Ga naar inhoud

iPad vraagje

ipad apps itunes iphone ipod tablet

20 replies to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 07 januari 2011 - 11:46

Nu heb ik een ipad,maar ik wil er graag apps opzetten, kan dat alleen via itunes? Want dan moet je een account aanmaken met creditard, is er geen andere manier om apps te downloaden? Zoja, hoe?

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 07 januari 2011 - 12:07

Er zijn volgens mij geen gratis Apps voor de Ipad ;)

#3 -

Ellen

• Members

Gepost 07 januari 2011 - 12:24

Ik zou het bij de winkel vragen waar je hem
gekocht hebt.

Sowieso heb je iTunes nodig idd

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 07 januari 2011 - 12:28

Je kan een itunes account aanmaken zonder CC.. http://www.iphoneclu...ard-of-kadobon/ DAar staat uitgelegd hoe..
En anders ff googlelen, daar staan meerdere manieren uitgelegd...
WAt je ook kan doen is een kadobon voor itunes kopen van 15 euro, en die dan gebruiken.. Kan je meteen de leukste games downloaden/kopen!

Verder kan je ook illegaal apps erop zetten.. Maar dan moet je 'm jailbreaken..

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 januari 2011 - 12:38

Huh heb je op een ipad geen appstore? :o

#6 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 07 januari 2011 - 13:02

Tuurlijk wel! En ook heel veel apps zijn gratis hoor!

Op je iPad staat een icoontje App Store. Ga daarnaartoe en voilà, je ziet zowel betaalde als gratis applicaties.

Je moet hoe dan ook wel een Apple Store account aanmaken, maar dat is gratis.

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 07 januari 2011 - 16:47

Ja dat heb ik ook, alleen heb mijn click and buy account geactiveerd nu, maar die ziet hy niet staan als optie op de iPad zelf als ik dan naar de AppStore ga, dan moet het persee cc gebruiken.

#8 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 januari 2011 - 20:33

Dat kan niet, want als het goed is kun je gewoon inloggen met je iTunes account. Als je al een account hebt, dan moet er geen probleem zijn ;)

#9 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 08 januari 2011 - 20:58

Als je gratis apps wil zoeken zou ik trouwens in de appstore de PandoraBox downloaden. Die houdt bij welke apps zijn afgeprijsd (tot aan gratis toe). Zo heb ik veel normaal dure apps goedkoop weten te downloaden!

AppsMosaic is ook een handige om apps mee te zoeken. :)

Voor gratis apps hoef je volgens mij geen creditcardgegevens in te voeren.

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 januari 2011 - 22:01

Die PandoraBox, geldt die ook voor de iPhone? Want dat lijkt me wel erg handig!

#11 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 08 januari 2011 - 22:20

Voor de iPhone heb je ook zo'n app, die heeft Stefan. Als hij terug is, kan ik wel even vragen hoe die app heet? Volgens mij was het iets met free apps finder.

#12 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 09 januari 2011 - 13:49

Voor gratis apps moet je wel een account hebben, je kunt het niet zomaar downloaden.

Als je een iTunes account hebt zou alles meteen moeten werken.

Free Apps finder is ook niet echt nodig: je kunt ook gewoon naar de Appstore en dan naar de categorie 'gratis'/'free' gaan.

#13 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 09 januari 2011 - 14:09

Ja, je moet ook wel een account hebben, maar niet per se een creditcard dacht ik.

Zit er een categorie gratis in de Appstore? Waar dan?

Edit: bedoel je bij de hitlijsten de gratis apps? Want dat aanbod is een stuk minder dan met die free apps finder vind ik. Sowieso zijn het er bij mij maar tien per keer, en dan nog vaak demoversies.

#14 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 09 januari 2011 - 14:12

Ja: naar Appstore gaan, dan categorie kiezen, en dan zie je bovenin 'top betaald' en 'top gratis'. Zelfde kan bij top 25, dan staat dat ook bovenin. En als de top je niet bevalt, kun je vervolgens constant naar beneden scrollen, dan zie je echt een lijst met honderden gratis apps.

#15 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 09 januari 2011 - 14:17

Ik kan maar één keer 'laat meer zien' aanklikken bij de gratis apps... moet ik misschien ergens anders kijken?
Edit: ah, opnieuw gestart en nu kan ik vaker op 'meer laten zien' klikken.

Maar ik moet echt zeggen dat het aanbod hier een stuk minder gevarieerd is - je hebt niet de apps die tijdelijk gratis zijn meteen in beeld en de top dertig is al gelijk vol met demoversies van betaalde games.
Ik blijf bij PandoraBox. ;) Alhoewel het handig is om met de appstore te beginnen als je nog verder niets hebt. Ik heb nu bijvoorbeeld tachtig apps qua spellen, dus daar zit dan een groot deel bij van de top honderd in de gratis store.

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 februari 2012 - 10:35

M'n moeder heeft sinds kort een ipad voor haar werk.
Nou mag ik hier 's avonds gebruik van maken en wil ik er graag een aantal apps opzetten (wordfeud, zoek de verschillen, woordzoeker etc).
Het probleem is dat je bijvoorbeeld bij wordfeud een melding krijgt als je weer aan de beurt ben.
's avonds is dit natuurlijk geen probleem maar als m'n moeder aan het werk is moeten deze meldingen echt uitstaan.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 februari 2012 - 10:40

Volgens mij moet je dan bij de instellingen van het spel gaan, dus in het spel zelf en niet de instellingen van de iPad.

#18 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 06 februari 2012 - 10:44

Inderdaad: Instelling > Berichtgeving. Daar kun je per applicatie kiezen waar je wel of geen melding van krijgt. (zo krijg ik bij Whatsapp/twitter wel een pushmelding en bij facebook/mail alleen maar een badge (rood rondje met aantal van de berichten).

#19 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 06 februari 2012 - 11:32

Edit: eh? Ik had al gerageerd maar ik zag alleen de eerste twee berichten uit het topic. :/

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 februari 2012 - 11:52

Dan ga ik dat even proberen, dankjewel!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals