Ga naar inhoud

Vakantieplannen 2011/2012

vakantie reizen

1991 replies to this topic

#1981 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 april 2012 - 22:13

Forever 21 zit inderdaad ook op oxford street, tussen marble arch en oxford circus in, en topshop bij oxford circus net als urban outfitters!

Ohja ik kwam eigenlijk nooit in westfields white city, vond het iets te wests voor mijn doen haha.

#1982 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 april 2012 - 01:13

Ohhh aargh, ik wil ook naar london!!
Ik zou idd uitstappen bij marble arch (ben je zo van st pauls) en dan heb je dus de primark. Als je terugloopt, komt je langs top shop, new look, forever 21, jane norman, accessoirize, etc. Zijn de winkels die ik daar superleuk vind :P allemaal wel op loopafstand van de primark.

En in hammersmith zit wel een primark. Ik weet alleenniet hoe dat gebouw verder heet, maar weet wel dat een filliaal zit.

#1983 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 april 2012 - 07:10

In Stratford zit iig Primark en F21, maar als je toch naar Oxford Street gaat voor Topshop zou ik niet nog apart naar Stratford gaan. Ik was met mijn vriend nog naar het Science museum, dat was ook wel leuk! Alleen aangezien jullie meer van de kunst zijn dan van de techniek, is dat miss niet echt iets voor jullie ;) Oooh en als je nog heel lekker Libanees wil eten, moet je echt naar Le Comptoir Libanais. Ik weet niet meer uit mijn hoofd waar ze zitten, maar de vestiging in de buurt van Oxford Street (miss was het Wigmore St. ofzo?) schijnt het beste te zijn. Wij hebben daar toen superlekker gegeten iig!

#1984 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 april 2012 - 07:38

Ik ga 11 mei naar Berlijn!
Vrijdag t/m maandag ;)
Ben erg benieuwd, hoor alleen maar positieve verhalen over Berlijn.

#1985 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 april 2012 - 08:04

ikke87, op 25 april 2012 - 07:38, zei:

Ik ga 11 mei naar Berlijn!
Vrijdag t/m maandag ;)
Ben erg benieuwd, hoor alleen maar positieve verhalen over Berlijn.
Berlijn :wub: ik wou dat ik er woonde.

#1986 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 april 2012 - 15:28

Ja klopt in Hammersmith zit zelfs een relaxte Primark, want niet zo druk. In King's Mall.

#1987 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2012 - 08:18

Jaaa, king's mall was t idd!
En idd veeeel minder druk dan die in oxford, maar ook wel veel kleiner.
Ik ben nu 4x naar primark in oxford geweest en het was wel druk, maar niet ZO erg dat ik er geirriteerd van raakte eigenlijk.

#1988 -

Sanne

• Members

Gepost 27 april 2012 - 08:52

Ik ga 2 juli een weekje naar Napels met mijn vriend. Ik voel me zo'n baby, maar ik ga voor het eerst vliegen en ik ben nu al doodsbang haha. Ik heb er wel heel veel zin in! Daar is gewoon alles, musea, lekker (goedkoop) eten, de Vesuvius en Pompeï, strand, eilandjes, winkelen, enz. Alleen hoop ik dat er geen bergen afval liggen dit keer. :')

#1989 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2012 - 08:57

Hmm ik was 3 jaar terug in napels en toen wa het redelijk opgeruimd ;) leuk hoor! Ik ben zelf niet in pompei geweest maar in een ander stadje (oeps naam kwijt) dat ook precies zo was, met nog houten deuren van een paar duizend jaar oud etc het was alleen een stuk minder druk dan pompei. Dus misschien iets om naar te kijken?

En vliegen is leuk joh, zeker die korte afstanden. Gewoon van het uitzicht genieten!

#1990 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2012 - 09:02

Herculaneum denk ik dat je bedoelt birdy? Daar ben ik ook geweest, vond het erg leuk! Daar is blijkbaar ook meer van bewaard gebleven dan Pompeii.

#1991 -

Sanne

• Members

Gepost 27 april 2012 - 09:05

Goede tip! Dat zal ik eens opzoeken. Mijn vriend studeert geschiedenis, dus waarschijnlijk moet alles bezocht worden haha. :P

#1992 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 april 2012 - 09:26

Ja hercaluneum! Scheen idd mooier te zijn dan Pompeii alleen weet niemand dat haha. En het ligt heel dicht bij Napels!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals