Ga naar inhoud

Lowlands 2011

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
57 replies to this topic

#41 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 12 augustus 2011 - 19:49

oooh dat van die kleding is echt een goede... Ga ik onthouden. En poncho's morgen even kopen. Ik begin er echt zoveel zin in te krijgen nu!

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 11:39

Het was echt leeeeuk :D Wie gingen er allemaal van hier en hoe vonden jullie het? Heb Britt en Lola niet gezien, Anky zal ook wel gegaan zijn maar die heb ik ook niet gezien!
Verder wel wat BN'ers gespot.. sowieso Kluun en Giphart, Saskia Noort, Jan Heemskerk en James Worthy bij Nightwriters en verder stond ik op vrijdagavond/nacht ineens naast Vieze Fur in de Titty Twister en ook Roos(beef) liep daar rond.. En Coen en Sander en Giel enzo.. en die Torre van De Staat werd vlakbij geinterviewd..

Gezien op Lowlands 2011:

Vrijdag:
(Dick Swaab)
Graffiti6
De Jeugd van Tegenwoordig
Smith Westerns
Noah and the Whale
Arctic Monkeys

Zaterdag:
Young the Giant
Bombay Bicycle Club
Flogging Molly
Seasick Steve
Elbow

Zondag:
Erland and the Carnival
De Staat
The Roots
Warpaint
Beady Eye
Kakkmaddafakka

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 11:42

Jaaa het was gaaf :D. Heb echt 0 BN'ers en GO'ers gespot (terwijl ik vrijdagnacht ook nog in de Titty Twister was), maar het was leuk!

#44 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 24 augustus 2011 - 11:43

Van Stefan weet ik dat Birgit Schuurmans opeens in het publiek stond en daarna spontaan ging optreden, verder heeft hij het ook niet over BN'ers gehad. ;)

#45 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 11:43

Jaa m'n pa zei dat seasick Steve echt knetterhard was! Hij ging eigenlijk ook alleen daarvoor maar toch.
Flogging Molly leek me ook wel een feestje.

Heeft iemand ben howard nog gezien? Ga 22 sept weer naar een concertje van m, wat een heerlijke zanger is dat toch.

Ik was vrijdag in Walibi en ik miste het zo erg, lowlands. Afgelopen jaren helemaaal niet, maar nu zag ik er terrein steeds voller worden en m'n pa die jaloersmakende sms'jes stuurde haha.

#46 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 11:45

He daar was ik vrijdag ook! Weet niet zo goed hoe je eruit ziet anders had ik jou misschien ook wel herkend! ^_^

Whaha Seasick Steve is echt een held! Sowieso gave muziek maar die man was ook geweldig! :D En toen had ie ineens een vrouw/meisje nodig vanuit het publiek, die mocht naast 'm komen zitten toen ie een liefdesliedje ging spelen :D Zo lief die man :wub:

Geposte afbeelding
:D

#47 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 11:47

Ja ik zag eigenlijk ook vooral kerels haha :P

En we kwamen aan in de regen en dat was het enige kutte, want nu stinkt m'n backpack omdat hij het hele weekend vochtig is gebleven, heel naar!

Seasick Steve is idd wel geniaal, haha! En dat hij nog bijna een moord ging bekennen.. bizar leven heeft die man.

Deze post is bewerkt door crushed.: 24 augustus 2011 - 11:48

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 11:57

Ben Howard was tof, Laura! Gewoon vooral heel relax. En hij ging heel schattig zijn vriendin ten huwelijk vragen.

Mijn absolute hoogtepunt was Fink op zondagochtend. Wat ben ik blij dat ik daarvoor ben opgestaan. Het was zo mooi. Ik heb echt heerlijk lopen janken daar.
Verder heb ik dit nog gezien.
Vrijdag:
Anna Calvi
Jungle By Night
Chase & Status een stukje
Noah and the Whale, wat echt ook geweldig was.
Deus
Fleet Foxes

Zaterdag:
Young the giant
Will and the people
Apparat
Selah Sue
Elbow, ook super tof.

Zondag:
Fink, super geweldig mooi dus. Iedereen die dat gemist heeft, moet zich gaan schamen.
Frank Turner
De Staat
Trentemoller met een streepje door de o.
Ben Howard
The Kills
Skunk Anansie/Happy Camper
Lykke Li
Interpol
The Offspring, een klein stukje. Gewoon omdat ik dat even gezien moest hebben.

Oh en ik heb mijn droomvrouw BN'er gezien. Vivienne van den Assem. Dus toen was ik blij.

Deze post is bewerkt door Lotsch: 24 augustus 2011 - 11:58

#49 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 12:02

Ah echt? Super leuk! Jammer dattie dat volgende maand niet meer gaat doen dan tijdens het concert hahaha.
Mn vader zei dat the destroyers ook leuk was, iemand die nog gezien? Heb er zelf nog nooit van gehoord.
Will and the people vond ie ook mooi ja, ik ga maar eens even wat luisteren op youtube :D !

Fink heb ik een aantal jaren terug gezien in de juliet, dat was toen ook echt geweldig. Heerlijke muziek!
En jungle by night is echt een feestje he? Heb ze in april op de paaseditie van Into The Great Wide Open gezien, was echt leuk. Super jonge gastjes ook.

#50 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 12:05

Jungle By Night was inderdaad een lekker feestje. En die jongentjes zijn echt super schattig nog. Ik heb volgens mij een klein stukje van Destroyer gezien, maar ik moet het even terug luisteren om het zeker te weten :P

Ik ben Fink aan het terug kijken nu en zit gewoon weer te janken. Zo mooi. Hij wist ook de hele tijd niet zo goed wat hij moest met het publiek en toen moest hij zelf ook huilen. Held. Binnenkort komt hij in Tivoli, verheug me er echt zo alweer op! Stiekem was ik heel bang dat hij mijn verwachtingen niet waar zou maken ofzo, maar hij heeft ze helemaal overtroffen.

#51 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 12:09

Ja het was toen, geloof in 2007, dat hij optrad in de Juliet. Dat was ook vet intiem enzo echt heel gaaf.
Komt hij in Tivoli ja? Oh ik denk dat ik daar wel heen ga met m'n vrienden. Yoni weet vast wel weer wat te regelen met de gastenlijst :) .

Ja Jungle by Night ging toen bij ITGWO ons allemaal laten dansen en voor naar achter en links naar rechts enzo weetjewel. Was echt leuk.

#52 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 12:11

Ja, maar het is wel al dik uitverkocht. Ik weet nog niet eens helemaal zeker of ik kan, dus ik weet niet of hij dan wat kan regelen. Waar ga je trouwens naar Ben Howard? Ik wil ook :P

#53 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 12:16

Oh dat is jammer haha, nou ja dan zien we wel.
Ik ga in Hedon (zwolle) naar Ben Howard! Hij speelt ook in de Bitterzoet in Amsterdam.
Maar in Hedon kan ik lopend naar huis haha dus dat is ideaal.
En maar 15 euro dus geen geld :) !

En hij speelt redelijk vroeg, dus dan kun je als je weer weg moet tenminste het hele concert zien en hoef je niet eerder weg voor de laatste trein.
Dat probleem heb ik bijna altijd in Tivoli en dat is echt jammer.

Deze post is bewerkt door Loet: 24 augustus 2011 - 12:17

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 12:18

Oh, tof! Volgens mij hebben wij wel een beetje dezelfde muzieksmaak trouwens.

Ben Howard was in mei ofzo ook in Tivoli, maar dat heb ik toen gemist. Stom.

#55 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 12:32

Ja klopt, zou er toen heen gaan met een hele club, we gaan altijd eens in de zoveel tijd met onze vriendengroep naar alle leuke bandjes/singer songwriters in Tivoli.
Alleen het viel toen op een zondag geloof ik dus dan zouden treinkosten erbij komen en toen had ik geen geld meer. jammer.
Maar nu komt ie lekker om de hoek en over een maandje al dus heb er super veel zin in.
Cadeau gegeven aan een vriendinnetje voor d'r verjaardag.

Ja volgens mij komt onze muzieksmaak aardig overeen idd! Is ook wel leuk, want mn vrienden houden ook allemaal van dezelfde muziek, dus super leuk dat we altijd met een gezellige groep gaan. Alleen hangen we de hele avond bij de bar vaak en staan we ook wel te ouwehoeren, maar het zijn altijd super gezellige avondjes in Tivoli zo :D .

#56 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 augustus 2011 - 20:04

Ik heb eigenlijk geeneen go'er gespot. Vorig jaar volgens mij wel Willemijn, maar ik spreek toch niemand aan :P.

Verder heb ik ook andere dingen gezien dan jullie.
Vrijdag:
- Graffiftig
- Vervanger van The Vaccines (ik wilde zo graag The Vaccines zien!! hadden ze afgezegd)
- Chase & Status
- Rise Against
- The Naked and Famous
- stukje van Fleet Foxes
- Artic Monkeys
- Lebbis en Jansen

Zaterdag:
- Young the Giant
- De Wolff
- Flogging Molly
- Stukje Within Tempation
- Selah Sue (super!)
- Stuk Elbow

Zondag:
- De Staat
- Skunk Anansie
- Interpol
- Beady eye
- The Offspring
Verder tusendoor rondgewandeld en verschilende dingen 'gekeken'

Deze post is bewerkt door wikkel: 24 augustus 2011 - 20:05

#57 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 25 augustus 2011 - 10:28

IK heb echt weinig gezien! veel gechilled vooral..

vond skunk anansie suuuper vet, echt sick gewoon.
Lamb was moooooi.
en James Blake vond ik sick... de lazers en de sfeer enzo.
Oooh en Amon Tobin was nice!

Zwart licht vond ik een beetje lame..

Oh en skrillex in de Bravo zondag, was VET.

sowieso zondag nacht in de Bravo en de Xray echt tof gehad.

ik weet zo een twee drie neit wat ik nog meer gezien heb, sowieso wel meer dan dit. geen zin om het programma te pakken.

#58 -

Ninja

• Members

Gepost 25 augustus 2011 - 12:06

Ik heb Rise Against, Flogging Molly en The Offspring gezien en ze waren súper vet.
Verder heb ik trekhaak gezocht nog gezien, 1 liedje van Mariachi el Bronx (geef mij maar gewoon the Bronx) en een paar nummers van het klassieke nederlandse orkest, omdat je daar lekker in de schaduw kon zitten.

Ik vond het aanbod nogal jammer, maar de sfeer was echt geweldig :)

Deze post is bewerkt door Pan: 25 augustus 2011 - 12:06

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals