Ga naar inhoud

Vliegticket naar Amerika

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
25 replies to this topic

#21 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 april 2011 - 11:00

Inderdaad, ik zou ook de goedkoopste doen! Heb ik ook gedaan met mijn reis naar Zuid-Afrika. KLM was in de 1000 euro, ik heb er 620 euro voor betaald door met Egypt Air via Egypte te gaan. Moest daar dus overstappen en 3 uur wachten, maar vond dit eigenlijk een fijne onderbreking. Even de benen strekken, winkeltjes bekijken, ontbijten/lunchen of gewoon wat eten. En dan weer verder. Die 400 euro heb ik hard nodig gehad de rest van de reis, dus ik zou gewoon de goedkoopste doen!

#22 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 09 april 2011 - 11:45

Ja maar hey, stakingen gebeuren bij alle maatschappijen. Hoe vaak hebben ze wel niet bij de KLM gestaakt? Dat zijn dingen waarbij je geen rekening mee kunt houden bij het boeken van een ticket.

Ik vlieg altijd goedkoop en heb nog nooit problemen gehad.

#23 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 april 2011 - 17:12

Ik heb mn ticket bij Expedia geboekt net! De extra kosten waren voor evt. extra bagage enzo, vliegtax en brandstofbelasting is allemaal al in de prijs inbegrepen.

Heb er echt veel zin in haha, kan niet wachten tot het zover is!
Iedereen bedankt voor de hulp!

#24 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 april 2011 - 17:18

veel plezier alvast! Wanneer vertrek je?

#25 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 april 2011 - 17:27

Dankje! 20 augustus

#26 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 09 april 2011 - 18:18

Ik vind exit-reizen.nl een fijne site, die hebben ook goede aanbiedingen en reizen op maat. :)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals