Ga naar inhoud

Biografie

117 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 18:06

.

Deze post is bewerkt door Rosa87: 25 februari 2011 - 13:59

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 18:39

Ik denk dat je wat uitgebreider moet schrijven.

Nu heb je eigenlijk al je hele leven in HS1 beschreven. Waarom doe je niet iets als:

hoofdstuk 1: Mijn tijd in Amsterdam
Hoofdstuk 2: het instituut

etc etc, dat je het opdeelt.

edit: verder wel redelijk goed geschreven hoor;)

Deze post is bewerkt door MusicChick: 23 februari 2011 - 18:40

#3 -

Beginner

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 18:41

Ja is ook zo, ik zie ook dat de leeftijden n beetje door elkaar lopen. Maar ik wil zeg maar niet heel veel over t verleden schrijven, zeg maar meer over nu... en als ik een heel hoofdstuk over amsterdam doe is dat ook weer zoiets toch?

#4 -

Ellen

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 18:49

Het gaat idd van hot naar her soms. Dan ben je 11 endan weer 8 maar ondanks dat leest het wel heel makkelijk.

Knap van je dat je het opgeschreven hebt!

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 18:50

Ik vind het helemaal niet goed geschreven om eerlijk te zijn. Iig niet voor een boek. Je maakt hele lelijke zinnen, veel spreektaal en onnodige informatie.

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 18:53

Maar een heel boek over je leven 'nu'? Dus wat zou in hoofdstuk 2 komen te staan dan?

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 18:53

Maar een heel boek over je leven 'nu'? Dus wat zou in hoofdstuk 2 komen te staan dan?

#8 -

Beginner

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 19:06

Naja dit is ook maar gewoon zo voor t eerst opgeschreven hoor... kan moeilijk perfect zijn. Maar ik loop n beetje vast, dat wilde ik eigenlijk ook gewoon van me af schrijven.. nu weet ik t ff niet meer haha :P

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 19:07

Ik denk dat je nog genoeg dingen niet hebt verteld... Over hoe je begon aan marihuana bijvoorbeeld, en idd hoe je met borderline omgaat.

#10 -

Beginner

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 19:09

Ik denk dat ik t een beetje verkeerd heb aangepakt, want nu lijkt t meer een samenvatting toch? Maar is t boeiend als ik dat helemaal uitwerk dan? Want dan gaat t eigenlijk ook ee groot deel over mijn jeugd... terwijl t over borderline moet gaan.... maar vind t een beetje lastig want ben een beetje inspiratieloos haha.

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 19:14

Ja het is nu inderdaad een samenvatting van je leven, want in principe is dit bij wijze van spreke wat je verteld aan een psycholoog ofzo, die vraagt hoe je leven is verlopen tot nu toe.

Ik denk dat het wel boeiend is om het helemaal uit te werken, anders ben je met hooguit 10 kantjes klaar, als je alleen de superboeiende dingen moet opschrijven.

En jouw jeugd is toch ook een groot deel borderline geweest? Ookal had het die naam toen nog niet, het is wel interessant om te weten hoe he twas toen je nog geen diagnoses had, etc etc.

#12 -

Beginner

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 19:19

Ja ik vind het ook wel, maar mijn bedoeling was ook meer om het rustig aan op te schrijven, gewoon in het heden zoals het begon en steeds meer uit het verleden vertellen ook. Maar als ik alles zo opschreef, ging het een beetje rap... voelde ook gewoon goed het op te schrijven...

maar ik vroeg me idd af of het wel boeiend is voor anderen om iets over mijn verleden te lezen, maar er blijkt wel uit dat er toen ook al iets aan de hand was.... bedankt voor de tips iig!

Ik merk nu ook pas op dat ik nog veel vergeten ben ook, heb heel erg last gehad van waanideeën, wel eens hallucinaties, angsten... zou dat ook interessant zijn om erin te verwerken? En wat zouden jullie eruit laten?

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 19:34

Ik denk dat het als boek niet aanslaat, sorry. Daarvoor schrijf je niet goed genoeg naar mijn idee.. Maar dat neemt niet weg dat t voor jezelf wel heel nuttig kan zijn om t op te schrijven natuurlijk! Dus ik zou er gewoon mee doorgaan als ik jou was ^_^

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 19:35

Ik vind dat er nog niet echt iets uitgehaald moet worden, je moet gewoon veeeel uitgebreider schrijven. En dan kun je later nog vanalles er uit halen/aanpassen/inkorten/uitbreiden.

#15 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 23 februari 2011 - 19:36

Je kan ook contact zoeken met patiëntenverenigingen voor ondersteuning hierbij.
Genoeg mensen die hetzelfde hebben gedaan als jij nu wilt

Een cliënt van mij heeft een tijd geleden ook meegewerkt aan een documentaire over borderline.

#16 -

Beginner

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 19:40

Ik denk zeker wel dat ik het in me heb een boek uit te geven, toen ik 15 was heb ik bijna een boek uitgegeven via kluitman, moest nog ea worden aangepast.. maar toen ging ik drinken etc.... alleen dit is nogal warrig haha

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 19:58

Ik zou een boek hierover eerlijk gezegd ook niet kopen. Maar zoals papzak al zij is het nooit verkeerd om het op te schrijven voor jezelf.
En naja, je kunt het altijd proberen.

Wat ik me wel afvraag is het geld. Hoe kom je aan geld om een paard te kopen? En een chihuahua? En nog een hond?

#18 -

Beginner

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 20:00

Tja werken he... ik heb gewoon gewerkt het meeste van de tijd, alleen nu niet..

en het is ook meer bedoeld voor mensen die borderline hebben, of ermee te maken hebben... :P

#19 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 23 februari 2011 - 20:15

-

Deze post is bewerkt door Assepoes: 25 februari 2011 - 14:30

#20 -

Beginner

• Members

Gepost 23 februari 2011 - 20:18

Ja het probleem is nu dat ik echt t idee heb dat ik heb gefaald met mn hoofdstuk haha! Het is wel echt een goede basis voor de rest van mn verhaal... vind t gewoon jammer dat ik t niet anders heb gedaan.... :)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals