Ga naar inhoud

Alpe d'HuZes

26 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 08 december 2010 - 21:34

Hoi allemaal,

Ik doe in 2011 mee aan Alpe d'HuZes.
Ik ga dan 6 keer op een dag de Alpe d'Huez opfietsen om zoveel mogelijk geld op te halen voor het kwf. Om deze rotziekte te verslaan.
Ook nemen we dierbaren mee op een virtuele bagagedrager.
Me website is http://deelnemers.al...lein/actie.aspx
Zijn er nog meer mensen die hier aan mee doen?? Of iets leuks weten om me te helpen?

Deze post is bewerkt door danielle265: 08 december 2010 - 21:35

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2010 - 21:41

mooie gedachte zit er achter, maar k weet niet hoe k je kan helpen (heb zelf ook geen zin om mee te doen eerlijk gezegd als dat al kan :P) maar wel mooi van je dat je dat doet :)

#3 -

Beginner

• Members

Gepost 08 december 2010 - 21:43

Bekijk PostSuikerkont, op 08 december 2010 - 21:41, zei:

mooie gedachte zit er achter, maar k weet niet hoe k je kan helpen (heb zelf ook geen zin om mee te doen eerlijk gezegd als dat al kan :P) maar wel mooi van je dat je dat doet :)

De inschrijving is vol! :)
Maar ideeën enzo voor me sponsoring op gang te brengen zijn altijd welkom! :D

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2010 - 21:45

Misschien via twitter ofzo?

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2010 - 21:45

oh! ik las 'zijn er nog meer mensen die hieraan mee WILLEN doen' :)

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2010 - 21:46

knap hoor! ik heb eventjes je site bekeken en je lijkt echt super gemotiveerd!

ik zou gewoon voor zoveel mogelijk bekendheid zorgen, zodat je zoveel mogelijk donaties binnen krijgt. misschien kun je ook gekleurde elastiekjes die je om je fietsframe ofzo wikkelt verkopen? dat mensen dus een bedrag betalen en dan doe jij dat elastiekje namens hun om je fietsframe, zijn ze er ook een beetje bij. ik noem maar iets hoor, ik weet niet eens of dat mogelijk is met je fiets maar misschien ook op die manier verder kijken?

of dat je voor een bepaald bedrag een sticker met een website link op je helm plakt ofzo :) iig jezelf verkopen :P

heel veel succes!

Deze post is bewerkt door Preamble: 08 december 2010 - 21:47

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2010 - 21:47

wow 6 keer?? :mellow:
respect hoor jezus haha

verder heb ik niet echt ideeën voor je.. misschien kan je mensen in de omgeving laten wedden voor 5 euro binnen hoeveel tijd je finisht.. en degene die het wint krijg dan de helft van de opbrengst.. en de rest gaat naar kwf ofzo?

#8 -

Beginner

• Members

Gepost 08 december 2010 - 21:51

Ooh dat zijn ook wel leuke ideeën inderdaad!! :D
Ga ik zeker wat mee doen! Ben aldoor zo druk aan het denken, dat ik heel veel vergeet haha :P
Bedankt allemaal!

Bekijk PostPreamble, op 08 december 2010 - 21:46, zei:

knap hoor! ik heb eventjes je site bekeken en je lijkt echt super gemotiveerd!

ik zou gewoon voor zoveel mogelijk bekendheid zorgen, zodat je zoveel mogelijk donaties binnen krijgt. misschien kun je ook gekleurde elastiekjes die je om je fietsframe ofzo wikkelt verkopen? dat mensen dus een bedrag betalen en dan doe jij dat elastiekje namens hun om je fietsframe, zijn ze er ook een beetje bij. ik noem maar iets hoor, ik weet niet eens of dat mogelijk is met je fiets maar misschien ook op die manier verder kijken?

of dat je voor een bepaald bedrag een sticker met een website link op je helm plakt ofzo :) iig jezelf verkopen :P

heel veel succes!

Dit vind ik een heel leuk idee!
:D Ga gelijk even zoeken of ik zoiets kan vinden op internet! :P
Bedankt!

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2010 - 21:55

ja ik weet niet of je veel gefilmd ofzo wordt maar je hebt sowieso bekijks dus dat betekent reclame!
of een soort polsbandjes, ik weet niet of het mogelijk is om via een bedrijf polsbandjes te bestellen? iets met 'ik steun danielle!'. vaak zijn die heel goedkoop als je die per 1000 besteld. stel dat 1000 bandjes 1000 euro kost, en jij verkoopt ze voor 2 euro per stuk. dan heb je weer 1000 euro erbij, en andere mensen hebben jou gesteund (voor maar 2 euro, dat bedrag kunnen de meesten wel kwijt en nu krijgen ze er ook nog iets tastbaars - dat bandje- voor terug).

edit:

http://www.polsbandj...polsbandjes.php

is helemaal niet zo heel duur!

haha ik vind het leuk om dingen te bedenken :P

Deze post is bewerkt door Preamble: 08 december 2010 - 21:58

#10 -

Beginner

• Members

Gepost 08 december 2010 - 22:00

Bekijk PostPreamble, op 08 december 2010 - 21:55, zei:

ja ik weet niet of je veel gefilmd ofzo wordt maar je hebt sowieso bekijks dus dat betekent reclame!
of een soort polsbandjes, ik weet niet of het mogelijk is om via een bedrijf polsbandjes te bestellen? iets met 'ik steun danielle!'. vaak zijn die heel goedkoop als je die per 1000 besteld. stel dat 1000 bandjes 1000 euro kost, en jij verkoopt ze voor 2 euro per stuk. dan heb je weer 1000 euro erbij, en andere mensen hebben jou gesteund (voor maar 2 euro, dat bedrag kunnen de meesten wel kwijt en nu krijgen ze er ook nog iets tastbaars - dat bandje- voor terug).

edit:

is helemaal niet zo heel duur!

haha ik vind het leuk om dingen te bedenken :P

Ooh dat is ook een leuk idee!! :D :D
Ga ik ook even naar kijken!!
Nee ik wordt niet gefilmd, wil wel een youtube film maken meot k nog even iemand voor vinden!
Ben wel op de radio geweest
En 2de kerstdag kom ik in een kerstshow op de radio! :P

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2010 - 22:02

nou ik zou gewoon van die siliconen bandjes laten maken (met ik steun danielle oid erop) en dan overal waar je naar toe gaat meenemen. ook naar die radio opnames enzo, mensen kunnen vast wel 2 euro kwijt. ik zou er ook nog wel eentje van je kopen :P

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 december 2010 - 23:05

Respect voor jou, ik heb hem 1x opgefietst en ik was zoo blij :D Echt een adrenalinekick krijg je daarvan :P
Haha! Verder ben ik niet echt creatief in dingen bedenken, maar wat Preamble zegt vind ik goede/realistische ideeën.

#13 -

Sanne

• Members

Gepost 09 december 2010 - 11:27

Ik dacht bij het zien van die topictitel eerst ' oh nee he, weer zo een die breezah typt!', maar het viel mee.

Misschien kun je voor sponsoring hulp vragen bij de fietsenwinkel bij jou in de buurt ofzo, dat ze jouw bandjes op de toonbank leggen ofzo (misschien in ruil voor iets van reclame op je site, of op je fiets ofzo). En misschien kun je een mailtje sturen naar Hart van Nederland, daar komen volgens mij ook wel eens dat soort dingen langs.

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 december 2010 - 11:34

het viel mee? ze is totaal geen breezer :P die Z is een hoofdletter omdat het om 'zes' gaat (je weet zelf toch ook wel dat het Alpe d'Huez is? :P)

en ik bedacht me nog iets, misschien kun je zoiets als dit doen: http://helplizeaanee...top.tumblr.com/

moet je wel ergens goed kunnen zijn. maar dus een bepaalde tegenprestatie leveren voor je donaties?

#15 -

Sanne

• Members

Gepost 09 december 2010 - 11:46

Bekijk PostPreamble, op 09 december 2010 - 11:34, zei:

het viel mee? ze is totaal geen breezer :P die Z is een hoofdletter omdat het om 'zes' gaat (je weet zelf toch ook wel dat het Alpe d'Huez is? :P)

Ja, dat bedoel ik ook, maar ik zag een hoofdletter tussendoor en moest daar meteen aan denken. Toen ik beter keek en het topic las bleek inderdaad dat dat helemaal niet zo was.

#16 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 09 december 2010 - 11:47

- Benader de middenstandsbedrijven, in ruil voor publiciteit (bijvoorbeeld banners op je website)
- Organiseer een benefiet (je hebt vast wel vrienden die 'iets' kunnen)
- Inzetten van social media -> Twitter, laat retweeten door BN-ers door ze persoonlijk te benaderen of zoek grote hyves die een bericht voor je kunnen doorsturen (je kunt ook goedkoop adverteren op hyves)
- Ga naar je oude middelbare school/basisschool en geef voorlichting, daarna kunnen de kinderen van die scholen misschien iets van sponsoring doen?
- Druk flyers (kun je vast wel laten sponsoren) en verspreid deze in je stad/buurt/dorp.
- Vraag een vergunning aan om langs te gaan met van die donatiebakken, in bijvoorbeeld ziekenhuizen etc.
- Zet in winkels van die doorzichtige bakken, met je flyer erbij, waar mensen hun kleingeld in kwijt kunnen

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 december 2010 - 14:20

Zou sowieso een brief naar al je vrienden/familie/bekenden sturen, het op hyves e.d. zetten en vooral zo veel mogelijk noemen overal.

Heb dr echt respect voor!!! De alpe d'huez 1 x opfietsen lijkt me al een hel... (heb het mn broer zien doen..)

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 december 2010 - 16:53

Mijn vader heeft hem vorig jaar en dat jaar ervoor gefietst, en hij heeft geld opgehaald via statiegeldbriefjes (brievenbus opgehangen bij supermarkt waar mensen hun statiegeld konden ingooien enzo) en vooral heel veel bekendmaken bij familie en vrienden!

Heel veel succes alvast want het is zwaar!

#19 -

Beginner

• Members

Gepost 09 december 2010 - 17:17

Bekijk PostSannenas, op 09 december 2010 - 11:27, zei:

Ik dacht bij het zien van die topictitel eerst ' oh nee he, weer zo een die breezah typt!', maar het viel mee.

Misschien kun je voor sponsoring hulp vragen bij de fietsenwinkel bij jou in de buurt ofzo, dat ze jouw bandjes op de toonbank leggen ofzo (misschien in ruil voor iets van reclame op je site, of op je fiets ofzo). En misschien kun je een mailtje sturen naar Hart van Nederland, daar komen volgens mij ook wel eens dat soort dingen langs.

HAHA nee ik ben geen breezah gelukkig :) Alpe d'HuZes komt van 6 keer dus Zes :P
Maar wel leuke ideeen heeft iedereen!! Schrijf ze allemaal op!! :D
Heel erg bedankt alvast! :D

#20 -

Marlou

• Members

Gepost 09 december 2010 - 17:21

Zet op een groot papier wat jullie gaan doen.
Ga ergens in de stad staan, zoals bijvoorbeeld bij de AH met een bakje waar ze het geld in kunnen doen..

Spreek mensen gewoon aan, of ze jullie willen helpen om een kleine donatie er in te doen? :)

iig heel veel succes!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals