Ga naar inhoud

Lowlands 2011

57 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 14:31

Beetje vroeg misschien zal je denken, maar Lowlands gaat volgende week al in de verkoop!

LOWLANDS 26 NOVEMBER OM 11:00 IN DE VERKOOP

Het Kabinet Rutte heeft definitief besloten de BTW op cultuurkaarten te verhogen van 6% naar 19%. Daarom gaat Lowlands in 2010 in de verkoop. Op deze manier kun je nog van het lage BTW-tarief profiteren totdat de verhoging daadwerkelijk is doorgevoerd. Scheelt je toch snel zo'n €20,-!

De voorverkoop van Lowlands start vrijdag 26 november om 11:00u sharp via lowlands.nl en livenation.nl
(meer info op http://lowlands.nl)

Dus.. Ik wilde dit jaar eindelijk gaan (de voorgaande keren kon ik niet of was het net uitverkocht toen ik een kaartje wilde kopen) maar ik ben heel bang dat het nu snel is uitverkocht! Ik weet niet of er in februari nog een tweede lading komt (maar dan dus met 19% BTW) maar op dit moment zit ik nogal krap bij kas.. twijfel twijfel.

Nou goed eventjes zodat iedereen op de hoogte is hiervan!

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 14:35

Ja ik zag het, nouja vrijdag dan maar gelijk kopen. Zou al snel uitverkocht raken, maarja nu natuurlijk helemaal. Wat een chaos :P Dit is de vroegste "vakantie" die ik ooit heb gepland..

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 14:36

Pff t wordt steeds gekker, oke snap het wel dat t chill van ze is om ze nu al te verkopen zodat het geld scheelt, maar lowlands daar hoef ik niet meer heen. Die line up wordt zovaak herhaald en het is vies veel te duur, betaal je 2,50 voor zo'n pisbiertje van 18(!!!!)cl.
Toen ik voor het laatst ging was het nog net te doen maar de prijzen worden elk jaar idioter.

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 14:39

Waaaaaat een afzetterij!!! Weer duurder en dan nog servicekosten!!

Ga liever een midweekje naar Berlijn :P. Je bent daar altijd net zo veel of meer kwijt op t terrein nog, t wordt gewoon te erg uitgemolken...

#5 -

Rianne.

• Members

Gepost 19 november 2010 - 14:40

Ik vind het echt absurd. Helemaal logisch dat ze willen voorkomen dat alles 20 euro duurder wordt, maar dit is wel bizar vroeg. Zeker omdat iedereen nu gaat panieken dat het vroeg uitverkocht raakt, waardoor er een gigantische run op kaarten komt. Jammer dat het tegenwoordig "hip" is om naar Lowlands te gaan.

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 14:40

Ik ga wel.
Ik ga volgend jaar dan niet meer.
dan ga ik naar Sziget. Mja het probleem met Sziget is dat het in een ander land is enzo :P
Mja...

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 14:42

1 voordeel: de muntjesprijs is hetzelfde gebleven! :D Maar 2,50 voor een biertje (pfffffffffffffffff)

#8 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 14:42

Sziget is net zo goed afzetterij, de inwoners daar kunnen dat festival al nauwelijks meer betalen omdat ze te veel geld zijn gaan vragen, gaat ook nergens over. Ik heb t een beetje gehad met die mega festivals waar alles om winstwinstwinst draait. Ga wel gewoon naar een aantal kleinere festivalletjes en het jaar door naar concerten.

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 16:22

Aaaah nu al!!! Geniaal kado voor mn vriend! die is de 28e jarig..
Maar wel een heel fout moment want net zo in de verhuizing kan iik geen 300 eu missen... :(

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 17:04

Ik ga ook, samen met m'n vriendje.. spaarrekenening plunderen dus.

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 17:10

ook echt met sinterklaas en kerst in zicht... dat gaat ook al een hoop kosten!

#12 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 17:52

hoewel ik lowlands echt geweldiiiig vond dit jaar (eerste keer) heb ik besloten om ws naar sziget te gaan. Bijna net zo duur het kaartje, 2 keer zo lang en het bier kost er veel minder.

#13 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 21:38

Ik vond lowlands 2010 eigenlijk een stuk minder aan dan lowlands 2009.
Nu was 2009 mijn eerste keer, dus kan ook dat ik er het jaar daarna teveel van verwachtte ofzo, maarja..
Ik zit nu te twijfelen tussen pukkelpop of sziget. pukkelpop had afgelopen jaar iig bijna dezelfde line-up als lowlands.

#14 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 21:42

Ik ga dit jaar denk ik niet, na 3x achter elkaar vind ik het voorlopig even mooi geweest. + dat ik nog geen idee heb wat ik van de zomer wil gaan doen :P

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 21:45

Ik ga ook niet, we gaan weer naar pinkpop en werchter. Mijn vriend wilde naar Sziget maar dat vind ik iets teveel van het goede. Een week lang een smerige douche en wc etc. Ik hou al niet van kamperen dus een week is echt te lang :P

Anyway, ik ga dus niet naar lowlands haha

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2010 - 21:49

Haha ik vind het ook echt bizar vroeg, maar ik ga sws niet. Vind het echt veel te duur, helemaal vergeleken met sziget. En ik ga waarschijnlijk met mn studievereniging naar Sziget. Echt heeeeeel vet.

#17 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 november 2010 - 12:00

hey nu ik het zo lees.. werchter en pukkelpop hebben natuurlijk helemaal geen last van die BTW-verhoging :D Dat zijn gelukkig ook nog opties als sziget me te duur wordt (zit ook met die lange reis natuurlijk)

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 november 2010 - 14:18

Bekijk PostKuiltje, op 19 november 2010 - 14:40, zei:

Ik vind het echt absurd. Helemaal logisch dat ze willen voorkomen dat alles 20 euro duurder wordt, maar dit is wel bizar vroeg. Zeker omdat iedereen nu gaat panieken dat het vroeg uitverkocht raakt, waardoor er een gigantische run op kaarten komt. Jammer dat het tegenwoordig "hip" is om naar Lowlands te gaan.

Ja dat denk ik ook, echt jammer.

Ik dacht inderdaad van hé wat vroeg, het is net voorbij :P.
Maar ik ga niet, twee keer is genoeg geweest (2007/2008)

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 november 2010 - 01:49

Dit jaar Lowlands was wel tof, maar k ga volgend jaar naar Sziget :D met een grote vriendenclub dus dat word echt superrrr!
Met zn allen op de VIPcamping en waarschijnlijk ook met de partytrein.

Heb er echt nu al zin in :D

Mn vriend en ik gaan wel weer proberen kaartjes te winnen voor Lowlands, (hij had kaartjes voor '09 gewonnen, ik voor '10)
als dat lukt dan gaan we wel weer denk ik haha. Al is LL al wel snel na Sziget.

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2010 - 16:05

En het is alweer uitverkocht.. niet normaal snel, binnen 2 uur! Ik heb in ieder geval wel een kaartje en m'n vriendje en vriendinnen ook, dus dat wordt weer genieten!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals