Ga naar inhoud

TWILIGHT FANS

43 replies to this topic

#41 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 maart 2011 - 10:18

twilight is de bom! mede dankzij edward... hij mag mij ook wel eens naar het topje van de boom brengen :P

en heeft iedereen hier niet recht om topics te openen? waarom dan gelijk zo reageren. 3 jaar trug stikte het nog van deze topics. en als jullie alle jonge meiden weg jagen is dit straks een bejaarden forum. :P

#42 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 16 maart 2011 - 10:21

Wat is hier nou wegjagen aan? Je mag hier ook niks meer zeggen (hahaha zeg ik als mod). Je mag toch zeggen dat je het niet leuk vindt? Ik heb meer mensen die 'TEAM blabla' zeggen gezien dan mensen die 'wegpesten', sowieso richt niemand zich op de topicstartster maar ok.

#43 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 16 maart 2011 - 10:29

Bekijk PostAotearoa, op 16 maart 2011 - 10:17, zei:

Oh je krijgt geen ene cent voor HP op marktplaats, ik heb een keer geprobeerd een extra HP DVD te verkopen die ik had, maar zo veel mensen bieden die voor een euro of twee aan dat ik die moeite echt niet ga doen.

Oh thanks dan weet ik dat weer. Dan kijk ik het wel een keer als mijn neefje er is of iemand er blij mee maken.

Deze post is bewerkt door iCake: 16 maart 2011 - 10:29

#44 -

Beginner

• Members

Gepost 19 februari 2012 - 19:20

i love twilight,
maar twilight is echt niet alleen voor kleine meisjes hoor, ik ken genoeg mensen die ouder zijn en die ook gewoon twilight kijken/lezen.
ik snap niet dat jullie er steeds op ingaan, het topic is toch duidelijk 'twilight fans' en niet 'twilight haters'. en sowieso als je op dit topic komt, en je reageert: ''ik vind het niet leuk'' en alles, dan hoef je dat niet 4 keer te doen, na 1 keer weten we het ook wel.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals