Ga naar inhoud

Vader tienermoeder (12) is ook vader baby

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
62 replies to this topic

#61 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 06 april 2011 - 10:50

@ Charly: ik heb het niet over je mengen in discussies als je niets over het onderwerp afweet, maar over uitspraken posten waar je niet lang over na hebt gedacht.

Als je dat nog nooit is overkomen, prima, maar iedereen zegt toch weleens iets doms?

En een mening is niet per definitie dom als je het niet goed kunt beargumenteren. Alsof je alleen met goede argumenten gelijk kunt hebben. Iemand kan met geweldige argumenten vertellen dat de zon niet brandt, maar als jij zegt van wel zonder dat je daar argumenten voor hebt, heb je niet meteen ongelijk. (Misschien een raar voorbeeld maar toch.)

Alsof je geen mening kunt hebben over dingen waar je minder vanaf weet.

#62 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2011 - 11:44

Tuurlijk kun je wel een mening hebben als je ergens weinig vanaf weet maar als er dan mensen in een discussie zijn die er wel veel van af weten en met duidelijke argumenten en onderzoeken komen, vind ik het raar dat mensen dan toch zo sterk bij hun eigen mening blijvet ipv het toch eens op een andere manier te bekijken.

#63 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 april 2011 - 17:47

Oh een beetje een late reactie, maar ik doelde niet specifiek op iemand, dus ook niet op jou, Charly. En ik heb dus ook niemands woorden verdraaid, maar gewoon gezegd wat me opviel.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals