topic te openen.

#10 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 06 januari 2011 - 12:36

Is het niet een idee om de advertenties op het profiel te plaatsen? Zo kun je van degene die het verkoopt ook meerdere advertenties zien. En misschien ook een aantal sterren voor de afhandeling? Zodat je weet wie het netjes opstuurt? Je kunt er natuurlijk vanuit gaan dat newbies hier alleen komen om dingen te verkopen.

(ik ben zelf beheerder geweest op een forum en daar was een verkoopgedeelte, op een gegeven moment kwamen er elke keer mensen die vanalles wilde verkopen zonder verder op het forum te posten)

#11 -

Administrator

• Administrators

Gepost 06 januari 2011 - 13:06

Bekijk PostiCake, op 06 januari 2011 - 12:36, zei:

Is het niet een idee om de advertenties op het profiel te plaatsen? Zo kun je van degene die het verkoopt ook meerdere advertenties zien. En misschien ook een aantal sterren voor de afhandeling? Zodat je weet wie het netjes opstuurt? Je kunt er natuurlijk vanuit gaan dat newbies hier alleen komen om dingen te verkopen.

(ik ben zelf beheerder geweest op een forum en daar was een verkoopgedeelte, op een gegeven moment kwamen er elke keer mensen die vanalles wilde verkopen zonder verder op het forum te posten)

Dat zijn goede ideeën. Ik ga kijken of we dit in een volgende versie mee kunnen nemen!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals