Ga naar inhoud

Vakantieplannen 2011/2012

vakantie reizen

1991 replies to this topic

#41 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2010 - 13:17

Haha, nadat ik heb gepost in dit topic vroeg ik aan mn moedr of we nog samen op vakantie zouden gaan, doen we elk jaar :) dus volgende week gaan we een weekje Ierland boeken in de meivakantie! :D

#42 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2010 - 15:01

Ik heb nog geen concrete plannen. Vanavond even polsen wie er dit jaar uberhaupt mee op vakantie willen van de vriendengroep, kunnen we daarna gaan kijken wat we willen. Waarschijnlijk wel een beetje een strand/uitgaan vakantie, maar niet zo massaal iets als Chersonissos of Lloret de Mar.
En met carnaval misschien een weekendje weg, aangezien degene met wie ik altijd ging carnavallen dit jaar op vakantie gaat.

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2010 - 16:01

Ik ga naar Italie met m'n vriend.
En ik wil graag met een vriendin weekendje weg, gewoon in nederland of misschien nét de grens over.

#44 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2010 - 16:04

Pff ik weet echt nog niet wat ik volgend jaar ga doen hoor. :P
In ieder geval wel naar Lowlands!

#45 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2010 - 17:17

Heb nog geen plannen.

Weet wel dat ik van de zomer sowieso naar Italië ga, een vriend gaat over een maand daarheen verhuizen.

#46 -

..

• Members

Gepost 26 november 2010 - 17:24

Ik heb ook nog geen plannen. Maar hoop zooo dat ik op vakantie ga. Ben al bijna 4 jaar niet meer op vakantie geweest, naar het buitenland. Vorig jaar 9 weken stagegelopen in Frankrijk, maar dat is net wat anders :P wil toch wel heel graag weer keer, maar veel van mijn vriendinnen hebben vriendjes enzo, helaasch!

#47 -

Beginner

• Members

Gepost 26 november 2010 - 19:18

Pf ja daar heb ik ook last van Paulien, vriendinnen hebben allemaal vriendjes en de enige single vriendin gaat waarschijnlijk niet mee. Balen :(

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2010 - 20:28

Paulien, miss kun je met alle vriendinnen een weekje weg ofzo? Of heeft niemand meer geld over na een vakantie met de vriendjes :P

#49 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2010 - 20:31

stage lopen in het buitenland. van april tot september, weet alleen nog niet waar. Dat 3 zomers achter elkaar.. baal wel echt dat ik zo veel mis in die jaren, zoals met vrienden op vakantie gaan, veel verjaardagen enzo, maraja heb zelf voor de opleiding gekozen.

#50 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2010 - 20:39

Welke opleiding doe je dan? Elk jaar zelfde land? Of mag je elk jaar opnieuw kiezen.

#51 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2010 - 20:46

Bekijk Postcrushed., op 25 november 2010 - 18:25, zei:

@ Tessa: Wat ga je in Amerika doen? :) En Como is een leuke omgeving!

Ik weet 't nog niet.. wil wel naar Frankrijk of zo, ben ik al lang niet geweest. Beetje rondtrekken/kamperen met vriendje.
Rondreizen met de auto/trein/bus :P weet nog niet zo goed waar we heen gaan, maar we hebben nog tijd om te plannen :)

en Frankrijk is leuk!

#52 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2010 - 20:49

Tof! Samen met je vriend? :) Ik vond rondreizen met de auto daar echt chill, alleen zijn het lange afstanden.. maar dat went wel. Het rijden is heel fijn en benzine is goedkoop..

#53 -

..

• Members

Gepost 26 november 2010 - 20:52

@Speed of sound: Zo lullig he :( dan gaat iedereen in de zomervakantie lekker weg, en ik zit de hele zomervakantie thuis. Ik wil zooo graag haha, voel me haast eenzaam, al die vriendjes :P

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2010 - 20:53

Ik ga iig met mn beste vriendin naar Londen, zijn we met werkweek op de middelbare school ook geweest en willen we graag nog eens samen naar toe :D

En denk ook dat het daarbij blijft dit jaar voor mij. Wil graag sparen (voor een auto?) en ga lekker recreatiewerk doen :)

#55 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 november 2010 - 00:03

Bekijk PostGalaxy, op 25 november 2010 - 18:32, zei:

ik heb werkelijk geen idee. misschien naar kroatië na mijn examens omdat een jongen uit mijn klas (die nu dus tot een van mn vrienden behoort :P) ouders heeft die 2 huizen in kroatië hebben :P
leuk haha Kroatië is zoo mooi :wub: weet je ook waar ze precies n huis hebben? :)

#56 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 november 2010 - 11:54

Bekijk Post!!!*MLOU, op 26 november 2010 - 13:02, zei:

Ik ga in Februari naar Egypte.

En de zomervakantie weet ik nog niet precies. Ik wil wel weer naar Bali maar weet niet of ik dat red financieel omdat ik ook al naar Egypte ga.

Maar als ik het financieël niet aan kan dan wil ik naar : Turkije,Tunesië, Spanje, of Griekenland.

En als ik het financieël wel aan kan dan misschien: Bali,Dominicaase Republiek, Aruba,of Curacao ofzo. Moet nog ff overleggen en het aanzien. :)

oeoeoeoe chillen met mij op de antillen :D

#57 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 december 2010 - 00:34

Wij hebben gister een vakantie geboekt, en toch niet naar Kos. We gaan naar Turkije :D
Naar Gümbet dat ligt hier:
Geposte afbeelding
In een appartement met 3 vriendinnetjes :D
Van 9 augustus tot 16 augustus
Geposte afbeelding
B)
Voor ongeveer 400 euro p.p :)
Heb er nu al zin in :D

#58 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 06 december 2010 - 09:58

Ik ga over twee weken naar Praag, in het voorjaar naar Birmingham en dan in eind zomer ga ik studeren in Liverpool (of Dublin, dat wordt over een maand duidelijk :D) woehoeeeee ik wil zo graag!

#59 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 december 2010 - 10:10

Wat leuk maaike :) Ik ga over 3 weken naar dublin voor 6 dagen :)

#60 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2010 - 12:30

Leuk Maaike :D Ga je op uitwisseling? Ik ben al in Liverpool geweest, het is niet super ofzo, maar je zit lekker centraal, dus kan veel leuke reisjes maken =)

Mijn plannen zijn als volgt: in januari ga ik voor (bijna) twee weken naar Polen (Gdansk en Warszawa) en tot de vakantie zal ik niet veel reizen (evt een weekendje AF EN TOE, bv Brussel), want ik ga afstuderen.

In de zomer wil een cursus Russisch gaan volgen, maar ik weet nog niet waar: Kiev, Minsk of, St Petersburg/Moskou??). Ik ga waarschijnlijk ook nog naar Polen voor een paar dagen, naar mijn familie. En daar waar ik die cursus ga volgen wil ik ook een beetje gaan reizen/couch surfen.

Woeiii, maar eerst op tijd afstuderen :rolleyes:

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals