Ga naar inhoud

Vader tienermoeder (12) is ook vader baby

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
62 replies to this topic

#1 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 05 april 2011 - 13:27

GRONINGEN - De vader van het 12-jarige meisje dat onlangs beviel van een dochter, is zo goed als zeker ook de vader van de baby.
Geposte afbeelding © ThinkStockDat blijkt uit DNA-onderzoek, zo meldt het Openbaar Ministerie dinsdag. De man is aangehouden.

De basisschoolleerlinge uit de Groningse wijk Beijum beviel dinsdag 22 maart tijdens een excursie van haar school van een dochter. Ze zei dat ze niet wist dat ze zwanger was.

Seksueel misbruik

Volgens het OM zijn er ernstige vermoedens dat de 52-jarige man het meisje seksueel misbruikt heeft. De vader van het meisje heeft vorige week op verzoek van de politie vrijwillig DNA afgestaan.

Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag heeft daarop het DNA-profiel van de man vergeleken met dat van de baby. Daaruit bleek dat de kans dat de 52-jarige man de vader van de baby is, aanzienlijk is, zo meldt het OM.

De man wordt nog door de politie gehoord. Omdat de zaak voor grote onrust zorgde bij directe bekenden van het meisje, hebben burgemeester Peter Rehwinkel, de politie en het OM vlak na de aanhouding het nieuws naar buiten gebracht.

Onderduiken

De vader en zijn zoontje moesten vorige week nog onderduiken omdat ze door media in hun eigen huis werden belaagd. Ze werden daarop door de politie naar een geheim adres gebracht.

De Raad voor Kinderbescherming had eerder al aangifte gedaan van een zedenmisdrijf. Op verzoek van de raad worden de tienermoeder en haar dochter opgevangen in een pleeggezin zodat ze in een ''rustige, veilige en neutrale omgeving” kan bijkomen van de bevalling. De rechter beslist binnenkort wat er definitief met de jonge moeder en haar baby moet gebeuren.

Bron: NU.nl

-----
Woow zo erg vind ik dit soort dingen he :( getekend voor het leven. Ik kan er echt kotsmisselijk van worden

Deze post is bewerkt door Rainbowcolours: 05 april 2011 - 13:28

#2 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 05 april 2011 - 13:29

Oh gatver, ik vermoedde al dat het in die hoek zat :( en dat ze niet vrijwillig seks had gehad.

Deze post is bewerkt door iCake: 05 april 2011 - 13:29

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 april 2011 - 13:31

Ja ik was er ook al bang voor! Gatverdamme gewoon. Ik word er gewoon helemaal ontoepasselijk van

#4 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 05 april 2011 - 13:33

Dat verwachtte ik eerlijk gezegd al... Het enige positieve is denk ik dat als dit bewezen blijkt, die vader tenminste aangeklaagd kan worden, terwijl het misbruik zonder die baby misschien wel nooit aan het licht was gekomen.

(Wat een slecht geschreven artikel trouwens. :mellow: )

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 april 2011 - 13:35

Ja die man had toch ook al een andere dochter misbruikt?

Belachelijk! Die man moeten ze opsluiten en de sleutel weggooien. Walgelijk echt.

#6 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 05 april 2011 - 13:42

Nou inderdaad ja, echt zo erg dat je dat bij je eigen dochter van 12 doet.. Ik kan dat gewoon niet begrijpen.. Dan moet je gewoon ziek zijn want echt hoor

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 05 april 2011 - 13:47

Het verbaast me echt helemaal niks, maar echt idioot. Gelukkig weten ze het nu, dus opsluiten die vent en nooit meer in de buurt van zn dochter of welk kind dan ook laten komen.

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 april 2011 - 14:00

bah verschrikkelijk, dat meisje haar hele leven is verpest, zou het baby'tje dan naar een pleeggezin gaan ofzo?

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 april 2011 - 14:02

Echt walgelijk van die man
hoe kan je dat nou je eigen dochter aandoen.. of uberhaupt iemand
opsluiten en castreren die handel

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 april 2011 - 14:43

Ben benieuwd waar die zoon nu is?

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 april 2011 - 14:48

hoe oud is die zoon dan?

#12 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 05 april 2011 - 14:49

Oh my god, krijg hier echt kippenvel van zo walgelijk en zo dichtbij. Dacht dat dit alleen in geïsoleerde en barbaarse culturen gebeurde, maar niet hier?! Walgelijk.

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 april 2011 - 14:52

Jammer ook dat het weer een Antiliaan is. Ik zei voor de grap tegen m'n moeder; Weeeer een antiliaan he? M'n moeder helemaal pissig: Neee antilianen doen bijna niet aan incest, blabla. Ze verpesten het voor de normale antilianen.

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 april 2011 - 14:57

Nou ja er zijn zoveel echte Nederlanders die ook dit soort dingen doen, daar voel ik me ook niet door aangesproken :P maar snap het wel hoor.

Ja weet niet hoe oud die zoon is. Hier lees ik zoontje, dus dan denk ik jong.Maar ergens anders las ik dat 'ie ouder was dan het meisje.

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 april 2011 - 14:58

Ja inderdaad, een ventje van 13 is nog steeds jong natuurlijk.

#16 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 05 april 2011 - 15:08

Bekijk PostWHATEVS, op 05 april 2011 - 13:35, zei:

Ja die man had toch ook al een andere dochter misbruikt?

Belachelijk! Die man moeten ze opsluiten en de sleutel weggooien. Walgelijk echt.

Waarom zit hij dan niet al in de cel? :blink:

Bizar gewoon!
Een meisje dat ik via via ken is jarenlang door haar vader misbruikt, samen met twee(!) vriendinnen (en we hebben het nu over vanaf de basisschool). Die man kreeg een jaar een band om zijn enkels want 'hij was zo zielig' omdat hij zelf vroeger misbruikt was.

Als ik dan hoor dat deze man ook al eens is veroordeeld/betrapt op misbruik, dan kan ik er met mijn hoofd niet bij dat er niet zwaarder gestraft wordt. Zo kun je er toch al meteen vanuit gaan dat iemand nog een keer de fout in gaat? Dat gebeurt echt te vaak. Liever een risico nemen en iemand wat langer vastzetten zonder dat hij in herhaling gaat vallen dan het risico niet nemen en iemand vrijlaten zodat hij zijn gang weer kan gaan.

(Sowieso, wat een bullshit dat je je trieste verleden gebruikt als excuus om precies zo verder te gaan.)

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 april 2011 - 15:13

@Maresa

Dat laatste ben ik het niet mee eens. Dat is hoe de mens vaak werkt en als daar niemand bij geholpen wordt gebeurt dat.
En nee, ik praat het niet goed, maar dat is met zoveel dingen zo.

#18 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 05 april 2011 - 15:13

Hmm ik denk niet echt dat hij zijn trieste verleden 'gebruikt'. Denk dat hij juist door dat verleden al zo ver heen is dat hij dat zich niet kan realiseren wat hij voor schade aanricht.

#19 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 05 april 2011 - 15:24

Dat weet ik dus zo net niet... je weet misschien niet beter, wordt vaak gezegd. Maar je kunt toch ook gewoon nadenken? Uitzonderingen daargelaten natuurlijk; bijvoorbeeld als er echt iets mis is in je hoofd. Maar juist doordat je zelf mishandeld bent, moet je wel drie keer nadenken voor je het ook doet.

Dat snap ik ook nooit van kinderen die gepest zijn en dan zelf gaan pesten.

In deze context nog: ik vind dat als je er niets aan kunt doen dat je iemand misbruikt, je nooit meer vrijgelaten moet worden. Kon je er vroeger niets aan doen, dan in de toekomst ook niet. Dan is het blijkbaar hoe je bent. Dus hop, nooit meer de maatschappij in.

#20 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 05 april 2011 - 15:28

Ja maar dat is hoe wij het zien en willen zien. Wij zouden überhaupt nooit iemand verkrachten dus we zouden ook nooit drie keer nadenken voordat we het zouden doen (want we doen het toch niet). Die man daarentegen KAN wss niet eens over zijn daden nadenken omdat zijn gedachtewereld 'verdraaid' is en dus niet zoals die van ons. Drie keer nadenken helpt dan niet in zo'n geval. Deze man kan wss niet 'gewoon' nadenken maar is geestelijk ziek.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals